התחדשתי ברמקולים PERLISTEN S4B

  • פותח הנושא פותח הנושא Yuval a
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yuval a

עוסק בתחום
הודעות
160
מעורבות
95
נקודות
28
גילוי נאות-
את רונן ודן אני מכיר שנים רבות-
רונן עבד איתי ב"ניסקו" (ארדן הבית החכם) ואת דן אני מכיר מימי הזוהר של "ניופאן פרו" ו- "הוליווד", שם עבדנו כשכירים...
לימים נפרדו דרכנו וכל אחד פנה לדרכו העצמאית...
מעבר לחברות שנשארה ביננו, אם כי לא היה בה כבר "בשר", "נתקלנו" זה בזה בפרויקטים שונים (של מערכות חשמל ובקרה- אני בייעוץ ובתכנון והם בביצוע) וכמובן יישום חדרי קולנוע/אולפנים וכדומה וגם יצא לנו להתחרות זה בזה (חדרי קולנוע/ סאבים וכדומה) אם כי בכבוד רב ובהערכה רבה הן בפן המקצועי ובטח ובטח- בפן האישי...
לפני בערך כחצי שנה שותפי ואני קיבלנו תכנון אקוסטי של חדר קולנוע מושקע ומיוחד ופניתי לדן על מנת להתרשם מהציוד שהוא מייבא... דן ורונן לקחו אותי לשמוע חדר עם STORM AUDIO, ולאחר מכן, הוחלט להכיר את רונן ודן, ללקוח, מה שגרם בסופו של דבר להזמנת הגברה ופרוססור של STORM AUDIO.
כמובן שדן סיפר לי על PERLISTEN ולאחר הפוסט של "שניצל", (עורר עניין רב) שאלתי את דן האם ניתן לקבל את ה-S4B
לבדיקה בבית...
כבר בשלב ראשוני ומיידי הבנתי שזה שונה מהרבה רמקולים שהיו ונבדקו בחלל שלי... נכון שהם צריכים מגבר ראוי (נצילות נמוכה ו- 4 אוהם) תוסיפו לזה תג מחיר לא זול, אבל המנעד הרחב של המוזיקה שאני שומע (יכול להתחיל את הבוקר עם WECKL ולסיים עם / QOTSA/TOOL/PRIMUS- ששם היו רוב הבעיות של הרמקולים שבחנתי) לא גרם לי לקבל ובעיקר להתרגש מרמקול, כפי שהרגשתי עם הפרליסן... זה פשוט היה מדהים!
ביקשתי מדן להגיע ולשמוע את המערכת (ראשית כל) בלי כיולים וכמובן שהוא התרשם....
דן הגיע עם ה"תיק"- מיקרופון כיול, מחשב נייד, תוכנת REW, אני הוספתי MINIDSP שהיה יתום, לטובת הסאב, חיברנו,
טיפול בכמה בעיות (נשמע פשוט אבל עברנו ארוחת בוקר וצהריים יחדיו-משאיר לדן לפרט באם ירצה- בין על האוכל או על הכיול) והגענו לתוצאה מדהימה (כמובן באופן יחסי למגבלות החלל/האישה), מה שגרם לי לחזור לדו ערוצי שזנחתי בתקופה האחרונה עקב עבודתי שעיקרה היא התחום הרב ערוצי...
בנימה אישית-
אחרי שנים של עבודה כשכירים תחת מעבידים שברוב המקרים, כל מה שבראשם הוא שורת הרווח, אני חושב שרונן ודן (על עצמי אני לא אעיד) עושים פעילות מבורכת בתחום האודיו- יבוא מוצרים רבים המאפשרים היצע גדול ללקוחות קצה (ואני לא נכנס ליכולות וזהות היצרנים/מוצרים) ופותחים צוהר בתחום וגמישות לפרספקטיבה אחרת/נוספת ליישום מערכות, חקר ובדיקת מוצרים שונים, כל זאת ועוד על מנת להביא לצרכנים זוויות ואופציות נוספות לשם יישום החלום שלהם, בדרכי עבודה והסתכלות עניינית, מקצועית ובעיקר (מבחינתי לפחות) חמה ומרגשת!

בברכה
יובל
 

תמונות מצורפות

  • 627FE35E-9A32-4CEE-A468-D9889F7000CF.jpg
    627FE35E-9A32-4CEE-A468-D9889F7000CF.jpg
    KB 142.1 · צפיות: 403
  • unnamed (1).jpg
    unnamed (1).jpg
    KB 11.2 · צפיות: 384
  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    KB 9.9 · צפיות: 389
תתחדש ושתהנה מהם עוד הרבה שנים אגב נהנתי לקרוא את מה שכתבת :בעד:
 
תודה על השיתוף יובל.
תתחדש ותהנה!
 

תודה רבה יובל על הפרגון הגדול.כיף שיש אנשים כמוך בתחום ששואפים תמיד למעלה
 
איזה כיף לשמוע. שמעתי מדן היקר והנחמד הרבה על הרמקול הזה אבל פחדתי לשמוע פן אתפתה, טוב שמישהו אחר מבלה (חחח צצו להם הגנים הפולנים שאין לי).
יצא לך לשמוע אותו ללא הסאב?
 
דוגמן חתיך על השטיח :)
 

איזה כיף לשמוע. שמעתי מדן היקר והנחמד הרבה על הרמקול הזה אבל פחדתי לשמוע פן אתפתה, טוב שמישהו אחר מבלה (חחח צצו להם הגנים הפולנים שאין לי).
יצא לך לשמוע אותו ללא הסאב?
היי יקירי ,

מה שלומך ?

סדרת רפרנס כבר הושקה והיא סביב 40-50 אחוז פחות במחיר .

https://www.perlistenaudio.com/the-all-new-r-series-speakers/


אותו עקרון אקוסטי בדיוק - כולל ה DPC Array.
דרייברים מחומר יעודי שלהם כולל הטוויטרים שהם הפעם SOFT DOME .

יהיה מעניין והרבה יותר נגיש
 
יובל היקר
תתחדש ותהנה
 

איזה כיף לשמוע. שמעתי מדן היקר והנחמד הרבה על הרמקול הזה אבל פחדתי לשמוע פן אתפתה, טוב שמישהו אחר מבלה (חחח צצו להם הגנים הפולנים שאין לי).
יצא לך לשמוע אותו ללא הסאב?
שמעתי אותו ללא סאב אבל זו לא מטרה מבחינתי, בטח ובטח כשיש לך סאבים....
יובל
 
היי יקירי ,

מה שלומך ?

סדרת רפרנס כבר הושקה והיא סביב 40-50 אחוז פחות במחיר .

https://www.perlistenaudio.com/the-all-new-r-series-speakers/


אותו עקרון אקוסטי בדיוק - כולל ה DPC Array.
דרייברים מחומר יעודי שלהם כולל הטוויטרים שהם הפעם SOFT DOME .

יהיה מעניין והרבה יותר נגיש

הייי טוב לשמוע. יש צפי הגעה לארץ? האתר של החברה מעודכן רק בדגם ה 5.
 

הייי טוב לשמוע. יש צפי הגעה לארץ? האתר של החברה מעודכן רק בדגם ה 5.
היי,

R7T וגם R5T - כבר בארץ.

נתונים נמצאים כאן :

 
  • Like
Reactions: omi
רמקול פצצה . טוב יותר מכמה רמקולים שנמכרים פה במחירים הזויים . מהלך חכם אתה תהנה לאורך שנים
 

תתחדש ותהנה ממש יפים אגב איזה רמקולים היו לך מלפני שהיווה שינוי כזה דרסטי בצליל ?
 
נערך לאחרונה ב:
תתחדש ותהנה ממש יפים אגב איזה רמקולים היו לך מלפני שהיווה שינוי כזה דרסטי בצליל ?
עברו הרבה רמקולים- סונוס פאבר, טנוי, מורל ועוד…
 

היו לך jbl הגדולים לא אני זוכר מגברי פלניוס בזמנו ....
הרמקולים שקנית ממש יפים נראה מדהים!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור