התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

  • פותח הנושא פותח הנושא ron123123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני הייתי משקיע את הכסף הזה בשדרוג הרמקולים, ו היו לי אותם, מה רע לך בווים למה צריך את המחשב ביואסבי בכלל ?! וגם אם כן צריך, קונים דיסק חיצוני והווים ינגן לך אותו, כנ"ל כל סטרימר של זידו יתחבר לך לווים וינגן לך כל קובץ שתרצה מדיסק/מחשב/מהכל.
 
נערך לאחרונה ב:
אם ההתלבטות היא בין שני היצרנים הללו, האורנדר לטעמי נמצא ברמה אחרת. הן ביצועית והן ברמת השירות והתמיכה של היצרן.
יש להם מוניטין גבוהה בהיבט הזה.
חושב שברמות הללו שווה יהי לך לבדוק גם את ROSE שגם אחרים הציעו לך לפני.
לדעתי יש גם ל-MICHI מוצר מעניין. ה-Q5. לא זוכר אם יש לו סטרימר, שווה בדיקה.

בהצלחה.
אליפות,יענו מבחינת רמה ה aurender a1000 אמור להיות עם דאק איכותי יותר .
הוא נראה יופי של מוצר ונראה שלא חסר לו כלום מלבד חיבורי xlr שמשום מה אין לו,אבל אני לא משתמש גם ככה.
אפשר לכבות לו את המסך,יש לו מפרט של מחשב מקווה שבמידה ואקח אותו לא אתבאס מבחינת הסאונד שלו...
מה שהצעת לא מצאתי משהו באינטרנט.
hifi rose גם ברמה פחות או יותר כמו ה aurender ?
 

המלצה ראשונה היא לא לקנות בלי לשמוע בבית, תשתדל במקום שיש היצע ואפשר לבדוק מספר מכשירים בבית ולהשוות כמה שיותר.
ההמלצות שקבלת על ROSE בהחלט טובות, תמורה מצויינת למחיר. הייתי קודם כל בודק מכשיר ששמעתי לא מזמן אצל חבר טוב במערכת יקרה - blueSound Node Icon סטרימר דאק. הוא מפתיע בצורה בלתי רגילה וגם זול יחסית 5000 ש"ח. בתערוכות פה ושם משתמשים אפילו ביכולות הסטרימר שלו עם דאקים יקרים. דרך אגב יש מכשירי ROSE 130 מתצוגה בלינק למטה שווה לקבל ולבדוק בבית.


הבעיה שלא כולם מסכימים לבדוק את המוצר שלהם בבית הלקוח,זה גם מה שאני חושב.
אין כמו לבדוק את המכשיר בבית עם הציוד והאקוסטיקה ולראות אם זה יושב טוב.
ה בלוסאונד נראה כמו שדרוג של ה wiim ultra .
אבדוק אם יהיה אפשר לבדוק את המכשיר זה יהיה נהדר.
איך ה hifi rose לפי דעתך? לעומת aurender a 1000 ?
לפי מה בודקים סטרימר דאק ?
 
אני הייתי משקיע את הכסף הזה בשדרוג הרמקולים, ו היו לי אותם, מה רע לך בווים למה צריך את המחשב ביואסבי בכלל ?! וגם אם כן צריך, קונים דיסק חיצוני והווים ינגן לך אותו, כנ"ל כל סטרימר של זידו יתחבר לך לווים וינגן לך כל קובץ שתרצה מדיסק/מחשב/מהכל.
האמת הרמקולים אצלי חצי שנה בערך,מבסוט עליהם ביניתיים.
ב wiim ultra עם ספק תדי פרדו הרגשתי שחסר קצת באס,כאילו זה באס ''בחאווה'' כזה. מה שכן השקט עם הספק תדי פרדו היה פשוט נפלא.
רקע שחור מוחלט אבל מאמין שזה בגלל שאני רגיל לשמוע דרך המחשב.
רואה האמת הכל דרך המחשב שמחובר ב hdmi לטלויזיה. מוריד סדרות/סרטים ורואה זה הכי נוח לי.
מה הכוונה ינגן לי הכל? סטרימר של זידו מתחבר ל ווים ? הבעיה שלא עפתי עליו. מעדיף מוצר אחד ולהעיף את הדאק שיש לי כרגע.פחות כבלים וגם זה מסתדר לי מבחינת מקום. אם אביא רק סטרימר ואשאיר את הדאק אצטרך כבר להביא מדף לשים את כולם עליו...
 
אהלן אני מחפש סטרימר דאק לשלב למערכת שיש לי
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים

כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .
אם ההתלבטות היא בין שני היצרנים הללו, האורנדר לטעמי נמצא ברמה אחרת. הן ביצועית והן ברמת השירות והתמיכה של היצרן.
יש להם מוניטין גבוהה בהיבט הזה.
חושב שברמות הללו שווה יהי לך לבדוק גם את ROSE שגם אחרים הציעו לך לפני.
לדעתי יש גם ל-MICHI מוצר מעניין. ה-Q5. לא זוכר אם יש לו סטרימר, שווה בדיקה.

בהצלחה.
אליפות,יענו מבחינת רמה ה aurender a1000 אמור להיות עם דאק איכותי יותר .
הוא נראה יופי של מוצר ונראה שלא חסר לו כלום מלבד חיבורי xlr שמשום מה אין לו,אבל אני לא משתמש גם ככה.
אפשר לכבות לו את המסך,יש לו מפרט של מחשב מקווה שבמידה ואקח אותו לא אתבאס מבחינת הסאונד שלו...
מה שהצעת לא מצאתי משהו באינטרנט.
hifi rose גם ברמה פחות או יותר כמו ה aurender ?
הכל עניין של תקציב. לשני היצרנים יש רמות מחיר שונות. אצל אורנדר יש גם מחירים גבוהים יחסית כשאתה מתחיל לפצל קופסאות המחיר מטפס מהר מאוד.
בגזרת הרמה שאתה מדבר כאן אני לא חושב שתתאכזב מאף אחת מהאופציות הללו. אם אתה ממוקד על שניהם, קח הביתה ותנסה משם הדרך להחלטה יהיה בריא ושלם יותר.
 

אם ההתלבטות היא בין שני היצרנים הללו, האורנדר לטעמי נמצא ברמה אחרת. הן ביצועית והן ברמת השירות והתמיכה של היצרן.
יש להם מוניטין גבוהה בהיבט הזה.
חושב שברמות הללו שווה יהי לך לבדוק גם את ROSE שגם אחרים הציעו לך לפני.
לדעתי יש גם ל-MICHI מוצר מעניין. ה-Q5. לא זוכר אם יש לו סטרימר, שווה בדיקה.

בהצלחה.

הכל עניין של תקציב. לשני היצרנים יש רמות מחיר שונות. אצל אורנדר יש גם מחירים גבוהים יחסית כשאתה מתחיל לפצל קופסאות המחיר מטפס מהר מאוד.
בגזרת הרמה שאתה מדבר כאן אני לא חושב שתתאכזב מאף אחת מהאופציות הללו. אם אתה ממוקד על שניהם, קח הביתה ותנסה משם הדרך להחלטה יהיה בריא ושלם יותר.
אני אבדוק שוב אם יהיה אפשר לקחת הביתה לנסות,זה מה שאני רוצה.
לראות שזה מתיישב לי טוב במערכת.
אחר כך במידה ולא וארצה למכור ,מאמין שאפסיד הרבה...
 
הייתי מוסיף לרשימה שלך את חברת Lumin

יש להם מכשירים משולבים סטרימר/ דאק טובים מאוד עם VFM מעולה
מזה vfm ?
שמעתי משהו עליהם,יש להם יבואן פה בארץ? אולי שווה לנסות לבדוק אם ייתן לי לשמוע.זה יפתור לי את הבעיה..
 

הפעם הרגת אותנו.vfm זה תמורה למחיר באנגלית.;)
 
יש לך המלצה על דגם ספציפי ?
ראיתי את ה 250 150b .
דווקא נראים יפים
ספציפי - לא - כולם אחלה. וכן 150 מעולה יצאה לי לשמוע בחנות בחולון (שווה לקפוץ לשם ולהתרשם), גם אם לא טועה יצאה לאחרונה דגם חדש. דבר עם יוהן שם - תקבל הסבר לכול דבר.
 
הפעם הרגת אותנו.vfm זה תמורה למחיר באנגלית.;)
חחח זה מרוב המושגים באודיו חשבתי זה עוד איזה משהו חדש שאני לא יודע
אגב מזה mqa ? roon ready? ראיתי שיש את זה ב aurender a1000 נדמה לי
 

ספציפי - לא - כולם אחלה. וכן 150 מעולה יצאה לי לשמוע בחנות בחולון (שווה לקפוץ לשם ולהתרשם), גם אם לא טועה יצאה לאחרונה דגם חדש. דבר עם יוהן שם - תקבל הסבר לכול דבר.
כן הוא פרסם איזה משהו,מאמין בעזרת השם שבוע הבא אקפוץ לשם.
 
ספציפי - לא - כולם אחלה. וכן 150 מעולה יצאה לי לשמוע בחנות בחולון (שווה לקפוץ לשם ולהתרשם), גם אם לא טועה יצאה לאחרונה דגם חדש. דבר עם יוהן שם - תקבל הסבר לכול דבר.
איך היית מגדיר את הסאונד שלהם?
 
הבעיה שלא כולם מסכימים לבדוק את המוצר שלהם בבית הלקוח,זה גם מה שאני חושב.
אין כמו לבדוק את המכשיר בבית עם הציוד והאקוסטיקה ולראות אם זה יושב טוב.
ה בלוסאונד נראה כמו שדרוג של ה wiim ultra .
אבדוק אם יהיה אפשר לבדוק את המכשיר זה יהיה נהדר.
איך ה hifi rose לפי דעתך? לעומת aurender a 1000 ?
לפי מה בודקים סטרימר דאק
במסגרת התקציב שלך יש הרבה מוצרים בתצוגות לא צריכה להיות בעיה עם הדגמה.
aurender באופן כללי חברה עם מוצרים מרמת חובבים ועד רמה גבוהה משמעותית מ ROSE. אם תגדיל מעט את התקציב שלך אז כדאי לבדוק בין דגמי LUMIN לבין aurender שמשלבים סטרימר/דאק במכשיר אחד.
הייתי בודק גם מול יגאל לסרי את דגמי AURALIC שמגיעים לארץ בקרוב, תמורה מצויינת למחיר.
 

איך היית מגדיר את הסאונד שלהם?
היי
חבל לחפש הגדרת סאונד אצל אנשים אחרים…
כל אחד וההעדפות של עצמו
מה עוד שיש חשיבות גם ליתר חלקי המערכת

הכי טוב שתשמע בעצמך כמה מכשירים בתקציב שלך (לדעתי עד 3-4 כי אחרת תשתגע)
ואז תנסה למצוא 2 שהכי אהבת ואז להביא הביתה ולהחליט

מונחים טכניים הכי טוב ללמוד לבד מקריאה (היום זה פשוט :cool:)
לדעתי בתקציב שלך לא תיפול עם מכשיר לא טוב

בהצלחה
 
חחח זה מרוב המושגים באודיו חשבתי זה עוד איזה משהו חדש שאני לא יודע
אגב מזה mqa ? roon ready? ראיתי שיש את זה ב aurender a1000 נדמה לי
Mqa כבר לא רלוונטי
Roon זו תוכנת ניהול המוזיקה הכי טובה שיש בפער
 
יש דרך נוספת - להשקיע את רוב הכסף בדאק ולהשתמש בROON כדי להזרים מוזיקה.
קונים דאק טוב, ראיתי במרקט דאק של מטרונום ב10K, מתקינים תוכנה של רון על כל מחשב (כמעט),
מחברים בכבל USB או אופטי וסגרת אירוע.

בתור שדרוג בעתיד - אפשר להתקין מערכת הפעלה ייעודית של רון (ROCK) על NUC (מחשב קטן),
ככה אתה הופך את הסיפור לשקט יותר, קומפקטי ואפשרות לשדרוג ספק כוח בעתיד (טדי פרדו לדוגמא).

נ.ב - טדי פרדו הוזכר מס' פעמים, מומלץ להגיע ליאיר פורמן ולהקשיב בעצמך להבדל שספק חיצוני יוצר.
יאיר אחד הגורמים שבזכותו בתחילת דרכי, קיבלתי הבנה כלשהי על המסלול שלי בדרך להשיג את הסאונד שאני אוהב.
הבחור מקצוען עם המון ידע שצבר בניסיון וכמובן אהבה למוזיקה. בדרך כלל יש אצלו איזשהו סטרימר בפיתוח.
 

עדיף Jplay על Roon - פחות פיט׳צרים אבל איכות סאונד טובה יותר. לא צריך גם מחשב יחודי. רק צריך סטרימר תומך ב- UPnP / DLNA. גם זול יותר.
 
במסגרת התקציב שלך יש הרבה מוצרים בתצוגות לא צריכה להיות בעיה עם הדגמה.
aurender באופן כללי חברה עם מוצרים מרמת חובבים ועד רמה גבוהה משמעותית מ ROSE. אם תגדיל מעט את התקציב שלך אז כדאי לבדוק בין דגמי LUMIN לבין aurender שמשלבים סטרימר/דאק במכשיר אחד.
הייתי בודק גם מול יגאל לסרי את דגמי AURALIC שמגיעים לארץ בקרוב, תמורה מצויינת למחיר.
rose נחשבים בעצם כסטרימרים מעולים לתקציב ספציפי שלהם,אחר כך כיוון ה lumin aurender זה כבר hige end ?
לפי דעתך ה auralic טוב יותר מ ה aurender ? או שזה כבר פחות או יותר אותה הרמה רק העדפה ספציפית של סאונד וזה אינדיבידואלי..
 
היי
חבל לחפש הגדרת סאונד אצל אנשים אחרים…
כל אחד וההעדפות של עצמו
מה עוד שיש חשיבות גם ליתר חלקי המערכת

הכי טוב שתשמע בעצמך כמה מכשירים בתקציב שלך (לדעתי עד 3-4 כי אחרת תשתגע)
ואז תנסה למצוא 2 שהכי אהבת ואז להביא הביתה ולהחליט

מונחים טכניים הכי טוב ללמוד לבד מקריאה (היום זה פשוט :cool:)
לדעתי בתקציב שלך לא תיפול עם מכשיר לא טוב

בהצלחה
הבעיה שאין לזה סוף,פחות מתאים להסתובב בין חנויות כי פשוט בכל חנות יש אקוסטיקה שונה,רמקולים אחרים,הכל שונה אז אין לי פרמטר בכלל לבדוק את הסטרימר הוא כשלעצמו...
ממה שראיתי באינטרנט ושמעתי פיזית זה ה אודיולאב 9000n וה aurender a1000 .
אצלי בבית שמעתי ווים אולטרה עם תדי פרדו וזה כבר היה רמה אחרת מבחינת השקט.היה ממש רקע שחור...
המוצרים היקרים יותר נניח כמו ה aurender מגיעים פחות או יותר לרמת שקט כמו ספק חיצוני של תדי פרדו ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור