מזה החיבור הזה i2s ? ראיתי שיש לי אותו ב דאק של lks ,זה במקום חיבור כבל usb?לא השוואתי אל מול ה foobar ולא יכול לחוות דיעה לגבי הדאק הספציפי הזה של לקסמן אבל ללקסמן יש מוצרים מעולים (שמעתי כמה דגמים בעבר אצל ערן) ואם הדאק הזה נופל בתקציב שלך אז לך עליו לטווח הארוך. במקביל, כמו שאפי הציע, חבר אליו סטרימר בסיסי. למשל רספברי או wiim (לי יש רספברי ועושה עבודה מצוינת עם דאק של Denafrips בחיבור i2s) ובהמשך תוכל לשקול לשדרג אותו במידה והשיפור בסאונד יצדיק את השקעה הכספית הנוספת
כן האמת שמעתי אצל ערן כמה פעמים ,יופי של איכות סאונד הלקסמן עם המג'יקו.
עם הפטיפון בכלל להיט .
יש חיבור i2s בלוח אם שלי אולי?איזה כבל צריך לזה והאם זה איכותי יותר מחיבור usb?
יש לי auros master 570x של amd.