התייעצות חשמל


Roip1

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
42
נקודות
28
הי חברים,

אני רוצ להתקין שקע אירופאי כדי שאוכל לחבר אותו למפצל/קונשינר שיש לי.

הבעיה היא שאחרי השיפוץ שעשיתי בבית כל הקופסאות שיש אצלי בקיר הן קופסאות מלבניות עם מתאמים של ניסקו או גוויס.

יש פיתרון אלגנטי לחיבור שקע אירופאי אודפיולי לקופסאות האלה? מה שראיתי עד כה זה רק שקעים שהם בהתקנה של ישירות על הטיח (עגולים מאחור).

נ.ב :
הזמנתי את הקונשינר הזה. https://www.vinshine.audio/product-page/kinki-studio-x-vinshine-audio-tai-hang

לא כל כך יודע להשוות לאחרים, אבל לקח את המערכת עוד כמה צעדים קדימה ברלזוציה ובסידור הבמה.
 

אתה רוצה אלגנטי ומדובר בשקע יחיד? תוציא את הגוויס ותכניס קופסה 55 תסגור יפה עם גבס, מקורי ויושב חזק. אין קיצורי דרך, לאלתר יקח יותר זמן ולא יהיה חזק.
 
במקרה של ארוע שריפה חשמלי, חס ושלום שלא יקרה לך אף פעם , הביטוח ישמח מאוד לעשות לך צרות כתוצאה מהתקנת שקע לא תיקני.
שומר נפשו ירחק.
 

יש לך קו נפרד או שזה שקע משותף לעוד דברים בבית ?
 
אין שקעים שמתחברים לקופסה כזו?
לא, אבל אם אתה בדירה שכורה או פשוט חרד לפיניש של הקיר יש מתאמים לקופסה העגולה אם תחליט לשים, שבקלות אפשר לחזור למודולים של גוויס, ניסקו.
1782131770645.jpeg
 
זה יכול להתחבר לקופסה המלבנית?
היכן אני רוכש כזה?
 

לא קו ייעודי לאודיו.
כלומר אני לא בטוח אם יש עוד צרכנים על הקו הזה, אבל זה שקע נפרד שלמיטב הבנתי לא פוצל ממנו שקעים אחרים בשיפוץ
 
זה יכול להתחבר לקופסה המלבנית?
היכן אני רוכש כזה?
ידידי מה לא הבנת מההסברים שלי? נראה לי שהסברתי היטב.
1782137272633.jpeg
+
1782137350294.jpeg

תוציא את קופסת הגוויס תכניס לקיר את העגולה הירוקה ותמלא בצדדים עם גבס, תכניס לירוקה את השוקו האודיופילי עם הפאנל הדקורטיבי, תרצה לחזור לגוויס תוציא את השוקו, תחבר את הריבוע לירוקה ואת המודול גביס והמכסה לריבוע, שני הפלסטיקים פלוס גבס 15 שקל או 500 אם אני אעשה לך את זה.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור