kyroz
חבר משקיען
- הודעות
- 912
- מעורבות
- 95
- נקודות
- 28
אהלן אהלן
אז אחרי שנים התחדשתי של חלומות על Accuphase, וכמעט שהלכתי על אחד ה-ASR EMITTER 2 EXC שהיו בלוחות - עד שתפסתי את העובדה שמדובר באינטגרייטד 4 חלקים ב130 קג וספק כוח מבוסס סוללות ג'ל משנות ה90 (אגב, זה מגוחך שהיצרן לא חשב לעבור לתאי ליתיום- LIFEPO4 שיהיו קלים יותר, יציבים ועם אורך חיים גבוה יותר ובאותו זרם וכנראה אפילו עם קיבולת גבוהה יותר).
בסוף דווקא התחדשתי ב-Luxman 590AXII (תודה לערן Audiofreak!!), קלאס A תמיד היה הכיוון הבא שלי;
הופתעתי לחלוטין כמה הוא נשמע בשרני - עמוק, מדויק, מוסיקלי ולא מעייף (וגם לא 'סתום' בשום פרמטר, שזה היה חשש גדול לאחר ניסיון עם KENWOOD KA9100 בזמנו שאחרי שיפוץ נשמע זוועת עולם).
ה-AX590AXII העיר לי את הרמקולים, ואפילו בקולנוע ביתי כשהוא משמש כפאוור לרסיבר פתאום נפתחו הרמקולים...
מגבר מדהים, כמו זו שמצאת אחרי שלא חיפשת, לא ייחסת לה יותר מדי חשיבות ובסוף.. חתונה עם זיקוקים
----
כרגע אני עם HEGEL HD20, שבעבר היה משודך לשלישיה של M2TECH EVO שהחיו אותו,
מאז נפרדתי מהשלישיה אך ורק משיקולי פרקטיקה (מלא כבלים, ספק כוח מבוסס סוללה מעצבן)
ועם כמה שהופתעתי מה-HD20 שמצליח להשמע מעולה עם הלקסמן, חסר לי בעיקר אוויר, רזולוציה, סדר בבמה, אבל לא כאלו שיהיו יותר מדיי אנליטיים ומעייפים כי הרמקול שלי רגיש לבולשיט,
התוכן שאני שומע מגוון מאוד וכמעט כולו מבוסס Red Book.
אני מחפש DAC שיהיה אפשר למצוא בתקציב שפוי נניח עד 10-15K שח ביד שניה.
לא מעוניין בכאלו מבוססים שפופרות / סוללות ושאר מתכלים. פרקטיקה זה חשוב, בעיקר כשבסוף מתעייפים מההתעסקות ורק רוצים להתרווח.
שאר מרכיבי המערכת הינם Focal Micro Utopia Be, זוג סאבוופרים REL R528, כבילה Nordost (חשמל ואינטרקונקטים Valhalla, כבל רמקול SPM), מאחורי הרמקולים קיר הרקליט של סונקס, ומאחורי המאזין דיפיוזר עץ 150x50 ס"מ.
איזה DACים הייתם בוחנים?
אז אחרי שנים התחדשתי של חלומות על Accuphase, וכמעט שהלכתי על אחד ה-ASR EMITTER 2 EXC שהיו בלוחות - עד שתפסתי את העובדה שמדובר באינטגרייטד 4 חלקים ב130 קג וספק כוח מבוסס סוללות ג'ל משנות ה90 (אגב, זה מגוחך שהיצרן לא חשב לעבור לתאי ליתיום- LIFEPO4 שיהיו קלים יותר, יציבים ועם אורך חיים גבוה יותר ובאותו זרם וכנראה אפילו עם קיבולת גבוהה יותר).
בסוף דווקא התחדשתי ב-Luxman 590AXII (תודה לערן Audiofreak!!), קלאס A תמיד היה הכיוון הבא שלי;
הופתעתי לחלוטין כמה הוא נשמע בשרני - עמוק, מדויק, מוסיקלי ולא מעייף (וגם לא 'סתום' בשום פרמטר, שזה היה חשש גדול לאחר ניסיון עם KENWOOD KA9100 בזמנו שאחרי שיפוץ נשמע זוועת עולם).
ה-AX590AXII העיר לי את הרמקולים, ואפילו בקולנוע ביתי כשהוא משמש כפאוור לרסיבר פתאום נפתחו הרמקולים...
מגבר מדהים, כמו זו שמצאת אחרי שלא חיפשת, לא ייחסת לה יותר מדי חשיבות ובסוף.. חתונה עם זיקוקים
----
כרגע אני עם HEGEL HD20, שבעבר היה משודך לשלישיה של M2TECH EVO שהחיו אותו,
מאז נפרדתי מהשלישיה אך ורק משיקולי פרקטיקה (מלא כבלים, ספק כוח מבוסס סוללה מעצבן)
ועם כמה שהופתעתי מה-HD20 שמצליח להשמע מעולה עם הלקסמן, חסר לי בעיקר אוויר, רזולוציה, סדר בבמה, אבל לא כאלו שיהיו יותר מדיי אנליטיים ומעייפים כי הרמקול שלי רגיש לבולשיט,
התוכן שאני שומע מגוון מאוד וכמעט כולו מבוסס Red Book.
אני מחפש DAC שיהיה אפשר למצוא בתקציב שפוי נניח עד 10-15K שח ביד שניה.
לא מעוניין בכאלו מבוססים שפופרות / סוללות ושאר מתכלים. פרקטיקה זה חשוב, בעיקר כשבסוף מתעייפים מההתעסקות ורק רוצים להתרווח.
שאר מרכיבי המערכת הינם Focal Micro Utopia Be, זוג סאבוופרים REL R528, כבילה Nordost (חשמל ואינטרקונקטים Valhalla, כבל רמקול SPM), מאחורי הרמקולים קיר הרקליט של סונקס, ומאחורי המאזין דיפיוזר עץ 150x50 ס"מ.
איזה DACים הייתם בוחנים?