Roip1
אוהב את התחום
- הודעות
- 126
- מעורבות
- 42
- נקודות
- 28
הי חברים,
אני רוצ להתקין שקע אירופאי כדי שאוכל לחבר אותו למפצל/קונשינר שיש לי.
הבעיה היא שאחרי השיפוץ שעשיתי בבית כל הקופסאות שיש אצלי בקיר הן קופסאות מלבניות עם מתאמים של ניסקו או גוויס.
יש פיתרון אלגנטי לחיבור שקע אירופאי אודפיולי לקופסאות האלה? מה שראיתי עד כה זה רק שקעים שהם בהתקנה של ישירות על הטיח (עגולים מאחור).
נ.ב :
הזמנתי את הקונשינר הזה. https://www.vinshine.audio/product-page/kinki-studio-x-vinshine-audio-tai-hang
לא כל כך יודע להשוות לאחרים, אבל לקח את המערכת עוד כמה צעדים קדימה ברלזוציה ובסידור הבמה.
אני רוצ להתקין שקע אירופאי כדי שאוכל לחבר אותו למפצל/קונשינר שיש לי.
הבעיה היא שאחרי השיפוץ שעשיתי בבית כל הקופסאות שיש אצלי בקיר הן קופסאות מלבניות עם מתאמים של ניסקו או גוויס.
יש פיתרון אלגנטי לחיבור שקע אירופאי אודפיולי לקופסאות האלה? מה שראיתי עד כה זה רק שקעים שהם בהתקנה של ישירות על הטיח (עגולים מאחור).
נ.ב :
הזמנתי את הקונשינר הזה. https://www.vinshine.audio/product-page/kinki-studio-x-vinshine-audio-tai-hang
לא כל כך יודע להשוות לאחרים, אבל לקח את המערכת עוד כמה צעדים קדימה ברלזוציה ובסידור הבמה.