Yuval a עוסק בתחום הודעות 160 מעורבות 95 נקודות 28 3/2/22 #21 נכתב ע"י moshem74: היו לך jbl הגדולים לא אני זוכר מגברי פלניוס בזמנו .... הרמקולים שקנית ממש יפים נראה מדהים! לחץ כדי להרחיב... מדובר ב- jbl studio monitor 4430 של השותף שלי תמונות מצורפות 36D044BF-C5A0-4D9F-B4C3-BCF0FC80CFB3.jpeg KB 144.5 · צפיות: 178
נכתב ע"י moshem74: היו לך jbl הגדולים לא אני זוכר מגברי פלניוס בזמנו .... הרמקולים שקנית ממש יפים נראה מדהים! לחץ כדי להרחיב... מדובר ב- jbl studio monitor 4430 של השותף שלי
ד דהן אוהב את התחום הודעות 136 מעורבות 63 נקודות 28 5/3/22 #22 יובל יקר תתחדש ותהנה מהרמקולים! הגעת לנרוונה , כייף גדול מגיע לך להנות והרבה . אני מקווה מאוד שבקרוב אתפנה מכל הלחץ ואגיע לשמוע את הפרליסן בשילוב הסבים של PSA, כמו תמיד יהיה כיף
יובל יקר תתחדש ותהנה מהרמקולים! הגעת לנרוונה , כייף גדול מגיע לך להנות והרבה . אני מקווה מאוד שבקרוב אתפנה מכל הלחץ ואגיע לשמוע את הפרליסן בשילוב הסבים של PSA, כמו תמיד יהיה כיף