המערכת של סרגיי (סטריאו) פוסט חדש עמוד 5. (17.12.22)

  • פותח הנושא פותח הנושא sergey
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נראה נהדר סרגי!
ספר קצת פרטים טכנים - דרייברים, קרוס..
 
שלום לכול חברי הפורום הרבה זמן שלא עדכני בפרוייקטים החדשים שלי .
לאחרונה נהיה לי קצת יותר זמן פנוי ואני יעלה מידי פעם פרוייקטים חדשים המשך יבוא
 
לפני שנתיים נתקלתי בזוג רמקולים מקצועיים של GAUSS. הבאתי אותם הביתה, חיברתי אותם והרכבתי קרוסאובר. וואו... הסאונד מדהים. עוצמת ה-midbass פשוט מטורפת. ה-midbass צלולים ושקופים, כלומר הסאונד מאוד חי וזריז. והממדים מרשימים. קטע התדרים הנמוכים הוא 80 ס"מ רוחב, 70 ס"מ גובה ועומק 60 ס"מ. והפלא הזה מנגן בין 65-70 הרץ. הוא עובד נהדר עם הסאב-וופר שלי.
 

תמונות מצורפות

  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 13.32.18 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 13.32.18 (2).jpeg
    KB 138.3 · צפיות: 25
ואחרי הרבה האזנה. אחרי עיבוד מחדש של כל הרמקולים. אחרי כוונון הקרוסאובר. אחרי כחצי שנה, זה מה שקיבלנו.
 

תמונות מצורפות

  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.44 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.44 (1).jpeg
    KB 154.9 · צפיות: 39
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.44 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.44 (2).jpeg
    KB 154.9 · צפיות: 40
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.44.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.44.jpeg
    KB 116.8 · צפיות: 45
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (1).jpeg
    KB 65.7 · צפיות: 41
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (2).jpeg
    KB 70.5 · צפיות: 37
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (3).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (3).jpeg
    KB 73.5 · צפיות: 34
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (4).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45 (4).jpeg
    KB 153.2 · צפיות: 39
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 12.25.45.jpeg
    KB 100.3 · צפיות: 37
זה מטורף !
 

ב"עיבוד מחדש של הרמקולים" אתה מתכוון לפורניר או גם משהו באלמנטים?
GAUSS היחידות שלך במקור הוא רמקול PA ומוניטור במה עם פרזנטציה אחת הטבעיות וה"מערבות" מוזיקלית, עם מה הם מוגברים?
 
עברתי דירה והקמתי חדר האזנה חדש. זה יותר גדול. הוא 4.7 מטר על 4.5 מטר. כן, הוא מרובע. אבל אחרי ששיפצתי את החדר, הבס בסדר.

זוהי תמונה של חדר ההאזנה הקודם.
 

תמונות מצורפות

  • WhatsApp Image 2026-06-26 at 20.14.26 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-26 at 20.14.26 (1).jpeg
    KB 121.3 · צפיות: 7
אני עוזר לחבר לעצב את החדר שלו.
 

תמונות מצורפות

  • WhatsApp Image 2026-06-26 at 21.28.59.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-26 at 21.28.59.jpeg
    KB 131.9 · צפיות: 2
  • WhatsApp Image 2026-06-26 at 21.50.51.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-26 at 21.50.51.jpeg
    KB 54.6 · צפיות: 2
  • WhatsApp Image 2026-06-26 at 22.01.14.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-26 at 22.01.14.jpeg
    KB 65.8 · צפיות: 2

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור