מבחינת סאונד? ואיל היא ידידותית,ממשק נוח?Mqa כבר לא רלוונטי
Roon זו תוכנת ניהול המוזיקה הכי טובה שיש בפער
טוב לדעת.
מבחינת סאונד? ואיל היא ידידותית,ממשק נוח?Mqa כבר לא רלוונטי
Roon זו תוכנת ניהול המוזיקה הכי טובה שיש בפער
האמת ראיתי גם,היה גם בסטריאוסקופ ב 8000 עד לפני כמה ימים,איך ה דאק הזה נחשב ?יש דרך נוספת - להשקיע את רוב הכסף בדאק ולהשתמש בROON כדי להזרים מוזיקה.
קונים דאק טוב, ראיתי במרקט דאק של מטרונום ב10K, מתקינים תוכנה של רון על כל מחשב (כמעט),
מחברים בכבל USB או אופטי וסגרת אירוע.
בתור שדרוג בעתיד - אפשר להתקין מערכת הפעלה ייעודית של רון (ROCK) על NUC (מחשב קטן),
ככה אתה הופך את הסיפור לשקט יותר, קומפקטי ואפשרות לשדרוג ספק כוח בעתיד (טדי פרדו לדוגמא).
נ.ב - טדי פרדו הוזכר מס' פעמים, מומלץ להגיע ליאיר פורמן ולהקשיב בעצמך להבדל שספק חיצוני יוצר.
יאיר אחד הגורמים שבזכותו בתחילת דרכי, קיבלתי הבנה כלשהי על המסלול שלי בדרך להשיג את הסאונד שאני אוהב.
הבחור מקצוען עם המון ידע שצבר בניסיון וכמובן אהבה למוזיקה. בדרך כלל יש אצלו איזשהו סטרימר בפיתוח.
העפתי מבט,זה רק ל ios ?עדיף Jplay על Roon - פחות פיט׳צרים אבל איכות סאונד טובה יותר. לא צריך גם מחשב יחודי. רק צריך סטרימר תומך ב- UPnP / DLNA. גם זול יותר.
סופר נוחה סופר ידידותיתמבחינת סאונד? ואיל היא ידידותית,ממשק נוח?
טוב לדעת.
אליפות,שאביא סטרימר בימים הקרובים אוריד את התוכנה הזאת ואבדוק איך משתמשים בה.סופר נוחה סופר ידידותית
תוכנה לא אמורה להשפיע על הסאונד אבל יש לה מליון אופציות להתערב בו או לשמוע flat
בכל מקרה אין מה להשוות אותה לשום תוכנה אחרת ובדקתי את כולם
עזוב סיסמאות כמו HI END תתרכז במה אתה יכול לעשות בתקציב שיש לך. כעקרון lumin, aurender הן חברות עם מוצרים ברמה גבוהה מאוד בהתאם לתקציב מנמוך ועד גבוה מאוד. לחלופין אתה יכול גם לקנות דאק בלבד, למתוח תקציב וללכת על דאק מצויין כמו luxman da07x ולחבר בשלב ראשון עם USB דרך מחשב מקונפג טוב ועם תוכנה טובה ובמידת הצורך בהמשך לרכוש סטרימר טוב.rose נחשבים בעצם כסטרימרים מעולים לתקציב ספציפי שלהם,אחר כך כיוון ה lumin aurender זה כבר hige end ?
לפי דעתך ה auralic טוב יותר מ ה aurender ? או שזה כבר פחות או יותר אותה הרמה רק העדפה ספציפית של סאונד וזה אינדיבידואלי..
נניח הדאק של לקסמן יכל לשבת לי טוב עם המגבר 507זד .עזוב סיסמאות כמו HI END תתרכז במה אתה יכול לעשות בתקציב שיש לך. כעקרון lumin, aurender הן חברות עם מוצרים ברמה גבוהה מאוד בהתאם לתקציב מנמוך ועד גבוה מאוד. לחלופין אתה יכול גם לקנות דאק בלבד, למתוח תקציב וללכת על דאק מצויין כמו luxman da07x ולחבר בשלב ראשון עם USB דרך מחשב מקונפג טוב ועם תוכנה טובה ובמידת הצורך בהמשך לרכוש סטרימר טוב.
![]()
מחליפו של הDA06 המוצלח הגיע לתצוגה באודיופריק וניתן להאזנה.
הדאק החדש מהווה שיפור בכל תחום יחסית לקודמו- החל משקט, רזולוציה גבוהים ,באס וכו...
אך יחד עם זאת, הוא משמר את המוזיקליות הנהדרת שהיתה כה חביבה על המון אודיופילים, עם טאץ' אנלוגי והגשה מעודנת.
הכלים נשמעים מלאים וטבעיים וכמו קודמו, יש לו יכולת נדירה לסלוח להקלטות פחות טובות מבלי לגרוע באיכות הכללית.
זהו ממיר למי שאוהב מוזיקה ומעוניין לשמוע שעות ללא התעייפות/ שעמום.
כל זאת מגיע באריזה סופר איכותית, ורסטילית ונוחה לשימוש.
הממיר מתבסס על צ'יפים של חברת ROHM היפנית, שהושק לראשונה בנגן העל הD10X של החברה, וכעת מופיע...
- Audiofreak
- תגובות: 0
- פורום: חדשות מוצרים
שווה לבדוק את העיניין,בדרך כלל ש דאק בנפרד הוא יותר איכותי מסטרימר דאק משולב?
נניח במחשב שלי האישי,יהיה טוב יותר להוריד את התוכנה הזו מאשר בלעדיה..יש מספר אפשרויות יחד או לחוד כמו לבנות מחשב אודיו ללא מאוורר שישמש רק כסטרימר ולשלב עם תוכנה שמורידה את הרעש למינימום כגון fidelizer pro. בשלב ראשון הייתי ממליץ לך להשתמש בה ולבחון לאט לאט את ההמשך. אישית השתמשתי בה תקופה ארוכה והיא שווה מאוד את המעט שהיא עולה. היצרן אמין מאוד ושולח עדכונים כל הזמן.
Fidelizer - Optimize sound quality for Windows Computer Audio Server
Fidelizer improves sound quality by optimizing Windows audio platform at core level, making your system sound like listening to real sound.fidelizer-audio.com
תמיד עדיף עם התוכנה כאשר אתה מאזין, אפשר תמיד להפעיל ולסגור אותה לפי הצורך. יש בה גם את האפשרות להחליט עד כמה להוריד רעשים מהמחשב. אבל זה חלק קטן מהסיפור. קודם כל דאק טוב יעשה את ההבדל הגדול ואחר כך שינויים קטנים במחשב אם בכלל.נניח במחשב שלי האישי,יהיה טוב יותר להוריד את התוכנה הזו מאשר בלעדיה..
יש לי מחשב גיימינג עם יחסית יותר מאווררים וספק כח 750w .
בכללי גם כשאביא סטרימר,לפעמים אני רואה סדרות או מזרים תכנים דרך המחשב אז יכל להיות שזה אחלה של דבר...
השאלה מה ההשלכות של להוריד רעשים מהמחשב..יש מספר אפשרויות יחד או לחוד כמו לבנות מחשב אודיו ללא מאוורר שישמש רק כסטרימר ולשלב עם תוכנה שמורידה את הרעש למינימום כגון fidelizer pro. בשלב ראשון הייתי ממליץ לך להשתמש בה ולבחון לאט לאט את ההמשך. אישית השתמשתי בה תקופה ארוכה והיא שווה מאוד את המעט שהיא עולה. היצרן אמין מאוד ושולח עדכונים כל הזמן.
Fidelizer - Optimize sound quality for Windows Computer Audio Server
Fidelizer improves sound quality by optimizing Windows audio platform at core level, making your system sound like listening to real sound.fidelizer-audio.com
תמיד עדיף עם התוכנה כאשר אתה מאזין, אפשר תמיד להפעיל ולסגור אותה לפי הצורך. יש בה גם את האפשרות להחליט עד כמה להוריד רעשים מהמחשב. אבל זה חלק קטן מהסיפור. קודם כל דאק טוב יעשה את ההבדל הגדול ואחר כך שינויים קטנים במחשב אם בכלל.
אני לא מכיר האמת את roon לא יצא לי לראות איך עובדים עם התוכנה,אבל בכללי ככל הנראה אשמע שירים דרך טידל/ספוטיפיי / שירים דרך חיבור דיסק און קי ישירות לדאק.לפני שאתה משקיע במחשב או ברון .. תסביר לנו איך אתה מתכוון להזרים מוזיקה?
- אם רק דרך טידל, אפל , דיזר או ספוטיפיי, אתה בכלל לא צריך מחשב או רון - יש להם אפליקציה מצויינת .
- אם יש לך גם קבצים בכונן (שאין אותן בהזרמה ) אז פה אולי יש יתרון לרון - כי הוא מנגיש לך את כל המקורות בתוכנה אחת .
לדעתי בשלב הראשון - תוותר על קבצים מקומיים ותעבוד רק עם אתרי הזרמה - ללא רון , חבל על הכסף
להערכתך ה דאק ב aurender a1000 טוב יותר מ ה דאק lks 04 שיש לי כרגע? ה lks dac בלבד בלי סטרימר.אם זה המצב, אז כל הדיבורים פה על לשפר את המחשב מיותרים.
מהנסיון שלי , ברגע שיהיה לך סטרימר טוב , עם כבל רשת של אודיו ואולי גם סוויץ איכותי- כבר לא תשמע הבדל גדול מקובץ מקומי - ותשאיר עם הזרמה בלבד . זה הכי נח ולא דורש איחסון ותחזוקה.
האורנדר בחירה מצויינת , עדיף על האודיולאב. תהנה
אין לי wifi בחדר,רק חיבור lan ישיר.האורנדר הוא רמה מעל .
לפני שאתה משתולל עם העברת כבלים , תבדוק את הסטרימר שתרכוש בוויפי לעומת כבל חיצוני לראוטר , אם לא תשמע הבדל , תעבוד בוויפי וזהו . ההבדלים שאתה קורא עליהם הם באים לידי ביטוי בציוד יקר יותר שקודם מושקע בחשמל איכותי ואקוסטיקה.
יש הבדל מבחינת סאונד בaudirvana לבין תוכנת foobar 2000?מוסיף כאן המלצה לתוכנת ניגון בשם Audirvana. אני משתמש בה כבר כמה שנים. איכות סאונד מצויינת.
כעקרון אני מחזיק בדעה שככל שהדאק איכותי יותר, כך חשיבות איכות הסטרימר פחות קריטית (אם כי ספק הכח משחק גם כאן תפקיד חשוב).
לא השוואתי אל מול ה foobar ולא יכול לחוות דיעה לגבי הדאק הספציפי הזה של לקסמן אבל ללקסמן יש מוצרים מעולים (שמעתי כמה דגמים בעבר אצל ערן) ואם הדאק הזה נופל בתקציב שלך אז לך עליו לטווח הארוך. במקביל, כמו שאפי הציע, חבר אליו סטרימר בסיסי. למשל רספברי או wiim (לי יש רספברי ועושה עבודה מצוינת עם דאק של Denafrips בחיבור i2s) ובהמשך תוכל לשקול לשדרג אותו במידה והשיפור בסאונד יצדיק את השקעה הכספית הנוספתיש הבדל מבחינת סאונד בaudirvana לבין תוכנת foobar 2000?
הבנתי אותך ,האמת ב aurender a1000 ראיתי 3 שנאים נפרדים.
והדאק שלו הוא
ב־Aurender A1000 הדאק הפנימי הוא AKM 4490REQ במבנה Dual Mono
לא מכיר שמות ב דאקים.
זה מהצ'אט .ה דאק של הלקסמן אמור להיות טוב יותר להערכתך?
אם תרצה, אוכל לשלוף את כל המפרט הטכני שלו (רזולוציות נתמכות, פורמט DSD וכו׳) — רוצה שאשלוף עבורך?