Lazy Boy
אוהב את התחום
- הודעות
- 260
- מעורבות
- 42
- נקודות
- 28
רון יכול לעזור, אבל הוא לא יודע מה קורה מאחורי הצ'יפ של הממיר. אתה יכול להקביל sample rate conv של רון ל oversampling בממיר, אתה יכול להקביל Apodizing ברון, אבל לא באורך הפילטר או הפאזה בפועל (אני מניח שאנו עוסקים ב DACים ממש טובים) ורון גם לא "ינקה" שגיאות ב ADC. זה שיש הקבלה לא אומק שיש שקילות באיכות כמובן. דיכוי ultrasonic images, עד כמה שאני מבין, דווקא לרון יש פילטרים שיודעים להפחית images וזה בטח יעזור, אבל בDAC איכותי (וגם לא יקר אבל ממומש מצויין) המימוש מותאם לפילטר האנלוגי ול output stage. בכל מה שנוגע ל group delayc וכל נושא הטיימינג, לרון אין כמובן יכולת לשלב את הפילטר עם clocking כמו ב DACים טובים, מטבע הדברים.מה דעתך לגבי פילטורים ב roon?
סה"כ רון יכול לעזור יפה מאוד, הוא אפילו תומך ב RC שזה יותר משמעותי לתוצאה מכל מה שDACים הכי מתקדמים יודעים לעשות, אם אתה מעלה אליו קובץ rew, יש לו פילטרים לטיפול בחדר בדומיינים גם של זמן, וגם פאזה ותדר (לא ברמה של דיראק אבל לא רע).