מסכים.הוצאות יפניות שקטות כמעט תמיד יותר מאחרות, אך לא פעם זה מגיע עם סוג של סטריליות בצליל עצמו, שנשמע פחות חי ונוכח.
מעולות לא שמעתי (תלוי עם מה משווים - כאמור, מסכים עם @AK1 ). גרועות - כן שמעתי (VENUS - גם באנלוגי וגם בדיגיטלי).היפנים מוציאים הדפסות מעולות כי חלק מהתרבות שלהם זה להצטיין וליצר מוצרים טובים.
הבהרה: האמור לעיל נאמר רק לגבי הוצאות יפניות של תקליטים.הוצאות יפניות שקטות כמעט תמיד יותר מאחרות, אך לא פעם זה מגיע עם סוג של סטריליות בצליל עצמו, שנשמע פחות חי ונוכח.
זו אולי קצת בעיה כשמסיקים מסקנות כלליות לגבי דיסקים ותקליטים כאשר כל המדגם מורכב מאותם מבצעים ו/או אותה חברת הקלטות, ו/או ממקרים בודדים של השוואות בין דיסקים לתקליטים של אותה הקלטה.לגבי VENUS - יש לי כעת כ- 50 הקלטות דיגיטליות של Eddie Higgins ו-Nicki Parrott שהומרו לאימג'ים WAV עם EAC וזוהו כ-AccirateRip (מזמן אין לי נגן CD). בכל ההקלטות צליל הפסנתר באוקטבות השנייה ומעלה "עושה פירסינג" לאוזניים. חשבתי שהבעיה היא רק ב-CD וקניתי תקליט של Eddie Higgins בהקלטת VENUS להתנסות - אותו הדבר. יש לי עוד 3 תקליטים של Eddie Higgins: שניים בהוצאה אמריקאית (נשמעים טוב מאד), ואחד יפני (לא VENUS) שנשמע תקין אבל חסר חום בהשוואה להדפסות US.