מצוין,אני עושה.
יש לזה מדריכים בלי סוף...
האם יש מדריך בעברית שאתה יכול להמליץ עליו ולפרסם קישור?
בימינו ב-Chrome וב-Edge יש תרגום אוטומטי, אפשר להגדיר שאנגלית תתורגם לעברית.הכל באנגלית.
זה דורש חריצות, ואני לא בטוח שיש את התכונה הזאת ל....בימינו ב-Chrome וב-Edge יש תרגום אוטומטי, אפשר להגדיר שאנגלית תתורגם לעברית.
יש גם Google Translate עם אופציה של תרגום Websites. בצד שמאל יש לבחור עברית, ואם היא לא מופיעה, אפשר לבחור בעזרת ה-drop down המסומן, ובשדה המכיל Website יש להדביק (או להקליד) את כתובת העמוד.
כל האפשרויות הנ"ל רלוונטיות לא רק בהקשר זה.
צפה בקובץ המצורף 70505
תודה על התשובה, חסכת לי...עוד הרבה הרבה לפני השיפורים והתיקונים הרלוונטים רק למי שיש יכולת RC במערכת.
במאמץ יחסית קל, במיוחד בעידן המצלמה והצ'אט.
ההבנה של המדידות והגרפים, כמובן בשילוב האזנה וטעם אישי.
אם בעזרת a.i ואם בידע אישי אפשר למקם בצורה אופטימאלית את הרמקולים החפיפה בינהם, ומיקום הישיבה בחדר.
אפשר לכוון את הסאבוופר למי שיש.
להבין בעיות אקוסטיות אחרות בחדר שחלקם ניתנות לפתירה, וכדומה.
לבצע RC אקטיבי כהלכה זה כבר סיפור אחר לגמרי לדעתי הדורש הבנה ניסיון ולמידה לא פשוטים והם ברמה מעבר למה שהa.i ידע לתת כאשר אין את הידע הנדרש לכוון אותו.
אם יש לך גל עומד מיפלצתי בחדר שום ציוד חוץ מ RC לא יפתור לך את הבעיה. אפשר קולט בס בגודל של מכונית, לא בטוח שיכנס בחדר...
צודק בהחלט, עד היום מדדתי כ 20 חדרים בכולם היו MODES עוצמתים.מה זה "אם"?
אין חדר בלי MODES
חחחח
עם המדידות אפשר להבין מה בדיוק קורה ולמצוא מיקומים בהם זה פחות מורגש.
גם בורות יש לכולם
הזזת רמקולים עושה שינוי - כדאי לנסות.
שינוי מיקום הישיבה - זה משנה המון.
במקרים רבים אני רואה שיושבים נמוך מדיי.
משם, כמו שאמרת, השלמה עם סאב...
55 זה קצת גבוה בשביל סאב, אבל אם זה REL וחותכים אותו ב-45 הוא עוד ממשיך בכיף עד 55 וקצת מעל...
שלח לי למייל את קובץ המדידה MDAT וננתח את חומרת הבעיה.אצלי יש בור סביב 55 הרץ
שנימדד כמעט זהה בכל מקום פרקטי
אפשרי שניסיתי למקם את הרמקולים/מקום ישיבה.
waterfall ללא זנב.
למיטב הבנתי אחרי ניסיון חובבני של ניתוח והבנה של הגרפים היא שיש ביטול פאזה בין הגל הישיר לגל המוחזר מהגבול האחורי.
ואין לי אפילו התחלה של רעיון איך לגשת לזה בעזרת RC.??
הדבר היחידי שעולה לי בראש זה השלמה עם סאבוופר מכוייל במיקום וקיר אחר מהרמקול, וזה כנראה יהיה הכיוון, אלה אם יפתיעו פה בפתרון עובד.
ברשותכם שאלה תמימה,
כי ברב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד.
יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד.
במערכת הבדיקות יש גם אחת לבדיקת הנושא הנ״ל?