ymym
אוהב את התחום
- הודעות
- 318
- מעורבות
- 116
- נקודות
- 43
אם אתה מודד רמקול שמאל וימין בנפרד.
שזה בגדול מה שצריך.
אני אישית מתאצל ומודד ביחד.
מה שאתה מתאר יכול להיות בגגל בעית ציוד, בעית שמיעה, חוסר סימטריה בחדר.
כי ברוב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד
יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד, בחדרים שונים צדדים שונים.
נערך לאחרונה ב: