לפני שנתיים נתקלתי בזוג רמקולים מקצועיים של GAUSS. הבאתי אותם הביתה, חיברתי אותם והרכבתי קרוסאובר. וואו... הסאונד מדהים. עוצמת ה-midbass פשוט מטורפת. ה-midbass צלולים ושקופים, כלומר הסאונד מאוד חי וזריז. והממדים מרשימים. קטע התדרים הנמוכים הוא 80 ס"מ רוחב, 70 ס"מ גובה ועומק 60 ס"מ. והפלא הזה מנגן בין 65-70 הרץ. הוא עובד נהדר עם הסאב-וופר שלי.