מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

issi

אוהב את התחום
הודעות
363
מעורבות
337
נקודות
63
אני מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.
מבקש ממי שזה מעניין אותו שיגיב ב LIKE, בעיקר הרוב ה"דומם"
על פי מספר ה LIKE אני אוכל להחליט אם להשקיע את הזמן הדרוש.
תודה,
איסי
 

אני הייתי שמח למדריך ל-REW כולל הוצאת קובץ עם ערכים לתיקון, ברשותי UMIK1 ודאק שמאפשר ROOM EQ
 
Like
 
נערך לאחרונה ב:
אני עושה.
יש לזה מדריכים בלי סוף...
 

הכל באנגלית.
 
האם יש מדריך בעברית שאתה יכול להמליץ עליו ולפרסם קישור?
הכל באנגלית.
בימינו ב-Chrome וב-Edge יש תרגום אוטומטי, אפשר להגדיר שאנגלית תתורגם לעברית.

יש גם Google Translate עם אופציה של תרגום Websites. בצד שמאל יש לבחור עברית, ואם היא לא מופיעה, אפשר לבחור בעזרת ה-drop down המסומן, ובשדה המכיל Website יש להדביק (או להקליד) את כתובת העמוד.

כל האפשרויות הנ"ל רלוונטיות לא רק בהקשר זה.

1768211122744.png
 

בימינו ב-Chrome וב-Edge יש תרגום אוטומטי, אפשר להגדיר שאנגלית תתורגם לעברית.

יש גם Google Translate עם אופציה של תרגום Websites. בצד שמאל יש לבחור עברית, ואם היא לא מופיעה, אפשר לבחור בעזרת ה-drop down המסומן, ובשדה המכיל Website יש להדביק (או להקליד) את כתובת העמוד.

כל האפשרויות הנ"ל רלוונטיות לא רק בהקשר זה.

צפה בקובץ המצורף 70505
זה דורש חריצות, ואני לא בטוח שיש את התכונה הזאת ל....
כנראה יותר קל לשלוף את כרטיס האשראי ולהחליף מכשירים ללא צורך כאשר הבעיה היא החדר והאקוסטיקה.
בהצלחה
 
16 חברים התענינו בנושא מדידות אקוסטיות מתוך כ 250 שפתחו את הפוסט.
זה בהחלט מעודד ולכן אפרסם פוסטים נוספים בנושא שיעזרו לחברים לבצע מדידות ולדעת לפרש אותם וליצר תוכנית טיפול ותיקון בעזרת טיפול אקוסטי פסיבי ו ROOM CORRECTION.
חברים שירכשו מיקרופון UMIK 1 ויתקינו תוכנת REW חינמית ותוכנת ANYDESK על המחשב שלהם אוכל לבצע להם מדידה ב REMOTE תוך שליטה על המחשב שלהם ולהסביר להם את ממצאי המדידות.
וכרגיל חינם ללא תמורה, שמח לעזר לחברים.
 
הנושא בהחלט מעניין.
השאלה: כמה זה רלוונטי למי שאין לו יכולות RQ?
אם יש לי מגבר משולב בלבד, אז הערך של זה הוא רק לימודי? להבין כמה המצב טוב או גרוע? או שאפשר על סמך המדידות האלו לבצע שיפורים ותיקונים במאמץ סביר יחסית?
 

עוד הרבה הרבה לפני השיפורים והתיקונים הרלוונטים רק למי שיש יכולת RC במערכת.

במאמץ יחסית קל, במיוחד בעידן המצלמה והצ'אט.
ההבנה של המדידות והגרפים, כמובן בשילוב האזנה וטעם אישי.
אם בעזרת a.i ואם בידע אישי אפשר למקם בצורה אופטימאלית את הרמקולים החפיפה בינהם, ומיקום הישיבה בחדר.
אפשר לכוון את הסאבוופר למי שיש.
להבין בעיות אקוסטיות אחרות בחדר שחלקם ניתנות לפתירה, וכדומה.

לבצע RC אקטיבי כהלכה זה כבר סיפור אחר לגמרי לדעתי הדורש הבנה ניסיון ולמידה לא פשוטים והם ברמה מעבר למה שהa.i ידע לתת כאשר אין את הידע הנדרש לכוון אותו.
 
נערך לאחרונה ב:
עוד הרבה הרבה לפני השיפורים והתיקונים הרלוונטים רק למי שיש יכולת RC במערכת.

במאמץ יחסית קל, במיוחד בעידן המצלמה והצ'אט.
ההבנה של המדידות והגרפים, כמובן בשילוב האזנה וטעם אישי.
אם בעזרת a.i ואם בידע אישי אפשר למקם בצורה אופטימאלית את הרמקולים החפיפה בינהם, ומיקום הישיבה בחדר.
אפשר לכוון את הסאבוופר למי שיש.
להבין בעיות אקוסטיות אחרות בחדר שחלקם ניתנות לפתירה, וכדומה.

לבצע RC אקטיבי כהלכה זה כבר סיפור אחר לגמרי לדעתי הדורש הבנה ניסיון ולמידה לא פשוטים והם ברמה מעבר למה שהa.i ידע לתת כאשר אין את הידע הנדרש לכוון אותו.
תודה על התשובה, חסכת לי...
לגבי RC, תמיד אשמח לעזור, זה לא כל כך מסובך.
תמיד טוב לשפר הבנה, זה המהות של אדיופיל.
מחליפי ציוד הם ציודופילים, אני לא מזלזל בהם אבל זה דורש כיסים מלאים כסף ולא בטוח שתגיע לתוצאה טובה.
אם יש לך גל עומד מיפלצתי בחדר שום ציוד חוץ מ RC לא יפתור לך את הבעיה. אפשר קולט בס בגודל של מכונית, לא בטוח שיכנס בחדר...
איסי
 
אם יש לך גל עומד מיפלצתי בחדר שום ציוד חוץ מ RC לא יפתור לך את הבעיה. אפשר קולט בס בגודל של מכונית, לא בטוח שיכנס בחדר...

מה זה "אם"?
אין חדר בלי MODES
חחחח

עם המדידות אפשר להבין מה בדיוק קורה ולמצוא מיקומים בהם זה פחות מורגש.
 

מה זה "אם"?
אין חדר בלי MODES
חחחח

עם המדידות אפשר להבין מה בדיוק קורה ולמצוא מיקומים בהם זה פחות מורגש.
צודק בהחלט, עד היום מדדתי כ 20 חדרים בכולם היו MODES עוצמתים.
חדר אחד שהיה בעליית גג עם תיקרה משופעת מעץ בצורת V וטיפול אקוסטי, יצא במזל ללא MODES משמעותיים.
מה לעשות, זה לא פרקטי לסלון או חדר ההאזנה קטן.
הרבה ריהוט כבד כמו ספה כבדה עם 4 מושבים, ועוד כ 4 כורסאות כבדות מפוזרות בסלון עוזרות לסאונד אבל להיות גם סיבה לגרושים,
מאוד מסוכן והעוזרת המנקה גם תישנא אותך כי היא צריכה להזיז אותם לשאיבת אבק וספונגה וזה חתיכת מישקל.
שבוע טוב,
איסי
 
אצלי יש בור סביב 55 הרץ
שנימדד כמעט זהה בכל מקום פרקטי
אפשרי שניסיתי למקם את הרמקולים/מקום ישיבה.

waterfall ללא זנב.
למיטב הבנתי אחרי ניסיון חובבני של ניתוח והבנה של הגרפים היא שיש ביטול פאזה בין הגל הישיר לגל המוחזר מהגבול האחורי.
ואין לי אפילו התחלה של רעיון איך לגשת לזה בעזרת RC.??

הדבר היחידי שעולה לי בראש זה השלמה עם סאבוופר מכוייל במיקום וקיר אחר מהרמקול, וזה כנראה יהיה הכיוון, אלה אם יפתיעו פה בפתרון עובד.
 
גם בורות יש לכולם :(
הזזת רמקולים עושה שינוי - כדאי לנסות.
שינוי מיקום הישיבה - זה משנה המון.
במקרים רבים אני רואה שיושבים נמוך מדיי.

משם, כמו שאמרת, השלמה עם סאב...
55 זה קצת גבוה בשביל סאב, אבל אם זה REL וחותכים אותו ב-45 הוא עוד ממשיך בכיף עד 55 וקצת מעל...
 

גם בורות יש לכולם :(
הזזת רמקולים עושה שינוי - כדאי לנסות.
שינוי מיקום הישיבה - זה משנה המון.
במקרים רבים אני רואה שיושבים נמוך מדיי.

משם, כמו שאמרת, השלמה עם סאב...
55 זה קצת גבוה בשביל סאב, אבל אם זה REL וחותכים אותו ב-45 הוא עוד ממשיך בכיף עד 55 וקצת מעל...

לא היה מקום ראלי בסלון שלא מיקמתי את הרמקולים ו/או עצמי ובדקתי.

לגבי גובה, השבוע ישבתי אצל חבר שהתחדש ברמקולים חדשים, תוך דיבור אני שם לב שהבמה לא יציבה כשאני מזיז את הראש. שמים אלבום מונו, קצת רעש ורוד.
בודקים, עדיין לא יושב טוב,
מה בסוף הסתבר לי אחרי בדיקה פשוטה עם לייזר, שטוויטר רמקול ימין מכוון כ10 סמ מעל טוויטר שמאל. קצת משחק עם הספייקים. והופה הבמה חזרה להיות תקינה.

בקשר לסאבוופר, אני חושב ש rel לא מתאים עבורי, מאחר שלהבנתי אין לו מספיק אפשרויות שליטה בפאזה.
 
ברשותכם שאלה תמימה,
כי ברוב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד.
יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד.
במערכת הבדיקות יש גם אחת לבדיקת הנושא הנ״ל?
 
נערך לאחרונה ב:
אצלי יש בור סביב 55 הרץ
שנימדד כמעט זהה בכל מקום פרקטי
אפשרי שניסיתי למקם את הרמקולים/מקום ישיבה.

waterfall ללא זנב.
למיטב הבנתי אחרי ניסיון חובבני של ניתוח והבנה של הגרפים היא שיש ביטול פאזה בין הגל הישיר לגל המוחזר מהגבול האחורי.
ואין לי אפילו התחלה של רעיון איך לגשת לזה בעזרת RC.??

הדבר היחידי שעולה לי בראש זה השלמה עם סאבוופר מכוייל במיקום וקיר אחר מהרמקול, וזה כנראה יהיה הכיוון, אלה אם יפתיעו פה בפתרון עובד.
שלח לי למייל את קובץ המדידה MDAT וננתח את חומרת הבעיה.
[email protected]
בברכה, איסי
 

ברשותכם שאלה תמימה,
כי ברב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד.
יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד.
במערכת הבדיקות יש גם אחת לבדיקת הנושא הנ״ל?

אם אתה מודד רמקול שמאל וימין בנפרד.
שזה בגדול מה שצריך.
אני אישית מתאצל ומודד ביחד.

מה שאתה מתאר יכול להיות בגגל בעית ציוד, בעית שמיעה, חוסר סימטריה בחדר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור