האלמנט החשוב ביותר במערכת הוא החדר. אנו שומעים כ-80-85% מהקול המוחזר. לכן, לטיפול בחדר
משחק תפקיד עצום. התנסיתי רבות גם עם בולמי קול וגם עם מפיצי קול. בתחילה,
התנסיתי עם בולמי קול. אנשים משתמשים בעיקר בבולמי קול. אם החדר בגודל ממוצע, 20-25 מטרים רבועים,
אז זה מספיק כדי להסיר את הד החדר, ותוכלו להאזין למוזיקה בעוצמות קול נמוכות. אבל ככל שהעוצמה עולה,
העיוות יגדל. ניתן לתקן זאת במידה מסוימת עם כל מיני בולמי קול. אבל עם זה,
אנו מאבדים את מקדם ההשתקפויות השימושיות. וכך אנו מתחילים להגביר את עוצמת הקול. כעת אנו יכולים להאזין בעוצמות קול בינוניות וגבוהות. המקרודינמיקה עולה,
אבל המיקרודינמיקה מתחילה לדעוך. אז מפיצי קול באים לעזרה. אנו ממקמים מפיצי קול בעיקר במקום בו מתרחשות ההשתקפויות הראשונות.
המשך יבוא...