מחייה את השרשור.
הבעיה העיקרית של הכניסה לתפריט הטכנאים המתקדם הוא הצורך בשני כפתורים בשם 3speed ו factory שקיימים רק בשלט הטכנאים. אז יש דרכים שונות ומשונות שפורטו בעבר כדי "לייצר" את האותות הנ"ל.
הדבר הלפני אחרון שנתקלתי בו הוא שימוש ב Galaxy S4 / S5 / Note3 עם פורט IR ותוכנת https://play.google.com/store/apps/details?id=remote.control.samsung השלט.
אח"כ יש להזין קודים.... זה עובד אבל מסורבל.
אבל אז גיליתי שלוגיטק הואילו בטובם להכניס את הכפתורים לשלטי ההרמוני תחת הדגם UA32EH5000
רק להוסיף את הטלביזיה הנ"ל לשלט והופ.... נוספו לנו כפתורי הקסם.
כרגע זה עובד על סדרה D בלי בעיה, בימים הראובים זה יבדק על סדרה H!