המון מגברים ועוגת גבינה אחת.


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
כ-חודשיים ימים לאחר רכישת ה- Zellaton , החלטתי לבחון מחדש את התאמת ההגברה הנמצאת ברשותי, בדמות 2 מגברי Nagra Classic בתצורת מונו בלוק.

במהלך ה- 3 שנים האחרונות, הקשבתי ללא מעט הגברות של חברות שונות ומשונות, אבל לא באמת הרגשתי שיש לי צורך להחליף את ה -Nagra.
עם זאת, לאור רכישת הרמקולים החדשים והעובדה כי מדובר ברמקולים פשוט שונים מהווילסונים, הן ברמת הדרישות הטכניות והן ברמת גודל האלמנטים (שני אלמנטים של 11"), החלטתי שראוי לבצע בדיקה חוזרת, שמא הדברים והצרכים השתנו.

לפני תחילת השווט אאוט השקעתי זמן בקריאה ובדיקה, מיהם בעצם המוצרים המעניינים אותי וכמובן, מי מבין אותם מוצרים מיוצגים בארץ וזמינים לבדיקה ביתית.

העיקרון המנחה אותי זה שנים רבות הוא הצורך לבצע את כל אותן בדיקות, אך ורק בתנאים הספציפיים שלי, הכוללים את החלל שלי, האלקטרוניקה והרמקולים שלי, תוך השוואה ראש בראש למוצר הנבחן.
עיקרון זה גם הנחה אותי בסיבוב הנוכחי .

בנוסף, היו בהחלט חברות המיוצגות בארץ ואף זמינות במלאי, אבל בשל העובדה כי החברה כחברה לא התאימה לי מסיבות שונות, או שמא היא הייתה חלק מסט אפ שלא הרשים אותי במיוחד בעבר, בחרתי לדלג על בדיקה כאמור וזאת על מנת לא לבזבז זמן יקר של מי מהצדדים.

למען ההגינות ובכלל זה העיקרון הפשוט לפיו המוצרים שאנו כה אוהבים נשמעים שונה בכל חדר וחדר, לאור האלקטרוניקה, הרמקולים וכמובן החלל בו הם נמצאים, אין טעם בפירוט המוצרים כשלעצמם, מלבד ציון העובדות הבאות:

פניתי למספר רב של יבואנים לשם ביצוע השווט אאווט וכולם, ללא יוצא מן הכלל, ניאותו לשתף פעולה בשמחה וברצון, תוך שהם יודעים כי המגבר יגיע לביתי, יתמודד מול הגברות אחרות ויתכן ויעזוב כלעומת שבא.
לכל היבואנים הצעתי תשלום עבור ההדגמה ו/או ההובלה הנדרשת, אשר לעיתים הייתה מורכבת ולא פשוטה, הרוב המוחלט לא הסכים לקבל כסף.

למעשה, אף קיבלתי פנייה נעימה ומקצועית מ-2 יבואנים נוספים, אשר ככל הנראה השמועה על השווט אאווט הגיעה לאוזניהם ושניהם הציעו לי לבחון עוד מגברים, אבל נאלצתי לסרב בנימוס בשל העקרונות שנכתבו.

סך הכל השתתפו בשווט אאווט 5 יבואנים שונים וסך הכל נבחנו 7 מגברים שונים, אשר מחירם נע בין 10,000 דולר ל- 100,000 דולר.

השווט אאווט האמור התרחש במהלך מספר שבועות והשתתפו בו לא מעט אנשים.

קשה להגיד כי היה קונצנזוס חד משמעי לגבי מנצחים ומפסידים, היות ובכל זאת מדובר בלא מעט אנשים, עם טעם שונה, תקציב שונה, שיקולים שונים והעדפות שונות ומשונות.
לשמחת כולם, רק אחד היה צריך להחליט וכמובן לשלם, השאר נהנו מהרבה מוזיקה ועוגת גבינה אחת ומיוחדת, אשר "רצה" איתנו במהלך אותן שבועות ועליה היה קונצנזוס מוחלט= יצירת אומנות!

עוגת גבינה אפויה, עם בצק קל ואוורירי, מלא בגבינה עשירה, נוזלית , אשר מערפלת את חושיך וגורמת להכל להשמע טוב יותר...

ראוי לציין כי המגבר הנבחר, אשר הציג יכולת שונה ועדיפה על שאר המגברים, לא רק היה טוב יותר מבחינה סונית (מבחינתי ) מכל השאר, אלא גם הציג יתרונות טכנולוגים מובנים, אשר העניקו לו עדיפות על פני שאר המתחרים.
על כך בהמשך.

השווט אאוט כשלעצמו דרש ממני השקעה של לא מעט שעות, הקשורות לתיאומים, הובלות, התאמה ללו"ז של בני הבית וכיוצ"ב, אבל בעיקר, כיול בקפידה של כל מוצר ומוצר באמצעות ה- Trinnov שנמצא ברשותי.

אז מה למדנו בעצם מהשווט אאווט הנוכחי:

לא כל הנוצץ זהב. חייבים להגיד את זה שוב ושוב. יש כאן המון מרקטינג . היו הגברות אולטרה יקרות, אשר זוכות לתשבוחות ולאין ספור סופרלטיבים, אולם בפועל, ראש בראש, מול הגברות שעולות כמחצית, או אפילו שליש מהסכום, אותם סופרלטיבים, לא באים לידי ביטוי. למעשה, היו הגברות זולות שנשמעו משמעותית טוב יותר מהגברות יקרות.

ורסטיליות. היו בהחלט מגברים שנשמעו נהדר עם חומר מסוים, אבל נכשלו בגדול כאשר עברתי לחומר שונה בתכלית השינוי.

התאמה חשמלית. אנחנו שומעים במרוצת השנים על החשיבות של התאמת הפרה להגברה ולא לגמרי מייחסים לכך חשיבות, לאור זאת, אנחנו נוטים לשדך הגברות לפרה קיים מבלי לוודא עד הסוף מהי ההתאמה החשמלית הנדרשת על מנת למצות את המקסימום מהציוד והרמקולים.
לצורך הדוגמא, ככל והפרה שלך "דורש" הגברה עם גיין של 22DB ושידכת לו הגברה עם גיין של 28DB, מהלך זה יגרום לפרה לדחוף את ההגברה יתר על המידה ובכך לפגוע הן בטווח הדינאמי ולא פחות חשוב, להעלות משמעותית את רצפת הרעש.

עוצמה. ישנם נתונים על הנייר וישנם ביצועים בפועל. היו מגברים מאוד חזקים על הנייר, שבפועל לא "פתחו" את הרמקולים בווליום נמוך וזאת ניגוד למגברים אחרים, אשר לכאורה הציגו נתונים חלשים יותר ולמרות זאת, הצליחו גם בווליומים נמוכים וגם בווליומים יוצאי דופן (אשר הרעידו את יסודות הבניין) לשמור על החוויה הסונית מאוזנת, ברורה ונעימה.
נתונים לחוד וביצועים בפועל לחוד.

לסיכום נקודה זו, ראוי וחשוב לציין כי בניגוד לשווט אאווטים בין רמקולים, שם ההבדלים ניכרים, ברורים וקלים לאבחנה, ההבדלים בין מגברים הם קטנים יותר, עדינים יותר ודורשים אבחנה מוקפדת יותר.

האם ההבדלים אותם שמעתי בין המנצח של השווט אאווט הנוכחי, למתמודד מספר 2 או 3 מצדיקים את ההפרשים במחיר?
זו שאלה קשה, פרסונלית, שלא ניתן לענות עליה באופן גורף וחד חד ערכי.
אין מחלוקת שעל מנת לקבל תוספת של אחוזים ספורים באיכות הכוללת, נדרש לשלם הרבה הרבה הרבה יותר.

עם זאת, לאחר מספר שבועות אינטנסיביים, המנצח מבחינתי היה ברור.
 

תמונות מצורפות

  • 20220321_130802.jpg
    20220321_130802.jpg
    KB 123 · צפיות: 253

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
It's all about precision baby

חברת CH Precision השוויצרית, מוכרת לכולנו מסרטוני יו טיוב, כאשר היא משולבת בחדרים מטורפים, הכוללים מערכות בשווי של מליוני שקלים וכמובן מקריאה של עשרות רבות של ביקורות הנוגעות למוצריהם הייחודיים, כאשר החברה קוצרת תשבוחות מקצה לקצה.

אבל מי היא בעצם CH Precision ומה בעצם הופך אותה לשונה וייחודית.

ה"ה פלוריאן קוסי ורפאל היב, מקימי החברה, אשר האותיות C ו- H נגזרות משמם, חברים עוד מימי התיכון.
לשניים הייתה תשוקה לאודיו מאז ומעולם, כאשר הם מיישמים את אהבתם זו בעבודה בתפקידים מרכזיים בחברת Goldmund השוויצרית, כאשר פלוריאן אחראי על קטגורית התכנון (חשמלי כמובן, להבדיל מעיצוב) של קדם המגברים והמגברים ותיירי אחראי על הצד התוכנתי והטמעת ממשק דיגיטלי במוצרים.

במהלך שנת 2000 פרשו השניים מחברת Goldmund ומספר שנים לאחר מכן, לאחר צבירת ידע ונסיון נוספים, הם מקימים את חברת CH Precision במהלך שנת 2009.
מעבר לתכנון סופר קפדני, שימוש במוצרים הטובים ביותר שאפשר להשיג, עמדו בפני השניים מספר עקרונות אותם הם מיישמים בקפידה במהלך השנים בהן קיימת החברה:

התערבות מינימלית בסיגנל. לכאורה פשוט, אבל בפועל מלאכה מורכבת המצריכה תכנון מאפס, ללא דיעות קדומות, כאשר הפתרונות הנכונים ייושמו באופן דיגיטלי או אנאלוגי, לפי הצורך.

מודולריות. המודולריות מאפשרת לחברה להחליף, לעדכן, לשנות, לשפר וכמובן לתפור מוצר שיכול להתאים לצרכים שונים של משתמשים שונים. החברה ידועה בעידכונים השוטפים, חלקם חינמיים, המוצעים לבעלי מוצריה לעיתים תכופות.

שליטה על המוצר. המוצרים של החברה נשלטים באופן אבסולוטי על ידי המשתמש (אפילו ההגברה שלהם) , כל זאת באמצעות אפליקציות ייחודיות המאפשרות למשתמש לדייק הגדרות שונות ומשונות, כל זאת על מנת למצות את יכולות המוצר ולהתאימו טוב יותר לצרכיו של המשתמש, לאלטרוניקה, לרמקולים ולקושי שמייצר החלל.

ואז נכנס ה- M1.1

https://www.ch-precision.com/product/m1-1-two-channel-reference-power-amplifier/

ה- M1.1 הוא מגבר הביניים של החברה, כאשר מתחתיו יש את ה- A1.5 ומעליו את סדרת הדגל של החברה, שיצאה לפני כשנתיים, ה M10, המתומחר במחיר "מציאה" של 104,000 דולר בלבד.

עם כניסתו של ה- M1.1 , חזותו כבר העידה מבחינתי על השוני ביחס לכל שאר המתמודדים, גדול, כבד, עם מסך מרשים בחזית ו...מתחבר לרשת.

למעשה , מדובר ב-4 מוצרים במוצר אחד, מגבר אשר יכול לשמש כ:
מגבר סטריאו, או כמונו בלוק, ברידג', או בי אמפ ( כל זאת באמצעות הוספת כרטיס שונה)

המגבר הוא High Current טהור עם שנאי מפלצתי, כאשר יוצאים מהמגבר 2 כבלי חשמל, האחד בדמות 20 אמפר לטובת והשני של 15 אמפר שנועד לטפל בכל האלמנטים הטכנולגיים הקשורים למוצר.
למגבר תצורה של קלאס A טהור בכניסות וביציאות (עובד כ קלאס A/B).

כמו בכל מוצר של CH, גם במוצר זה ובהתאמה לפילוסופיה של החברה, החלק הטכנולוגי מהווה נדבך מאוד מהותי:
  • המגבר מבצע ביאס אוטומטי בכל מילי שנייה וזאת על מנת להתאים את עצמו באופן מדויק, הן לתדרים והן לכח/עוצמה שנדרש עבור הרמקולים.
  • שליטה אבסולוטית במוצר, באמצעות אפליקציה המאפשרת למשתמש לקבל שלל נתונים ובנוסף, שליטה על 2 פרמטרים חשובים מאוד בדמות ה- Gain וה- Feedback הכולל של המגבר , המשפיעים משמעותית על התוצאה הסופית.
  • מערכת הצפה ייחודית:
למכשירים של החברה יש 4 חורים בתוך השאסי, מעין גלילים צרים וארוכים, מלמעלה למטה, כאשר המטרה היא להכניס ספייקים ארוכים ומיוחדים, אותם מספקת החברה ולהעמיד את המכשיר על רגליות קשיחות, אשר גם אותן מספקת החברה.
המשתמש מבריג את הספייק לתוך המכשיר עד אשר הספייק נפגש עם הרגלית הקשיחה, באופן זה, אפשר למעשה להעמיד מכשיר על גבי מכשיר, כאשר המכשיר האחרון מוצף מעל הרצפה ועומד על אותן רגליות.
המטרה של האמור היא הזזה /פינוי של האנרגיה מהתיבה (ולא שיכוך התיבה מהרצפה) ובהתאם לכך, מטרתן של הרגליות הקשיחות היא העברת אנרגיה מהתיבה לרצפה.

תפעול שוטף:

לאחר הורדת האפליקציה של CH למכשיר הנייד שלי, קיבלתי שלל נתונים על גבי הטלפון , הנוגעים ל:
קונפיגורציה הנוכחית של המוצר (Stereo) ,
הטמפרטורה של המוצר,
Peak Watt בכל שנייה נתונה
עידכוני תוכנה

ועוד.
בנוסף, מציגה האפליקציה, שני פרמטרים מאוד חשובים, המאפשרים לי לשלוט על המוצר, תוך השפעה מהותית על התוצאה הסופית:

הגיין של המוצר. המגבר ב default שלו הוא 24DB (בקונפיגורצית מונו בלוק הוא הופך ל DB30). המשתמש יכול להעלות או להוריד את הגיין של המגבר ב פלוס/מינוס DB12, בקפיצות של 0.5DB ובכך להתאימו לקדם המגבר שנמצא ברשותו באופן אבסולוטי.
החשיבות של התאמה כזו, היא מהותית ביותר לתוצאה הסופית.

שליטה ב- Feedback של המגבר. המשתמש יכול לשלוט בגלובל פידבק ביחס ל-לוקאל פידבק (זהו למעשה הדאמפינג פאקטור) כל זאת בקפיצות של 10% (עידכון תוכנתי קרוב, יעביר זאת לשליטה ברמת האחוז הבודד, כדוגמת ה M10). האמור לא משפיע רק על התנהגות הבאס, אלא על מנעד רחב יותר של הצליל.
עבור מה זה טוב?
התאמה טובה יותר של המגבר ביחס לסוג הרמקול, רמקול נציל יותר או פחות, עכבות שונות וכיוצ"ב.
למעשה, זה מאפשר לך לבצע התאמה מדוקדקת יותר בין החדר שלך לרמקולים ולשלוט בוויסינג הכולל, במיוחד בתחום התחתון.

בסופו של יום ולאחר בדיקה של מספר לא מבוטל של מגברים, עשרות שעות של מוזיקה, בדיקות, התאמות וכיולים, התוצאה הסופית אליה הגעתי עם ה-CH הייתה טובה יותר מכל מגבר אחר שנבחן, בלא מעט פרמטרים סונים:

הפרזנטציה, המוזיקליות, גודל תמונת הסטריאו, חווית תלת מימד יוצאת דופן, פירוט מאוד מרשים, כל זאת מבלי להשמע חד, או צורמני , מיד למות ויכולת מעוררת השתאות "לפתוח" את הרמקול בווליום מאוד נמוך ו/או היכולת להחזיק את המערכת יציבה ונעימה, אף בקטעי קולנוע מאוד בעייתים ותובעניים, בהם המגבר הציג Peak Watt של 3,200 (!!) בווליום שכבר איים על יסודות הבניין.
כח אין סופי.

זהו.....תם ונשלם?

בלילה לפני משלוח המגבר מהמדינה האירופית ממנה הוא נרכש, התקשר אליי הדילר האירופאי והציע לי הצעה שגרמה לי לחשוב, להתייעץ, לקרוא ולהעביר לילה ללא שינה....
" ה- M1.1 שלך מוכן להטסה, אבל יש לי הצעה מעניינת בשבילך: כיום יש זמן המתנה של כ- חצי שנה למגבר העל של החברה, ה 10M, אשר מחירו הינו 104,000$ ( ..."בלבד") יש לי אחד כזה במלאי ואני יכול לתת לך אותו במחיר אטרקטיבי...מה אתה אומר? "

מה אני אומר....אחרי לילה ללא שינה של מחשבות, קריאה והתלבטויות...?

אני אומר ש...

יש גבול לכל תעלול...:)

רן
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20220407-222206_CH Control.jpg
    Screenshot_20220407-222206_CH Control.jpg
    KB 41.2 · צפיות: 275
  • Screenshot_20220407-222227_CH Control.jpg
    Screenshot_20220407-222227_CH Control.jpg
    KB 53.9 · צפיות: 282
  • 20220406_191211.jpg
    20220406_191211.jpg
    KB 87.7 · צפיות: 284
  • 20220401_202125.jpg
    20220401_202125.jpg
    KB 53.7 · צפיות: 296
  • 20220409_162751.jpg
    20220409_162751.jpg
    KB 91.8 · צפיות: 304
  • 20220325_131338.jpg
    20220325_131338.jpg
    KB 121.7 · צפיות: 302
  • 20220325_144844.jpg
    20220325_144844.jpg
    KB 122.7 · צפיות: 285
נערך לאחרונה ב:

yarino

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
101
נקודות
43
תתחדש רן, אכן מגבר אדיר לכל הדעות.
התוצאה אצלך מדהימה עם סאונד מפורט,עוטף ובאס הדוק ומטורף.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
תתחדש ותהנה אתה לא מפסיק להפציצ ... :)
 

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,085
מעורבות
909
נקודות
113
תתחדש ושתהנה רן :בעד:
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
אכן מערכת מעולה ויוצאת דופן. היה לי הכבוד להיות שותף בבחינת שלושה מתוך שבעת המגברים. לרמקולים של זלטון שבמערכת של רן מויאל יש גבול דק אחד שאותו אסור לחצות. עם הגברה מסויימת, בכיול מסויים של הטרינוב המיד יכול להישמע לחוץ מידי. עם הגברה אחרת CH בכיול אחר של הטרינוב הלחץ הזה נעלם והמיד חלק כמשי למשעי. הצורך לאזן את המיד הוא שם המשחק במערכת הזו, כי כל היתר הוא 100 אחוז ובמציאת האיוון הזה הושקעו שעות רבות. רן מויאל הצליח בחיפושיו הבלתי נלאים אחרי השלמות הסונית לפתור גם עבורי (אם כי ברמה התיאורטית) עניין שהטריד אותי מזה כשנתיים וחצי, מאז שרכשנו, כל אחד למערכת שלו, את הפרוססור של טרינוב. מסתבר שדי מסובך להתאים לטרינוב הגברת הספק מתאימה שתספק את שאיפותי האודיופיליות בשחזור מוסיקה קלאסית.

אני האשמתי בכשלון המאמצים להגיע לכיול מעולה במוסיקה קלאסית של הטרינוב (גם אצלי וגם במערכת הקודמת של רן מויאל) את המכיילים של הטרינוב שלא הצליחו להגיע ל״גביע הקדוש״ אלא לכל היותר יצרו מעטפת צליל עם רמת רעש גבוהה מדי שעיקר לחלוטין את הצליל האותנטי של כלים קלאסיים. המכיילים לא אשמים. האשמה היא, כפי שכתב רן מויאל בהתאמה החשמלית בין היציאות של הפרוססור של טרינוב לכניסות של מגברי ההספק למיניהם. ל-CH כמו גם למועמד נוסף במבחן השבעה, שהגיע בסופו של דבר למקום השני במבחן השבעה יש גמישות אדירה בהתאמת הגיין בכניסת מגבר ההספק, עניין שמשקיט לחלוטין את רמת הרעש בכלים אקוסטיים ויוצר צליל רב נפח קסום ואידיאלי.

ואגב, אני בחרתי לפתור את בעיית ההתאמה הזו באופן שונה. במערכת שלי הפרדתי כוחות. רכשתי קדם מגבר סטריאו דו ערוצי שמצידו משודך למגברי הספק של אותו יצרן, ולכן ההתאמה החשמלית במערכת שלי, בסטריאו, היא מושלמת. בפסקולי סרטים ובהופעות רב ערוציות בבלו ריי הטרינוב הוא פרוססור יוצא מגדר הרגיל שנוטל את ההובלה, מחובר לקדם מגבר הסטריאופוני בכניסת מעקף, וכך זה נהנה וזה אינו חסר. חג שמח לכולם.
 

royla

אוהב את התחום
הודעות
123
מעורבות
68
נקודות
28
וואוו
ווואוו
ווואווו
כל הכבוד!!!
אני אוהב לקרוא על חוויות בדיקה ורכישה, כיף גדול,שאפו.
תודה על השיתוף!
 
  • Like
Reactions: Rag

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
מברוק רן, החתירה הבלתי מתפשרת שלך לשלמות והנאמנות שלך לאמת הפנימית שלך, תוך התעלמות מוחלטת מכל שיקול שאינו שיקול סוני, כולל שיקולי שופוני למינהם - ראויים להערצה.
מגבר מופלא עם יכולות נדירות ושילוב נהדר עם הרמקולים החדשים.
התוצאה לא פחות ממדהימה.
כל הכבוד
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
רן ידידי,

תמיד כיף לקרוא על החוויות והחתירה התמידית שלך בעולם האודיו.
תתחדש ותהנה מכול רגע עם המערכת המדהימה שרכשת לך.

לגבי ההצעה מהסוחר האירופאי.... קבל ח״ח (חיזוק חיובי) על שעמדת בפיתוי :)
 

נערך לאחרונה ב:

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
רן,
לדעתי העמדת פה את אחת המערכות הטובות בארץ! יודע מה, בין הטובות ששמעתי בחיי!
הזלאטון הזה פשוט רמקול הזיה! פלוס בחירה נכונה של ציוד והתאמה חשמלית, וקיבלת תוצאה שלא תאומן!
אין לי מה להוסיף, פרט ל- תתחדש ותהנה!!!
פשוט תענוג.
 
  • Like
Reactions: Rag

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
אכן מערכת מעולה ויוצאת דופן. היה לי הכבוד להיות שותף בבחינת שלושה מתוך שבעת המגברים. לרמקולים של זלטון שבמערכת של רן מויאל יש גבול דק אחד שאותו אסור לחצות. עם הגברה מסויימת, בכיול מסויים של הטרינוב המיד יכול להישמע לחוץ מידי. עם הגברה אחרת CH בכיול אחר של הטרינוב הלחץ הזה נעלם והמיד חלק כמשי למשעי. הצורך לאזן את המיד הוא שם המשחק במערכת הזו, כי כל היתר הוא 100 אחוז ובמציאת האיוון הזה הושקעו שעות רבות. רן מויאל הצליח בחיפושיו הבלתי נלאים אחרי השלמות הסונית לפתור גם עבורי (אם כי ברמה התיאורטית) עניין שהטריד אותי מזה כשנתיים וחצי, מאז שרכשנו, כל אחד למערכת שלו, את הפרוססור של טרינוב. מסתבר שדי מסובך להתאים לטרינוב הגברת הספק מתאימה שתספק את שאיפותי האודיופיליות בשחזור מוסיקה קלאסית.

אני האשמתי בכשלון המאמצים להגיע לכיול מעולה במוסיקה קלאסית של הטרינוב (גם אצלי וגם במערכת הקודמת של רן מויאל) את המכיילים של הטרינוב שלא הצליחו להגיע ל״גביע הקדוש״ אלא לכל היותר יצרו מעטפת צליל עם רמת רעש גבוהה מדי שעיקר לחלוטין את הצליל האותנטי של כלים קלאסיים. המכיילים לא אשמים. האשמה היא, כפי שכתב רן מויאל בהתאמה החשמלית בין היציאות של הפרוססור של טרינוב לכניסות של מגברי ההספק למיניהם. ל-CH כמו גם למועמד נוסף במבחן השבעה, שהגיע בסופו של דבר למקום השני במבחן השבעה יש גמישות אדירה בהתאמת הגיין בכניסת מגבר ההספק, עניין שמשקיט לחלוטין את רמת הרעש בכלים אקוסטיים ויוצר צליל רב נפח קסום ואידיאלי.

ואגב, אני בחרתי לפתור את בעיית ההתאמה הזו באופן שונה. במערכת שלי הפרדתי כוחות. רכשתי קדם מגבר סטריאו דו ערוצי שמצידו משודך למגברי הספק של אותו יצרן, ולכן ההתאמה החשמלית במערכת שלי, בסטריאו, היא מושלמת. בפסקולי סרטים ובהופעות רב ערוציות בבלו ריי הטרינוב הוא פרוססור יוצא מגדר הרגיל שנוטל את ההובלה, מחובר לקדם מגבר הסטריאופוני בכניסת מעקף, וכך זה נהנה וזה אינו חסר. חג שמח לכולם.
חפרתי לרן שיביא קדם מגבר, דבר ללמפה :)
אבל האמת לא חושב שצריך, המגבר עם הגיין שמשתנה עושה את העבודה יופי והתוצאה פשוט וואו!
שילוב של עצמה, מוזיקליות ותיחכום בסאונד שקשה למצוא
 

לני

חבר משקיען
הודעות
678
מעורבות
269
נקודות
63
איזה פוסט כיפי .
שמח ששמרת על שפיות ולא הלכת על מגבר (טוב ככול שיהיה) שלא שמעת.
העוגת גבינה נראת סוף , פרסם את מתכון.
 

daniel_m

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
49
נקודות
18
הגברה טרנזיסטורית מהטובות שהכרתי, ורסטילית מאוד עקב יכולת התאמה.
תתחדש רן!
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
יפיופ רציני, יפה שעמדת בפיתוי של ה M10 ויפה שמצאת דילר תותח (שם) חסכת לא מעט :) שיהיה לך חג פסח שמח תיקח חופש ותהנה עם מוזיקה טובה.
 
נערך לאחרונה ב:

למה

חבר משקיען
הודעות
1,294
מעורבות
782
נקודות
113
פרפקציוניזם זאת לא מילת גנאי ואת זה אתה מוכיח כל פעם מחדש עם חטירה לטוב ביותר עבורך בלי קיצוריי דרך. תתחדש ותהנה מכל רגע !!!:כל-הכבוד:
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
עוגת גבינה אורירית ! השאר זניח.
תתחדש ותהנה.
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
101
נקודות
43
חפרתי לרן שיביא קדם מגבר, דבר ללמפה :)
אבל האמת לא חושב שצריך, המגבר עם הגיין שמשתנה עושה את העבודה יופי והתוצאה פשוט וואו!
שילוב של עצמה, מוזיקליות ותיחכום בסאונד שקשה למצוא
אכן ההבדל עצום עם שינוי הגיין, כך היה גם בהגברה אחרת שרן בדק.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
תודה לכל המברכים.

אני מוצף בהודעות בפרטי לגבי ה....

עוגת גבינה...::)

אז, לכל השואלים, (סך כל חוסלו כ 4 עוגות במהלך השווט אאווט הארוך הזה), זו העוגה המדוברת:


רן
 

orena

אוהב את התחום
הודעות
116
מעורבות
10
נקודות
18
זאת הבחירה האולטימטיבית, מניסיון רב עם מוצרי החברה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור