אני הייתי משקיע את הכסף הזה בשדרוג הרמקולים, ו היו לי אותם, מה רע לך בווים למה צריך את המחשב ביואסבי בכלל ?! וגם אם כן צריך, קונים דיסק חיצוני והווים ינגן לך אותו, כנ"ל כל סטרימר של זידו יתחבר לך לווים וינגן לך כל קובץ שתרצה מדיסק/מחשב/מהכל.
נערך לאחרונה ב: