היי.
עוקב כבר זמן מה, לא רשמתי כלום כי היה פה קצת סוער... אני מבין שאנחנו בדרך חדשה וזה משמח.
לשמוע מוזיקה זה חלק חשוב ביום שלי, כל מה שעם תופים וגיטרה - הולך.
ולכן באופן טבעי מחפש דרכים לעשות את זה בהנאה המירבית.
מה שאני אוהב בציוד, בעיקר במגברים, זה את הסיפור שמאחוריהם, כנראה זו הסיבה שחברות גדולות פחות מעניינות אותי, הסיפורים שמעניינים אותי בדרך כלל נמצאים הקטנות.
דגם חדש פה או שם - נחמד לידיעה, אבל אם אין איזה סיפור מאחורי, ואל תשאלו למה כי אני לא יודע, בדרך כלל לא ימשוך אצלי תשומת לב.
"נתקעתי" בציוד שיוצר עד אמצע שנות השמונים, העלות של מוצרים חדשים עבורי פשוט לא רלוונטית.
ולגבי סאונד, אני אוהב זרם וכמה שיותר, נתוני וואטים פחות עושים לי את זה, בייחוד כשמדובר בהאזנה בבית בווליום לא מטורף.
זהו, אציג בהקדם את המערכות שלי בדף המתאים.
תודה.
עוקב כבר זמן מה, לא רשמתי כלום כי היה פה קצת סוער... אני מבין שאנחנו בדרך חדשה וזה משמח.
לשמוע מוזיקה זה חלק חשוב ביום שלי, כל מה שעם תופים וגיטרה - הולך.
ולכן באופן טבעי מחפש דרכים לעשות את זה בהנאה המירבית.
מה שאני אוהב בציוד, בעיקר במגברים, זה את הסיפור שמאחוריהם, כנראה זו הסיבה שחברות גדולות פחות מעניינות אותי, הסיפורים שמעניינים אותי בדרך כלל נמצאים הקטנות.
דגם חדש פה או שם - נחמד לידיעה, אבל אם אין איזה סיפור מאחורי, ואל תשאלו למה כי אני לא יודע, בדרך כלל לא ימשוך אצלי תשומת לב.
"נתקעתי" בציוד שיוצר עד אמצע שנות השמונים, העלות של מוצרים חדשים עבורי פשוט לא רלוונטית.
ולגבי סאונד, אני אוהב זרם וכמה שיותר, נתוני וואטים פחות עושים לי את זה, בייחוד כשמדובר בהאזנה בבית בווליום לא מטורף.
זהו, אציג בהקדם את המערכות שלי בדף המתאים.
תודה.