התייעצות חשמל


Roip1

אוהב את התחום
הודעות
126
מעורבות
42
נקודות
28
הי חברים,

אני רוצ להתקין שקע אירופאי כדי שאוכל לחבר אותו למפצל/קונשינר שיש לי.

הבעיה היא שאחרי השיפוץ שעשיתי בבית כל הקופסאות שיש אצלי בקיר הן קופסאות מלבניות עם מתאמים של ניסקו או גוויס.

יש פיתרון אלגנטי לחיבור שקע אירופאי אודפיולי לקופסאות האלה? מה שראיתי עד כה זה רק שקעים שהם בהתקנה של ישירות על הטיח (עגולים מאחור).

נ.ב :
הזמנתי את הקונשינר הזה. https://www.vinshine.audio/product-page/kinki-studio-x-vinshine-audio-tai-hang

לא כל כך יודע להשוות לאחרים, אבל לקח את המערכת עוד כמה צעדים קדימה ברלזוציה ובסידור הבמה.
 

אתה רוצה אלגנטי ומדובר בשקע יחיד? תוציא את הגוויס ותכניס קופסה 55 תסגור יפה עם גבס, מקורי ויושב חזק. אין קיצורי דרך, לאלתר יקח יותר זמן ולא יהיה חזק.
 
במקרה של ארוע שריפה חשמלי, חס ושלום שלא יקרה לך אף פעם , הביטוח ישמח מאוד לעשות לך צרות כתוצאה מהתקנת שקע לא תיקני.
שומר נפשו ירחק.
 

יש לך קו נפרד או שזה שקע משותף לעוד דברים בבית ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור