חבר חדש


chenk

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
1
נקודות
3
היי.

עוקב כבר זמן מה, לא רשמתי כלום כי היה פה קצת סוער... אני מבין שאנחנו בדרך חדשה וזה משמח.

לשמוע מוזיקה זה חלק חשוב ביום שלי, כל מה שעם תופים וגיטרה - הולך.
ולכן באופן טבעי מחפש דרכים לעשות את זה בהנאה המירבית.

מה שאני אוהב בציוד, בעיקר במגברים, זה את הסיפור שמאחוריהם, כנראה זו הסיבה שחברות גדולות פחות מעניינות אותי, הסיפורים שמעניינים אותי בדרך כלל נמצאים הקטנות.
דגם חדש פה או שם - נחמד לידיעה, אבל אם אין איזה סיפור מאחורי, ואל תשאלו למה כי אני לא יודע, בדרך כלל לא ימשוך אצלי תשומת לב.

"נתקעתי" בציוד שיוצר עד אמצע שנות השמונים, העלות של מוצרים חדשים עבורי פשוט לא רלוונטית.

ולגבי סאונד, אני אוהב זרם וכמה שיותר, נתוני וואטים פחות עושים לי את זה, בייחוד כשמדובר בהאזנה בבית בווליום לא מטורף.

זהו, אציג בהקדם את המערכות שלי בדף המתאים.

תודה.
 

למגברים מהתקופה ההיא היה משהו פשוט ובסיסי שחסר כבר הרבה זמן וזה שילוב של אופי עם נשמה אבל אל תסכים איתי כי לא אוהבים את זה פה...איפה עמיר? ממשיכים את הקרב פה או נהנים לדבר על Cyrus One, Naim Nait, מיוזיקל פידליטי הראשונים וכו'?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור