shushu
חבר משקיען
- הודעות
- 1,516
- מעורבות
- 976
- נקודות
- 113
אפי נתתי דוגמא של דאק ספציפי שבמקרה יש לי אותו, זה לא הנקודה, אני לא בתהליך שכנוע עצמי כלשהו.
אני טוען פשט שהשיפור בדאקים יקרים, אומנם אי אפשר להתעלם ממנו, אבל הוא לטעמי הרבה פחות משמעותי מרכיבים אחרים בסטאפ. וממשיך לטעון שקיימים דאקים זולים שיכולים לשבת במערכות אודיופיליות בכיף.
אני טוען פשט שהשיפור בדאקים יקרים, אומנם אי אפשר להתעלם ממנו, אבל הוא לטעמי הרבה פחות משמעותי מרכיבים אחרים בסטאפ. וממשיך לטעון שקיימים דאקים זולים שיכולים לשבת במערכות אודיופיליות בכיף.