התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

  • פותח הנושא פותח הנושא ron123123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יש דרך נוספת - להשקיע את רוב הכסף בדאק ולהשתמש בROON כדי להזרים מוזיקה.
קונים דאק טוב, ראיתי במרקט דאק של מטרונום ב10K, מתקינים תוכנה של רון על כל מחשב (כמעט),
מחברים בכבל USB או אופטי וסגרת אירוע.

בתור שדרוג בעתיד - אפשר להתקין מערכת הפעלה ייעודית של רון (ROCK) על NUC (מחשב קטן),
ככה אתה הופך את הסיפור לשקט יותר, קומפקטי ואפשרות לשדרוג ספק כוח בעתיד (טדי פרדו לדוגמא).

נ.ב - טדי פרדו הוזכר מס' פעמים, מומלץ להגיע ליאיר פורמן ולהקשיב בעצמך להבדל שספק חיצוני יוצר.
יאיר אחד הגורמים שבזכותו בתחילת דרכי, קיבלתי הבנה כלשהי על המסלול שלי בדרך להשיג את הסאונד שאני אוהב.
הבחור מקצוען עם המון ידע שצבר בניסיון וכמובן אהבה למוזיקה. בדרך כלל יש אצלו איזשהו סטרימר בפיתוח.
האמת ראיתי גם,היה גם בסטריאוסקופ ב 8000 עד לפני כמה ימים,איך ה דאק הזה נחשב ?
הוא יותר טוב להערכתך מ ה דאק שיש ב aurender a 1000 ? או מ ה audiolab 9000n ?
נשמע גם אחלה רעיון,אבל מעדיף כבר הכל באחד.
השאלה כמה זה קריטי מבחינת הסאונד שהדאק והסטרימר משולבים באחד...
ה aurender a1000 במפרט שלו זה כמו של מחשב ,יש לו מערכת הפעלה לינוקס נדמה לי.
מעבד אינטל ,זכרון והכל.והוא מבודד עם 3 שנאים במכשיר אחד.
עושה רושם שהוא טוב,רק צריך לשמוע איך הוא יושב לי בחדר.
דיברתי איתו,הוא המליץ על ווים אולטרה עם ספק תדי פרדו מבחינת עלות/תועלת.
שמעתי אצלי יפה ללא ספק,הייתה הפרדה מטורפת ממה שאני רגיל דרך המחשב.
טוב לדעת,תמיד טוב ללכת לשמוע ולהתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון שך שנים שכבר יש להם ידע.
 
עדיף Jplay על Roon - פחות פיט׳צרים אבל איכות סאונד טובה יותר. לא צריך גם מחשב יחודי. רק צריך סטרימר תומך ב- UPnP / DLNA. גם זול יותר.
העפתי מבט,זה רק ל ios ?
 

מבחינת סאונד? ואיל היא ידידותית,ממשק נוח?
טוב לדעת.
סופר נוחה סופר ידידותית
תוכנה לא אמורה להשפיע על הסאונד אבל יש לה מליון אופציות להתערב בו או לשמוע flat
בכל מקרה אין מה להשוות אותה לשום תוכנה אחרת ובדקתי את כולם
 
סופר נוחה סופר ידידותית
תוכנה לא אמורה להשפיע על הסאונד אבל יש לה מליון אופציות להתערב בו או לשמוע flat
בכל מקרה אין מה להשוות אותה לשום תוכנה אחרת ובדקתי את כולם
אליפות,שאביא סטרימר בימים הקרובים אוריד את התוכנה הזאת ואבדוק איך משתמשים בה.
בינתיים אני שומע מוסיקה מהמחשב דרך התוכנה של foobar 2000 .
 
rose נחשבים בעצם כסטרימרים מעולים לתקציב ספציפי שלהם,אחר כך כיוון ה lumin aurender זה כבר hige end ?
לפי דעתך ה auralic טוב יותר מ ה aurender ? או שזה כבר פחות או יותר אותה הרמה רק העדפה ספציפית של סאונד וזה אינדיבידואלי..
עזוב סיסמאות כמו HI END תתרכז במה אתה יכול לעשות בתקציב שיש לך. כעקרון lumin, aurender הן חברות עם מוצרים ברמה גבוהה מאוד בהתאם לתקציב מנמוך ועד גבוה מאוד. לחלופין אתה יכול גם לקנות דאק בלבד, למתוח תקציב וללכת על דאק מצויין כמו luxman da07x ולחבר בשלב ראשון עם USB דרך מחשב מקונפג טוב ועם תוכנה טובה ובמידת הצורך בהמשך לרכוש סטרימר טוב.

 

עזוב סיסמאות כמו HI END תתרכז במה אתה יכול לעשות בתקציב שיש לך. כעקרון lumin, aurender הן חברות עם מוצרים ברמה גבוהה מאוד בהתאם לתקציב מנמוך ועד גבוה מאוד. לחלופין אתה יכול גם לקנות דאק בלבד, למתוח תקציב וללכת על דאק מצויין כמו luxman da07x ולחבר בשלב ראשון עם USB דרך מחשב מקונפג טוב ועם תוכנה טובה ובמידת הצורך בהמשך לרכוש סטרימר טוב.

שווה לבדוק את העיניין,בדרך כלל ש דאק בנפרד הוא יותר איכותי מסטרימר דאק משולב?​

נניח הדאק של לקסמן יכל לשבת לי טוב עם המגבר 507זד .
מה הכוונה מקונפג טוב?איך אפשר לקנפג את המחשב שמוציא רעש?יהיה קשה להגיע לרמה של סטרימינג עם מחשב,אני טועה?
 
יש מספר אפשרויות יחד או לחוד כמו לבנות מחשב אודיו ללא מאוורר שישמש רק כסטרימר ולשלב עם תוכנה שמורידה את הרעש למינימום כגון fidelizer pro. בשלב ראשון הייתי ממליץ לך להשתמש בה ולבחון לאט לאט את ההמשך. אישית השתמשתי בה תקופה ארוכה והיא שווה מאוד את המעט שהיא עולה. היצרן אמין מאוד ושולח עדכונים כל הזמן.
 
יש מספר אפשרויות יחד או לחוד כמו לבנות מחשב אודיו ללא מאוורר שישמש רק כסטרימר ולשלב עם תוכנה שמורידה את הרעש למינימום כגון fidelizer pro. בשלב ראשון הייתי ממליץ לך להשתמש בה ולבחון לאט לאט את ההמשך. אישית השתמשתי בה תקופה ארוכה והיא שווה מאוד את המעט שהיא עולה. היצרן אמין מאוד ושולח עדכונים כל הזמן.
נניח במחשב שלי האישי,יהיה טוב יותר להוריד את התוכנה הזו מאשר בלעדיה..
יש לי מחשב גיימינג עם יחסית יותר מאווררים וספק כח 750w .
בכללי גם כשאביא סטרימר,לפעמים אני רואה סדרות או מזרים תכנים דרך המחשב אז יכל להיות שזה אחלה של דבר...
 

יש מספר אפשרויות יחד או לחוד כמו לבנות מחשב אודיו ללא מאוורר שישמש רק כסטרימר ולשלב עם תוכנה שמורידה את הרעש למינימום כגון fidelizer pro. בשלב ראשון הייתי ממליץ לך להשתמש בה ולבחון לאט לאט את ההמשך. אישית השתמשתי בה תקופה ארוכה והיא שווה מאוד את המעט שהיא עולה. היצרן אמין מאוד ושולח עדכונים כל הזמן.
נניח במחשב שלי האישי,יהיה טוב יותר להוריד את התוכנה הזו מאשר בלעדיה..
יש לי מחשב גיימינג עם יחסית יותר מאווררים וספק כח 750w .
בכללי גם כשאביא סטרימר,לפעמים אני רואה סדרות או מזרים תכנים דרך המחשב אז יכל להיות שזה אחלה של דבר...
תמיד עדיף עם התוכנה כאשר אתה מאזין, אפשר תמיד להפעיל ולסגור אותה לפי הצורך. יש בה גם את האפשרות להחליט עד כמה להוריד רעשים מהמחשב. אבל זה חלק קטן מהסיפור. קודם כל דאק טוב יעשה את ההבדל הגדול ואחר כך שינויים קטנים במחשב אם בכלל.
 
לפני שאתה משקיע במחשב או ברון .. תסביר לנו איך אתה מתכוון להזרים מוזיקה?
- אם רק דרך טידל, אפל , דיזר או ספוטיפיי, אתה בכלל לא צריך מחשב או רון - יש להם אפליקציה מצויינת .
- אם יש לך גם קבצים בכונן (שאין אותן בהזרמה ) אז פה אולי יש יתרון לרון - כי הוא מנגיש לך את כל המקורות בתוכנה אחת .
לדעתי בשלב הראשון - תוותר על קבצים מקומיים ותעבוד רק עם אתרי הזרמה - ללא רון , חבל על הכסף
 
יש מספר אפשרויות יחד או לחוד כמו לבנות מחשב אודיו ללא מאוורר שישמש רק כסטרימר ולשלב עם תוכנה שמורידה את הרעש למינימום כגון fidelizer pro. בשלב ראשון הייתי ממליץ לך להשתמש בה ולבחון לאט לאט את ההמשך. אישית השתמשתי בה תקופה ארוכה והיא שווה מאוד את המעט שהיא עולה. היצרן אמין מאוד ושולח עדכונים כל הזמן.

תמיד עדיף עם התוכנה כאשר אתה מאזין, אפשר תמיד להפעיל ולסגור אותה לפי הצורך. יש בה גם את האפשרות להחליט עד כמה להוריד רעשים מהמחשב. אבל זה חלק קטן מהסיפור. קודם כל דאק טוב יעשה את ההבדל הגדול ואחר כך שינויים קטנים במחשב אם בכלל.
השאלה מה ההשלכות של להוריד רעשים מהמחשב..
כמובן שעדיף שיהיה כמה שפחות עם רעש.
האמת הכי נוח לי מהמחשב,כל הקבצים שם.
ראיתי גם שבמידה ויש קבצים איכותיים מקוריים ומחברים דרך ה usb ישירות לדאק וזה לא עובר דרך המחשב אלא קורא את השירים ישירות מ ה usb זה יותר איכותי מהזרמה דרך הרשת.
ה aurender a1000 בא לי בטוב האמת,רק חבל שאין לו חיבורי xlr...
 

לפני שאתה משקיע במחשב או ברון .. תסביר לנו איך אתה מתכוון להזרים מוזיקה?
- אם רק דרך טידל, אפל , דיזר או ספוטיפיי, אתה בכלל לא צריך מחשב או רון - יש להם אפליקציה מצויינת .
- אם יש לך גם קבצים בכונן (שאין אותן בהזרמה ) אז פה אולי יש יתרון לרון - כי הוא מנגיש לך את כל המקורות בתוכנה אחת .
לדעתי בשלב הראשון - תוותר על קבצים מקומיים ותעבוד רק עם אתרי הזרמה - ללא רון , חבל על הכסף
אני לא מכיר האמת את roon לא יצא לי לראות איך עובדים עם התוכנה,אבל בכללי ככל הנראה אשמע שירים דרך טידל/ספוטיפיי / שירים דרך חיבור דיסק און קי ישירות לדאק.
קבצים מקומיים כגון סדרות וכו שיש במחשב אשמע דרך ה usb b .
 
אם זה המצב, אז כל הדיבורים פה על לשפר את המחשב מיותרים.
מהנסיון שלי , ברגע שיהיה לך סטרימר טוב , עם כבל רשת של אודיו ואולי גם סוויץ איכותי- כבר לא תשמע הבדל גדול מקובץ מקומי - ותשאיר עם הזרמה בלבד . זה הכי נח ולא דורש איחסון ותחזוקה.
האורנדר בחירה מצויינת , עדיף על האודיולאב. תהנה
 
אם זה המצב, אז כל הדיבורים פה על לשפר את המחשב מיותרים.
מהנסיון שלי , ברגע שיהיה לך סטרימר טוב , עם כבל רשת של אודיו ואולי גם סוויץ איכותי- כבר לא תשמע הבדל גדול מקובץ מקומי - ותשאיר עם הזרמה בלבד . זה הכי נח ולא דורש איחסון ותחזוקה.
האורנדר בחירה מצויינת , עדיף על האודיולאב. תהנה
להערכתך ה דאק ב aurender a1000 טוב יותר מ ה דאק lks 04 שיש לי כרגע? ה lks dac בלבד בלי סטרימר.
יש לי כבל רשת cat 7 אחרי שגזרו לו את הראש כי הוא לא עבר בתעלה,החשמלאי הלחים לי אותו. חפי דעתי עדיף להביא כבל רשת לכיוון ה 5 ,10 מטר מאשר סווי'ץ?לא?
יש המלצה לכבל רשת?רצוי שיהיה עם ראש קטן שיעבור לי בתעלה...
הבנתי יענו ברמות כאלו בסטרימר לא יהיה הבדל מהותי בין שירים איכותיים ב דיסק און קי להזרמה מ טידל..
כן האמת זה אחלה של דבר.הכל שאלה של הרגל.
כן נראה לי גם אחלה של מוצר,בא לי בטוב האמת.
 

האורנדר הוא רמה מעל .
לפני שאתה משתולל עם העברת כבלים , תבדוק את הסטרימר שתרכוש בוויפי לעומת כבל חיצוני לראוטר , אם לא תשמע הבדל , תעבוד בוויפי וזהו . ההבדלים שאתה קורא עליהם הם באים לידי ביטוי בציוד יקר יותר שקודם מושקע בחשמל איכותי ואקוסטיקה.
 
האורנדר הוא רמה מעל .
לפני שאתה משתולל עם העברת כבלים , תבדוק את הסטרימר שתרכוש בוויפי לעומת כבל חיצוני לראוטר , אם לא תשמע הבדל , תעבוד בוויפי וזהו . ההבדלים שאתה קורא עליהם הם באים לידי ביטוי בציוד יקר יותר שקודם מושקע בחשמל איכותי ואקוסטיקה.
אין לי wifi בחדר,רק חיבור lan ישיר.
עשיתי שקעים אמריקאיים זוג של פורטק רודיום ועוד זוג של אוידה זהב.
עם כבל חשמל אוידה מהלוח ישירות לשקעים עם פאזה בנפרד.
 
מוסיף כאן המלצה לתוכנת ניגון בשם Audirvana. אני משתמש בה כבר כמה שנים. איכות סאונד מצויינת.
כעקרון אני מחזיק בדעה שככל שהדאק איכותי יותר, כך חשיבות איכות הסטרימר פחות קריטית (אם כי ספק הכח משחק גם כאן תפקיד חשוב).
 

מוסיף כאן המלצה לתוכנת ניגון בשם Audirvana. אני משתמש בה כבר כמה שנים. איכות סאונד מצויינת.
כעקרון אני מחזיק בדעה שככל שהדאק איכותי יותר, כך חשיבות איכות הסטרימר פחות קריטית (אם כי ספק הכח משחק גם כאן תפקיד חשוב).
יש הבדל מבחינת סאונד בaudirvana לבין תוכנת foobar 2000?
הבנתי אותך ,האמת ב aurender a1000 ראיתי 3 שנאים נפרדים.
והדאק שלו הוא
ב־Aurender A1000 הדאק הפנימי הוא AKM 4490REQ במבנה Dual Mono
לא מכיר שמות ב דאקים.
זה מהצ'אט .ה דאק של הלקסמן אמור להיות טוב יותר להערכתך?


אם תרצה, אוכל לשלוף את כל המפרט הטכני שלו (רזולוציות נתמכות, פורמט DSD וכו׳) — רוצה שאשלוף עבורך?
 
יש הבדל מבחינת סאונד בaudirvana לבין תוכנת foobar 2000?
הבנתי אותך ,האמת ב aurender a1000 ראיתי 3 שנאים נפרדים.
והדאק שלו הוא
ב־Aurender A1000 הדאק הפנימי הוא AKM 4490REQ במבנה Dual Mono
לא מכיר שמות ב דאקים.
זה מהצ'אט .ה דאק של הלקסמן אמור להיות טוב יותר להערכתך?


אם תרצה, אוכל לשלוף את כל המפרט הטכני שלו (רזולוציות נתמכות, פורמט DSD וכו׳) — רוצה שאשלוף עבורך?
לא השוואתי אל מול ה foobar ולא יכול לחוות דיעה לגבי הדאק הספציפי הזה של לקסמן אבל ללקסמן יש מוצרים מעולים (שמעתי כמה דגמים בעבר אצל ערן) ואם הדאק הזה נופל בתקציב שלך אז לך עליו לטווח הארוך. במקביל, כמו שאפי הציע, חבר אליו סטרימר בסיסי. למשל רספברי או wiim (לי יש רספברי ועושה עבודה מצוינת עם דאק של Denafrips בחיבור i2s) ובהמשך תוכל לשקול לשדרג אותו במידה והשיפור בסאונד יצדיק את השקעה הכספית הנוספת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור