- הודעות
- 2,893
- מעורבות
- 816
- נקודות
- 113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/audiophiles
למה שמישהו ירצה "להתחזות" לאודיופיל? ולמה כל אחד צריך להגדיר את העניין לעצמו?לא חושב שיש עדיפות של אחד על האחר, העניין הוא שיש ציודופילים המתחזים לאודיופילים או שהם איפשהו באמצע על הסקאלה, או שאין להם מושג מה הם, כי לא הגדירו את העניין לעצמם. מה שגורם להרבה דיונים בין מישורים שונים לחלוטין של העדפות.
למה שמישהו ירצה "להתחזות" לאודיופיל? ולמה כל אחד צריך להגדיר את העניין לעצמו?
אבל אני לא מבין למה צריך לחשוב כך או אחרת ולהגדיר את עצמו. בשביל מה?לא התכוונתי שכל אחד צריך להגדיר את זה לעצמו, אלא שיש אנשים שלא חשבו על העניין על פי ההפרדה שהוגדרה בפוסט שכתבת.
למה לא "להודות" בהיותו גם ציודופיל, בנוסף להיותו אוהב מוזיקה ו/או אודיופיל? זה לא משהו להתבייש בו, אלא אם הולכים לפי ההגדרות שבמאמר, שאז זה מביש להיראות שטחי ושוויצר כפי שזה מוצג.לגבי עניין ההתחזות, יש מספר סיבות למשל שיכנוע עצמי בשיפורי סאונד של ציודופיל שלא יודה על היותו ציודופיל, ועדיין נמצא בתהליך שכנוע עצמי שהוא אודיופיל.
לא אמרתי שצריךאבל אני לא מבין למה צריך לחשוב כך או אחרת ולהגדיר את עצמו. בשביל מה?
נאמר ע"י מי? נאמרו דברים סותרים ע"י אנשים שונים.אני מזדהה עם הנאמר,
לא מוצא טעם להגדרה עצמית בנושא עם איזה תוית מדף כלשהי ,וזה עבורי בכלל לא משנה על איזה תחום מדובר. מלבד במצבים בהם היא נדרשת לדוגמא רופא,מהנדס,שוטר...
למה שמישהו ירצה "להתחזות" לאודיופיל? ולמה כל אחד צריך להגדיר את העניין לעצמו?
אבל אני לא מבין למה צריך לחשוב כך או אחרת ולהגדיר את עצמו. בשביל מה?
עוד נראה לי שההגדרות אינן כוללות צד כספי כלשהו. מישהו יכול לאהוב סאונד איכותי ו/או ציוד בלי שיש לו גרוש על הישבן, ולאהוב מוזיקה בלי שיש לו אוסף משלו. מי שיש לו ציוד בסיסי יכול לאהוב סאונד יותר ממי שהשקיע מיליון שקל במערכת.
למה לא "להודות" בהיותו גם ציודופיל, בנוסף להיותו אוהב מוזיקה ו/או אודיופיל? זה לא משהו להתבייש בו, אלא אם הולכים לפי ההגדרות שבמאמר, שאז זה מביש להיראות שטחי ושוויצר כפי שזה מוצג.
אני לא מוצא בעיה בהגדרת ציודופיל כמישהו שאוהב את הציוד עצמו ואת ההתעסקות בו. לא בהכרח מדובר בשטחיות של מראה חיצוני ולייקים; זה כולל גם התעניינות בצד המדעי והטכני, איך הדברים עובדים, אילו שילובים וכיולים נותנים את הצליל המיטבי, וכו', וזה לא כולל עניינים כספיים.ואוסיף שגם עם מתעקשים להגדיר ציודופיל, ההגדרה מיסודה בעייתית.
אני לא חושב שהרכיבים שקונים ו/או מחיריהם ו/או היכולות הכלכליות של הרוכש ו/או האופן שבו אחרים תופסים אותו הם פקטורים בהגדרתו כאודיופיל לעומת ציודופיל, אלא הסיבה לקנייה.בסוף אנשים הם שונים, כשרונות,מזל הכנסות התחייביות והוצאות שונות,
בפורום הזה סביר להניח שיש
המרוויחים 10 אלף בחודש , ויש המרוויחים את זה ויותר ביום.
מבחינה אובייקטיבית
הקבוצה הראשונה גם תקנה מגבר ב10 אלף
תחשב יותר "משוגעת" וציודופילית מהקבוצה השנייה שרוכשת כבל או מרימי כבל במחיר הזה.
אף אחד לא אמר שאין הבדל, ואף אחד לא אמר שהיות אדם ציודופיל מעיד שהאדם מבין בכל הצדדים הטכניים של הציוד. למעשה, זה הולך בכיוון ההפוך: אהבת הצדדים הטכניים היא חלק מהגדרת ציודופיל. לא מהיותו ציודופיל נובעת ההבנה, אלא מההבנה ואהבה נובע ציודופיל.לטעמי יש הבדל בין אהבה לציוד לבין הבנה בציוד. היות אדם ציודופיל לא מעיד שהאדם מבין בצדדים הטכניים של הציוד. בדומה להבדל בין אוהב מוזיקה למוזיקולוג.
זה נכוןלטעמי יש הבדל בין אהבה לציוד לבין הבנה בציוד. היות אדם ציודופיל לא מעיד שהאדם מבין בצדדים הטכניים של הציוד. בדומה להבדל בין אוהב מוזיקה למוזיקולוג.
אני טוען שהבנת הצד הטכני לא הכרחית להיות אדם ציודופיל.אף אחד לא אמר שאין הבדל, ואף אחד לא אמר שהיות אדם ציודופיל מעיד שהאדם מבין בכל הצדדים הטכניים של הציוד. למעשה, זה הולך בכיוון ההפוך: אהבת הצדדים הטכניים היא חלק מהגדרת ציודופיל. לא מהיותו ציודופיל נובעת ההבנה, אלא מההבנה ואהבה נובע ציודופיל.