תגובה אחרונה ע"י נמר


  1. נמר

    על אלה שכותבים מאמרים על מי שכותבים על אודיו...

    אף אחד לא צריך לרדת נמוך. עמיר כתב את דעתו, מותר לו, אני לא מסכים איתו ברוב המוחלט של המקרים ואני מכיר אודיופיליה, חי אותה ואפילו אחד שמשפיע מעט על היח"צ שלה.
  2. נמר

    על אלה שכותבים מאמרים על מי שכותבים על אודיו...

    לי נראה שזה מאמר שמטרתו הוא לרדת על הכתב של האתר. לנתח לגופו של אדם. מה תמיר חשב, מה הבעיות הפסיכולוגיות שלו ומה הוא מנסה לפתור עם עצמו. האם לדעתך זה משהו שאני אמור להתעלם ממנו? לא ניתקתי מגע, אני פשוט עייף מאוד מאנשים שלוקחים מאמר כל כך אישית כשיש להם, אם זה באמת חשוב להם, הזדמנות לכתוב מאמר...
  3. נמר

    אודיופיל מול חובב מוסיקה: מי באמת נהנה יותר?

    אני אסיים פה כמה משימות ואוכיח לך בקלות. ולגבי ביקור, אני מזרחי, מגיע עם הילדים לשישי שבת. לא מגיע סתם. אז קח בחשבון שזה יקרה.
  4. נמר

    אודיופיל מול חובב מוסיקה: מי באמת נהנה יותר?

    תמיר צודק. רוב חובבי המוסיקה, הרוב המוחלט לפחות, לא אודיופילים כלל. איך יודעים? מכיר את התחום מקצה לקצה. ולגבי אודיופילים? רובם המוחלט שומעים רק קטעי הדגמה, מעטים מהם שומעים מוסיקה. איך אני יודע את זה? מכיר את התחום מקצה לקצה. חלק מהעניין של מאמר הוא לייצר גם פרובוקציה. אחרת לא היו סערות...
  5. נמר

    האם אנחנו באמת שומעים טוב יותר או רק רוצים להאמין?

    מאמר מעניין מאוד. בשורה התחתונה ציוד המדידה הטוב ביותר זו אוזן מיומנת.
  6. נמר

    בינה מלאכותית בעולם הסאונד? מהפכה שקטה שמתחילה להרעיש

    מאמר מעולה. לגבי עולם המיקס. נכון, ai בהחלט יכול לסייע במה שנקרא נקודה התחלתית טובה, אבל הטכנאי בסוף מוסיף את התיבולים שלו, במיוחד בכל מה שנוגע לצבע של הצליל. בכלל, לטעמי זה הופך את החיים שלנו לקלים יותר, אבל לדעתי זה גם יפגע לנו ביכולת החשיבה, כי בסוף זה אשכרה חושב עבורנו
  7. נמר

    פירגון והערכה ליבואן רפי לוהב

    רפי יבואן מעולה, נעים ומקצועי מאוד. אבל מעל הכל, מתגלה גם כחבר. איזה יופי של פוסט ואיזה מעשה אצילי מצידו.
  8. נמר

    צוות האתר משתתף בצערו של שי פריק

    צוות האתר משתתף בצערו של חברינו היקר שי פריק. לפני כשעתיים נודע לנו שאביו הלך לעולמו. שי היקר, חיבוק גדול וכולנו כואבים את כאבך. שתהה נשמתו צרורה בצרור החיים
  9. נמר

    מערכת עוצרת נשימה !!!

    אור. נא להקפיד לפרסם עניינים עסקיים רק בפורומים המסחריים. אני מעביר את הפוסט לשם. ולגבי המערכת, בהחלט מהממת!
  10. נמר

    חוויה - האנדלוסית בקונצרט ''נעימות חיינו'' עם זיו יחזקאל ויגל הרוש

    איזו כתבה מדהימה! במקרה אני מגביר אותם גם. תזמורת אדירה!
  11. נמר

    הזמנה למפגשי ותערוכות אודיו לחברי קהילת dtown - זכרונות מתוקים ותקוות חדשות לא רחוקות

    תודה אלדר - תודה! היה אירוע מדהים, היה כל כך כייף לפגוש חברים ותיקים. אותך, את דורון דני יגאל סבו וערן אודיופריק כפרה עליו. הסאונד היה מעלף, ההדגמות מעולות והאווירה היתה של אהבה לתחום. תודה שהרמת את הכפפה, אני הבא בתור, נתכנן משהו!
  12. נמר

    LCD טלויזיה סוני

    לא נראה שלסוני יש טלוויזיות לא טובות. אני למשל, בגזרה שלי, רק סוני. כמוני עוד כמה כתבים באתר שמבינים עניין. זה לא אומר שהיתר לא טובות, הן מצוינות, אבל יש משהו בתמונה של סוני שאני מאוד מתחבר אליו. לגבי פיצ׳רים, כל המסכים היום משוכללים מאוד. בהיבט הזה, הפערים לא ממש גדולים.
  13. נמר

    תערוכות אודיו בכפר המכביה

    תודה על המילים החמות והעידוד. גיא (שמכיר את כל המאחורי הקלעים של האתר) הסביר היטב מדוע לא נערכה תערוכה השנה.ניסינו לצאת כמה פעמים לתערוכה מאז האחרונה. בפעם הראשונה היתה הקורונה שלא אפשרה התקהלות, לאחר מכן חשש מהתפרצות נוספת אז שוב נדחה. אחר כך השוק היה קשה ויבואנים ליקקו פצעים אז שוב התעכב...
  14. נמר

    בהמשך לפוסט בפורום דו-ערוצי של החבר yoly

    איזה יופי. שיתחדש והנה מלא. הסטאפ נראה משגע.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור