המדריך (הלא) מלא להתקנת עברית בטלבזיות סמסונג מיבוא מקבילי.

  • פותח הנושא פותח הנושא ahersko
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בפעם המליון ואחת! העברית לא תלויה בגרסת התוכנה.

בכל גרסה שיש לכם מתחבאת עברית, כל מה שצריך לעשות זה לאפשר לה לצאת החוצה דרך תפריט טכנאים.
איך לעשות את זה?

לקרוא את כל השרשור, מתחילתו עד סופו.
 
יש אפשרות לשנות גודל פונט ב-40H5000?

(הדגם הנכון הוא 40EH5000)

קודם כל תודה על כל המידע שנמסר כאן באשכול. דבר אחד שאני לא מצליח למצוא לו הסבר הוא האם ניתן להגדיל את פונט הסרטים בנגן המדיה מעבר ל'גדול' שיש באופציית 'Tools-Subtitles' בזמן ניגון סרט. ניסיתי לשנות כיתובית SRT ל-SSA שמאפשר שינוי גודל הכיתובית וגם הטמעתי אותה עם MKVMerge אבל ללא הועיל. ראיתי שיש פרוייקט בשם SamyGO גם להגדלת הכיתובית אבל אם הבנתי נכון זה כנראה לא יעבוד בדגם הטלוויזיה הזה. המכשיר נקנה מייבוא מקבילי בגלל הצורך בחיבור SCART ובינתיים היבואן לא פותר את הבעיה. האם למי שקנה טלוויזיה זו ישירות מהיבואן הרשמי יש אפשרות להגדיל כיתובית? אודה על כל הכוונה בנושא.
 
הפרויקט של SAMYGO לא מתאים כל לכל קושחה, בטח שלא לחדשות. יש דרך פתלתלה לנשמך ואז לטעון קושחה ידותית לSAMYGO דבר שאני באופן אישי לא הצלחתי לעשות, כנראה גם מסיבות של רשת אצלי בבית.
לעניות דעתי, לא שווה בשביל כיתוביות לטעון קושחה של צד שלישי.
אני ממליץ לך להשקיע כמה מאות שקלים בסטרימר פשוט של אקסטרימר שיעבוד הרבה יותר טוב מהסטרימר הפנימי.
אין קשר בין החיבורים של ה SCART לטעינת SAMYGO. הדבר היחיד שחשוב הוא איזה קושחה טעונה אצלך.
 

האם השיטה נוסתה גם על טלויזיות סמסונג 2013?
 
המדריך מתחיל בהודעה הראשונה של השרשור.

לא נוסה על דגמי 2013
 

אני לא מוצא את התוכנה שיש להוריד (שצריך ללחוץ Factory and 3Speed).
נראה שהסירו אותה או משהו כזה.
מישהו יכול לשלוח לי אותה במייל או להעלות אותה לאנשהו ?

תודה !
 
אני לא מוצא את התוכנה שיש להוריד (שצריך ללחוץ Factory and 3Speed).
נראה שהסירו אותה או משהו כזה.
מישהו יכול לשלוח לי אותה במייל או להעלות אותה לאנשהו ?

תודה !

אניאשמח לדעת איך מחברים בין הלפטופ לטלווזיה וגם לא הצלחתי להעלות את התוכנה
המדוברת
 
היי מישהו יכול לשלוח קישור להורדת התוכנה
FACTORY and 3SPEED
?
 

היי
אני מקווה שאני לא מחיה פה את השרשור הזה מתרדמת עמוקה מדי...
קניתי לאחרונה טלוויזיה מדגם 40 UE5000, מייבוא מקביל כמובן.
כמו כולם בשרשור הזה, רק אחרי שקניתי ראיתי שיש בעיה עם כתוביות בעברית. הבעיה מתחלקת לשנים - כשאני מחפש בכונן שמחובר ל USB אני רואה את השמות בעברית הפוכה. בעיה שניה, כשאני רואה סרט עם כתוביות בעברית (קובץ SRT) הוא לא פותח לי אותו. (ואם הוא פותח זה בשפה לא ברורה - ותפריט ה TOOLS ךא נותן אפשרות להעביר לעברית).
האמת, שזה לא ממש נורא כי קניתי אנדרואיד TV שישדר לי את הסרטים לטלוויזיה דרך ה HDMI, אבל בינתיים עד שהוא יגיע אני רוצה לראות סרטים וזה קצת מעצבן.
עברתי על כל השרשור (כל הכבוד - ממש ברמה) והצלחתי להכנס להגדרות של היצרן. הבעיה שלי היא שב LOCAL SET יש לי כרגע מצב EA_M_ASIA ואני לא מוצא שם שום מצב ISRAEL. פשוט אין...
האם אני מפספס משהו? האם שווה להתעסק עם זה או פשוט לחכות לאנדואריד שיגיע?
תודה מראש ...
 
נערך לאחרונה ב:
מחייה את השרשור.

הבעיה העיקרית של הכניסה לתפריט הטכנאים המתקדם הוא הצורך בשני כפתורים בשם 3speed ו factory שקיימים רק בשלט הטכנאים. אז יש דרכים שונות ומשונות שפורטו בעבר כדי "לייצר" את האותות הנ"ל.
הדבר הלפני אחרון שנתקלתי בו הוא שימוש ב Galaxy S4 / S5 / Note3 עם פורט IR ותוכנת https://play.google.com/store/apps/details?id=remote.control.samsung השלט.
אח"כ יש להזין קודים.... זה עובד אבל מסורבל.

אבל אז גיליתי שלוגיטק הואילו בטובם להכניס את הכפתורים לשלטי ההרמוני תחת הדגם UA32EH5000
רק להוסיף את הטלביזיה הנ"ל לשלט והופ.... נוספו לנו כפתורי הקסם.
כרגע זה עובד על סדרה D בלי בעיה, בימים הראובים זה יבדק על סדרה H!
 

זה עובד מצויין עם שלט דרך הסמארטפון רק שהלינק שונה ל:
https://play.google.com/store/apps/details?id=powerir.remote.control
יש לבחור ED-ISRAEL
בהצלחה!


מחייה את השרשור.

הבעיה העיקרית של הכניסה לתפריט הטכנאים המתקדם הוא הצורך בשני כפתורים בשם 3speed ו factory שקיימים רק בשלט הטכנאים. אז יש דרכים שונות ומשונות שפורטו בעבר כדי "לייצר" את האותות הנ"ל.
הדבר הלפני אחרון שנתקלתי בו הוא שימוש ב Galaxy S4 / S5 / Note3 עם פורט IR ותוכנת https://play.google.com/store/apps/details?id=remote.control.samsung השלט.
אח"כ יש להזין קודים.... זה עובד אבל מסורבל.

אבל אז גיליתי שלוגיטק הואילו בטובם להכניס את הכפתורים לשלטי ההרמוני תחת הדגם UA32EH5000
רק להוסיף את הטלביזיה הנ"ל לשלט והופ.... נוספו לנו כפתורי הקסם.
כרגע זה עובד על סדרה D בלי בעיה, בימים הראובים זה יבדק על סדרה H!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור