הזמנה למפגשי ותערוכות אודיו לחברי קהילת dtown - זכרונות מתוקים ותקוות חדשות לא רחוקות

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

WhatsApp Image 2024-12-08 at 12.30.56 (1).jpeg
 
WhatsApp Image 2024-12-08 at 12.30.56.jpeg
 

WhatsApp Image 2024-12-08 at 12.30.57.jpeg
 

WhatsApp Image 2024-12-08 at 12.30.58.jpeg
 

אכן היה אחלה מפגש. היה טוב לפגוש את חברי הפורום שלנו.
וכמובן תודות מכולם לאלדר שפתח בפנינו את דלת ביתו ביד רחבה (ועוד בשבת בבוקר...).
קצת תמונות מהמפגש.
רשמים בהמשך.
 
זה דורון סבג למי שלא מכיר , אח של שניצל , בעל מערכת מופלאה ,ונמר
 
אז היה אחלה של מפגש ואחלה של חברה.
אני חושב שהמטרה המרכזית של המפגש מעבר למפגש החברתי של חברי הפורום וכמובן היכרות פיזית מעבר למסך המחשב והוא הרי נושא ההדגמות שבוצעו.
שני יבואנים הדגימו מכשירי מקור דיגיטליים הכולל גם ממיר (DAC) וגם streamer במכשיר אחד והכל מתחת ל- $6,000. המכשיר הראשון הרבה מתחת לזה.
בכולם ללא יוצא מן הכלל התקבלה תוצאה מאוד מרשימה והיות וזה בוצע במערכת עם יכולות שקיפות מטורפות, הביצועים של המכשירים שהודגמו באו לידי ביטוי באופן שכנראה גם היצרן לא חשב שהמכשיר שלו יחובר למערכת ברמות הללו.
בקיצור, הדיגיטל היום כבר לא מה שהיה וניתן לקבל תוצאות מאוד מאוד מאודדדד טובות במחירים שלא מצריכים שיחה מקדימה לפקידת הבנק וזה חברים חדשות מרעננות!!

מכאן אתן לחברים שבקרו לשתף את הרשמים שלהם.

הפגש הבא כבר על האש ובקרוב יפורסמו פרטים. Stay tuned...
 

שאפו על היוזמה וארגון של צוות האתר, ברכות למארח (נפגשנו בעבר) וליבואנים המעולים (לקוח מרוצה של שניהם)
אשמח אם פרט להתרשמות שלכם , ניתן לקבל פרטים אודות המכשירים ששמעתם
אחד מבין שזה לומין (דגם?) והשני מנחש לקסמן? מטרונום?
תודה
 
חברים יקרים , מפה זה שלכם , אתם מוזמנים לשתף ואפילו להזמין גם קבוצות קטנות דרך האתר , רצוי אנשים שלאו דווקא מקושרים כמונו , אנו נתמוך נארגן נעודד , העיקר שתהייה מעורבות דווקא של המתחילים והדור הצעיר , אני אישית מוכן לקבל אורחים אפילו לא מוכרים שמתעניינים לראות את האש בעיצומה:oops:,יאללה חברה תשתתפו , יש אנשים טובים אחריכם , שיתנו לכם להכיר ציוד , שילוו אתכם, זה הבית הנכון לבקש , תנסו אותנו ותענו מיד עיי צוות האתר והחברים הותיקים והמנוסים .
 
יש ציוד סורי מעניין?
 

תודה אלדר - תודה!

היה אירוע מדהים, היה כל כך כייף לפגוש חברים ותיקים. אותך, את דורון דני יגאל סבו וערן אודיופריק כפרה עליו.
הסאונד היה מעלף, ההדגמות מעולות והאווירה היתה של אהבה לתחום.

תודה שהרמת את הכפפה, אני הבא בתור, נתכנן משהו!
 
הלומין מטורף !!!!!,
וזה אתה אומר על ה-T3 :-)
אז תאר לך מה ה-x-1 יודע לעשות.
ובכלל, אם יודעים להשתמש בו נכון, כמו למשל לעשות טיפול רשת כמו שצריך(צמצום הפרעות rf/emi, לפני הכניסה לסטרימר, שימוש בכבלים טובים בתוספת בידוד אופטי ועוד כמה טוויקים...), מקבלים לטעמי את אחד מהפרונט אנדים הכי טובים שקיימים בשוק!
 
תודה לDtown ולמארח הססגוני והאודיופיל הכי משוגע בעיר אלדר "שניצל" שמואלי :)
לבקשת הקוראים, המכשירים שהודגמו :
סשן ראשון:
Wattson Analog מחירון 7300 ש"ח
סשן שני:
LUMIN T-3 מחירון 5000$ +מע"מ
סשן שלישי:
Wattson Madison LE מחירון 21000 ש"ח


נתראה במפגש הבא....
 

מחכים לתערוכה ב'ה שתבוא
 
רוצה לומר לחברה כאן , אתמול הלכתי לחברי הטוב דני בכור , היה בשעות אחר הצהריים המאוחרות , הטכנאי בכור בחדר נלחם בזוג מונו ענקיים ,
היה מצב רוח טוב ,ואז דני הציע "בוא נשמע משהו ששנינו אוהבים " ,
הלך וגרר מהמחסן זוג "טנוי" גדולים וישנים מאוד , עם קופסא מעופשת להפליא , (טנוי גולד) ,
טוב ראיתי בזמן שהרכיב והאמת חשבתי לעצמי איזה נודניק ,
טוב חיבר לאיזה מגבר לא משהו אפילו , הפעיל , ואני נפלה לי הלסת , הנה דוגמה למערכת לא יקרה שמפרקת קרוב לודאי את כל המנצנצים החדשים ,
אם הסלון שלי לא היה מלא "במכונות כביסה " הייתי קונה אותו מיד ואחר כך טיפה קוסמטיקה , מציע לאנשים שקצת קשה להם כלכלית ללכת לדני ולראות את האוצרות שיש לו במחסנים !!!!!!!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור