ברשותכם אני אפרוש מהדיון, כי יש לדיונים האלו נטייה להיות מאוד רגישים. אני די מתחרט שכתבתי את ההודעה, למרות שזה מה שאני חושב, כי זה יכול לפגוע בפרנסה של אנשים, שעושים לשיטתם עבודה נאמנה, ואני לא רוצה להיות במקום הזה.
סליחה עם מי שהגיב להודעה, אני לא מתעלם, פשוט לא הייתה תשובה עניינית למה שנכתב...