LCD טלויזיה סוני

  • פותח הנושא פותח הנושא איציק 30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איציק 30

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
6
שלום אנשים יקרים שאלה בבקשה ברצוני לקנות טלויזיה כדי להנות מכל הפיצרים שהפלייסטישן 5 מציע יש דגם של סוני xr42a90k רציתי לקבל חוות דעת עליה האם היא טלויזיה טובה? או שיש משהו יותר טוב השמח לתשובה בנושא תודה רבה.
 

לא נראה שלסוני יש טלוויזיות לא טובות. אני למשל, בגזרה שלי, רק סוני. כמוני עוד כמה כתבים באתר שמבינים עניין. זה לא אומר שהיתר לא טובות, הן מצוינות, אבל יש משהו בתמונה של סוני שאני מאוד מתחבר אליו.

לגבי פיצ׳רים, כל המסכים היום משוכללים מאוד. בהיבט הזה, הפערים לא ממש גדולים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור