המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

  • פותח הנושא פותח הנושא kyroz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kyroz

חבר משקיען
הודעות
912
מעורבות
95
נקודות
28
אהלן אהלן
אז אחרי שנים התחדשתי של חלומות על Accuphase, וכמעט שהלכתי על אחד ה-ASR EMITTER 2 EXC שהיו בלוחות - עד שתפסתי את העובדה שמדובר באינטגרייטד 4 חלקים ב130 קג וספק כוח מבוסס סוללות ג'ל משנות ה90 (אגב, זה מגוחך שהיצרן לא חשב לעבור לתאי ליתיום- LIFEPO4 שיהיו קלים יותר, יציבים ועם אורך חיים גבוה יותר ובאותו זרם וכנראה אפילו עם קיבולת גבוהה יותר).

בסוף דווקא התחדשתי ב-Luxman 590AXII (תודה לערן Audiofreak!!), קלאס A תמיד היה הכיוון הבא שלי;
הופתעתי לחלוטין כמה הוא נשמע בשרני - עמוק, מדויק, מוסיקלי ולא מעייף (וגם לא 'סתום' בשום פרמטר, שזה היה חשש גדול לאחר ניסיון עם KENWOOD KA9100 בזמנו שאחרי שיפוץ נשמע זוועת עולם).
ה-AX590AXII העיר לי את הרמקולים, ואפילו בקולנוע ביתי כשהוא משמש כפאוור לרסיבר פתאום נפתחו הרמקולים...
מגבר מדהים, כמו זו שמצאת אחרי שלא חיפשת, לא ייחסת לה יותר מדי חשיבות ובסוף.. חתונה עם זיקוקים

----

כרגע אני עם HEGEL HD20, שבעבר היה משודך לשלישיה של M2TECH EVO שהחיו אותו,
מאז נפרדתי מהשלישיה אך ורק משיקולי פרקטיקה (מלא כבלים, ספק כוח מבוסס סוללה מעצבן)

ועם כמה שהופתעתי מה-HD20 שמצליח להשמע מעולה עם הלקסמן, חסר לי בעיקר אוויר, רזולוציה, סדר בבמה, אבל לא כאלו שיהיו יותר מדיי אנליטיים ומעייפים כי הרמקול שלי רגיש לבולשיט,
התוכן שאני שומע מגוון מאוד וכמעט כולו מבוסס Red Book.
אני מחפש DAC שיהיה אפשר למצוא בתקציב שפוי נניח עד 10-15K שח ביד שניה.

לא מעוניין בכאלו מבוססים שפופרות / סוללות ושאר מתכלים. פרקטיקה זה חשוב, בעיקר כשבסוף מתעייפים מההתעסקות ורק רוצים להתרווח.

שאר מרכיבי המערכת הינם Focal Micro Utopia Be, זוג סאבוופרים REL R528, כבילה Nordost (חשמל ואינטרקונקטים Valhalla, כבל רמקול SPM), מאחורי הרמקולים קיר הרקליט של סונקס, ומאחורי המאזין דיפיוזר עץ 150x50 ס"מ.

איזה DACים הייתם בוחנים?
 

תמונות מצורפות

  • 20251224_184306.jpg
    20251224_184306.jpg
    KB 75.1 · צפיות: 139
  • 20251224_191839.jpg
    20251224_191839.jpg
    KB 82.2 · צפיות: 137
אחלה שיתוף.
לקסמן זוכים להערכה מאוחרת אצלי. סך הכל נותנים תמורה נהדרת לכסף ושומרים רמה גבוהה.

אני חושב שchord נותנים תמורה נהדרת.
בעיקר כ יד 2, tt2 ייתן לך תוצאה מהממת.


קל לבדוק ממירים - אחד מול השני, רובם קלילים ,
אם צריך זכוכית מגדלת לשמוע הבדל במבחן A/B אז למעשה...אין הבדל.

ואם אתה בדיסקים כמוני
תשתדל להתמיד עם היציאה הקוקסיאלית.
שזה אתה בטח כבר יודע, אז אני רק מחזק.

בהצלחה ותהנה.
 
תוד
אחלה שיתוף.
לקסמן זוכים להערכה מאוחרת אצלי. סך הכל נותנים תמורה נהדרת לכסף ושומרים רמה גבוהה.

אני חושב שchord נותנים תמורה נהדרת.
בעיקר כ יד 2, tt2 ייתן לך תוצאה מהממת.


קל לבדוק ממירים - אחד מול השני, רובם קלילים ,
אם צריך זכוכית מגדלת לשמוע הבדל במבחן A/B אז למעשה...אין הבדל.

ואם אתה בדיסקים כמוני
תשתדל להתמיד עם היציאה הקוקסיאלית.
שזה אתה בטח כבר יודע, אז אני רק מחזק.

בהצלחה ותהנה.
תודה רבה, שכחתי לציין שהמקור הוא מחשב i7 דור 11 fanless עם ספק כוח טורודיאלי חיצוני.

Chord תמיד היו אצלי בראש עם העיצובים הקיצוניים שלהם למכשירים, נמתין שאחד יקפוץ בלוחות
 
דבר איתי / שלח הודעה בפרטי
יש לי משהו...
 

נערך לאחרונה ב:
אם אתה חובב של הגל אז יש ברשותי את ההגל HD120 במצב חדש שנעשה בו שימוש פעמים ספורות בלבד.
 
אם אתה חובב של הגל אז יש ברשותי את ההגל HD120 במצב חדש שנעשה בו שימוש פעמים ספורות בלבד.
למען האמת שאני לא חובב הגל, ה20 לא היה נשאר אצלי אלמלא הייתה סינרגיה כל כך טובה עם M2TECH EVO שהצילו אותו מהלפלפיות שלו והמגבר הקודם שלי שכולם יחדיו פשוט השלימו אחד את השני.
גם עם הלקסמן הוא נשמע טוב, אבל אין 'ניחוחות' של high end

אם כבר אז אולי hd30 או d50, אבל אלו רק לאחר האזנה אצלי בבית
 
iFi Micro iDSD Signature עולה סביב 10K ייכנס לך לתקציב. סמן וי.
1766607807176.png
 

אם אתה לא מחפש שמות בוטיק למיניהם, צליל נטו, זה אוכל הכל בסכומים שציינת ו הרבה מעבר גם, תבדוק תאמר בהצלחה.
 
אמור להגיע עוד מעט eversolo z10
שני ספקים ימין שמאל ועוד ספק להפעלת המכשיר
מבוסס שבבים של akm, דאק מסקרן
כמובן דאק לקסמן ישלים אחלה סט (אבל לא זול)
 

מעולה תתחדש.
 

אמור להגיע עוד מעט eversolo z10
שני ספקים ימין שמאל ועוד ספק להפעלת המכשיר
מבוסס שבבים של akm, דאק מסקרן
כמובן דאק לקסמן ישלים אחלה סט (אבל לא זול)
מה יש לך?
 
אז מה ספקים ? לי יש emm ספק סוויצינג , לא יכולים לעבור אותו .עם כל הכבוד לדפוקים שקונים בעשרות אלפי זללוטי ודרכמות.
 

לא יודע אם יותר רעב , חרמן , או רעב .יום שלישי הבא מחליף ברך ימין עם רובוט , מקווה שלא יחתוך לי בין הברכיים
 
אמור להגיע עוד מעט eversolo z10
שני ספקים ימין שמאל ועוד ספק להפעלת המכשיר
מבוסס שבבים של akm, דאק מסקרן
כמובן דאק לקסמן ישלים אחלה סט (אבל לא זול)
יש לי בעיה עם סינים כאלו. מוציאים מכשירים כל רבע שעה, יום אחד רכשת במחיר מלא וחודש לאחר מכן אתה מוכר בחצי מחיר. סאונד זו חשיבות עליונה, אבל סחירות זה גם חשוב.
 
שיהיה גם 5 ספקים וגם עוד יחידה של סוללות לגיבוי תבנה מגדל 5 חלקים, מה שחשוב זה האוזן לא כל השופוני הזה.
WIIM ULTRA סוגר פינה בעשירית כסף.
 

לא יודע, בדאקים אני קפצתי מהעגלה, לא חושב שליקרים יש יתרון מהותי על אילה עם מחיר באזור 10. לגבי סחירות השאלה לאיזה קהל יעד מנסים למכור ובאיזה מחיר... סחירות של דאק היי אנד מחברה טובה תהיה כנראה גבוהה יותר לקהל האודיופילים, אבל הדאק יפסיד 50-60 אחוז מערכו לאחר 3-4 שנים. ודאק מחליפים בתדירות גבוהה יותר מאשר מגבר או רמקולים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור