מאז שחברת חשמל החליפה את התשתית לאלומיניום הסאונד גרוע

  • פותח הנושא פותח הנושא gse
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה כאילו המשך לדיבור השכונתי או שיש לך אירוע מוחי? צוחק, בריאות שלמה עד 120, יאללה גיזגזתי, אלא אם RB רוצה להוסיף משהו.
ככה זה כשיש דעה מוצקה .
לא ממש איכפת לך מה אחרים חושבים או אומרים .
רק בריאות
 

ככה זה כשיש דעה מוצקה .
לא ממש איכפת לך מה אחרים חושבים או אומרים .
רק בריאות
דן. התייחסתי בהומור לשגיאות באיות בתגובה שלך שזה דבר נדיר אצלך. בריאות לכולם.
 
1 שים לב מפלס העצבים גורם לך להכניס לי מילים לפה
את זה לא אמרתי ואני בהחלט מאמין לך בנושא זה
2 קראת מה שרשמתי על כבלים? אתה באמת מאמין שרק מאפיין החתך והחומר משפיעים על הסאונד של כבל?
3 לגבי שאר ה"ברכות" שקיבלתי חבל להגי
2. אתה כבר מכיר אותי לדעת שלא, רק שלי היה נראה שאתה מתייחס בביטול לנושא שאיתו פתחתי ולכן שאלתי אותך וכו' לגבי כבל החשמל. אבל אל תטיל את כל האחריות עלי, תקרא את התגובה שלך, ללא משוא פנים, אולי תבין למה הגבתי כך, אל תשכח שאני נלחם מול כמה חזיתות.
 
סופסוף מישהו שמדבר כמוני אחי, כבר קיבלתי חררה מהדיבור האשכנזי פה.
נכון אני נעלב בקלות אבל אני יגיד לך משו: תהיו גם פתוחים לדעות אחרות ואל תתקפו כמו אמסטף, יש לי אמסטף אני קורא לו רוקי, והכל יהיה נחמד, מה אבא, מסכים?
אני את ההתנשאות האינטלקטואלית ירשתי דווקא מהחצי המזרחי אבל סבבה, זורם.
רק אל תפרש כל אי הסכמה כתקיפה והכל יהיה דבש (לפחות בכל מה שקשור לאודיו...).
יום טוף
 

  • Like
Reactions: gse
pruym מה נשמע?
 
pruym מה נשמע?
אתמול קיבלתי כבל חשמל מיגאל לסרי להשחיל מארון החשמל לשקע של המערכת, כל המלחמה לא הצלחתי לשמוע מוזיקה והגיע הזמן לקו חשמל נפרד מהארון למערכת.
לטובת העניין הוצאתי את כלי העבודה לגלות שחבר לא החזיר לי את הפטישון. מחר הכבל החדש יהיה מחובר והמערכת תידלק.
ואז נראה מה השדרוג הבא.
 

נערך לאחרונה ב:
אתמול קיבלתי כבל חשמל מיגאל לסרי להשחיל מארון החשמל לשקע של המערכת, כל המלחמה לא הצלחתי לשמוע מוזיקה והגיע הזמן לקו חשמל נפרד מהארון למערכת.
לטובת העניין הוצאתי את כלי העבודה לגלות שחבר לא החזיר לי את הפטיפון. מחר הכבל החדש יהיה מחובר והמערכת תידלק.
ואז נראה מה השדרוג הבא.
כבל של Oyaide? מעניין מה תגיד אחרי הברייק אין, אם אתה צריך עזרה בהתקנה צור קשר.
גילית שלא החזירו לך את הפטיפון? האמת שכזה קטן גם אני לא הייתי שם לב, אני כבר כמה שנים מחפש דיסקים שנתתי בהשאלה.
 
כן
פטישון, פ ט י ש ו ן !
אמנם יש לי המון תקליטים אבל אין לי פטיפון.
הא הא הא כמה המוח שלנו מתוכנת לראות מה שהוא חושב שהוא קורא ובכלל It's the patishon you kneau
1760533868423.jpeg
 

נערך לאחרונה ב:
כבל של Oyaide? מעניין מה תגיד אחרי הברייק אין, אם אתה צריך עזרה בהתקנה צור קשר.
גילית שלא החזירו לך את הפטיפון? האמת שכזה קטן גם אני לא הייתי שם לב, אני כבר כמה שנים מחפש דיסקים שנתתי בהשאלה.
אתה יודע שכמו באינטרקונקט סינגל אנדד אתה צריך לחבר את הגיד שמלווה את הסיכוך בצד אחד-בצד של ההארקה בארון החשמל?
ואם כבר תחליף אם אין לך מא"זים איכותיים ל Hager.
 
יודע לחבר!
בכל אופן תודה!
 
נערך לאחרונה ב:
וגם. אין דבר כזה אוֹיָאדָה קוראים לזה אוֹ-יָא-אִי-דֶה אלא אם בחרת בהיי פיי טיונינג שבמקרה הזה קוראים לזה היי פיי טיונינג.

1760472825730.jpeg
 

תכבה הכל, תדליק אחרי חודש והכל יעבור לך.
 
תגידו , מה יש לכם ? מה כל התגרה הזו ,( חוץ מזה שאני חושב שאתם לא מבינים מהחיים שלכם חוץ מנגר ועוד כממה שנשבר להם הזיין להגיב לכל הזבי חוטם פה ) , תכתבו על אודיו ולא
תגרות מטופשות !
 
דן , מתי תבוא ? תפסיק לזיין כל הזמן!
 

בוקר טוב.
אם אני מבין את שאלתך היא בשביל מה בכלל לבזבז הון על כבלי חשמל אודיופילים?
כבל חשמל אודיופילי לפי דעתי ודעת מומחים כמו PS Audio למשל אינו המשך של תשתית החשמל אלא שלוחה של השנאי במכשיר, לכן כבל איכותי מוצדק לפחות ברמת ההשקעה בשנאי אבל מה שקורה בפועל שהעולם השתגע ואנשים מוציאים סכומים מטורפים על כבל כזה שהפך לסוג של EQ ופילטר.
לגבי אולפנים, לא מכיר אולפן שמכבד את עצמו שתשתית החשמל שלו לא עוברת דרך שנאי מבדל/מבדד ראשי.
לגבי השאלה האחרונה, בטוח שאתה כמו כל אחד אחר מתבאס מהקלטות גרועות, ואני מתייחס לכאלה מהעת המודרנית. האם זה הטכנאי שקילקל? המאסטרינג? ציוד גרוע בשלבים האלה? מה הסיבה? תהיה בטוח שחשמל רע מעורב היכן שהוא.

הבנת נכון.
אני מתבאס מאוד מהקלטות גרועות או סתם כאלו שהן לא לטעמי (לא אוהב, למשל, שהתופים מרוחים לכל רוחב הבמה). זה קשור לתקופה, אבל לא רק. למשל, אני אוהב הקלטות מהסבנטיז, למרות שטכנית יש להן את המגבלות של הטכנולוגיה של התקופה. מניח שזה קשור להרגלים וזכרונות יותר מאשר ממצויינות נטו. אני לא אוהב הקלטות עם טווח דינמי מצומצם (בד"כ. לפעמים 'קיר סאונד' ב-loudness גבוה מתאים).

PS Audio הם לא 'מומחים', הם חברה שמוכרת ציוד, חברה קטנטנה בלי יכולות R&D. מה הם יודעים שקבוצת Harman לא יודעת?
אני לא מכיר שום מחקר שמראה הבדלים בכבלי חשמל, ואם כבר חשמל הוא "סוגשל EQ", אז למה לא לעשות EQ?

אבל זו דעתי, ולא באתי לשכנע או לריב. ברור לי שלהגיד למשיהו שהשקיע כ"כ הרבה בכבלים וכו' "אתה חולמת", זה מעליב, ואני לא באתי להעליב עברתי הדגמות כבלים מסוגים שונים, מצטער, לא שומע הבדל. אז אפשר לסכם את זה בזה שאני לא רגיש מספיק שמיעתית. סבבה.

עדיין השאלה שלי, אם במיקס לא משתמשים בכל האמצעים הנ"ל, אז למה באודיו ביתי? הרי אם ההקלטה "מקולקלת", אתה לא יכול לתקן אותה בבית ולהוסיף פרטים שאין או להוריד רמת רעש או לתקן טווח דינמי וכו'? מה, אודיופיל בבית שומע דברים שהטכנאי סאונד לא שמע כשהוא עשה את המיקס?
 
הבנת נכון.
אני מתבאס מאוד מהקלטות גרועות או סתם כאלו שהן לא לטעמי (לא אוהב, למשל, שהתופים מרוחים לכל רוחב הבמה). זה קשור לתקופה, אבל לא רק. למשל, אני אוהב הקלטות מהסבנטיז, למרות שטכנית יש להן את המגבלות של הטכנולוגיה של התקופה. מניח שזה קשור להרגלים וזכרונות יותר מאשר ממצויינות נטו. אני לא אוהב הקלטות עם טווח דינמי מצומצם (בד"כ. לפעמים 'קיר סאונד' ב-loudness גבוה מתאים).

PS Audio הם לא 'מומחים', הם חברה שמוכרת ציוד, חברה קטנטנה בלי יכולות R&D. מה הם יודעים שקבוצת Harman לא יודעת?
אני לא מכיר שום מחקר שמראה הבדלים בכבלי חשמל, ואם כבר חשמל הוא "סוגשל EQ", אז למה לא לעשות EQ?

אבל זו דעתי, ולא באתי לשכנע או לריב. ברור לי שלהגיד למשיהו שהשקיע כ"כ הרבה בכבלים וכו' "אתה חולמת", זה מעליב, ואני לא באתי להעליב עברתי הדגמות כבלים מסוגים שונים, מצטער, לא שומע הבדל. אז אפשר לסכם את זה בזה שאני לא רגיש מספיק שמיעתית. סבבה.

עדיין השאלה שלי, אם במיקס לא משתמשים בכל האמצעים הנ"ל, אז למה באודיו ביתי? הרי אם ההקלטה "מקולקלת", אתה לא יכול לתקן אותה בבית ולהוסיף פרטים שאין או להוריד רמת רעש או לתקן טווח דינמי וכו'? מה, אודיופיל בבית שומע דברים שהטכנאי סאונד לא שמע כשהוא עשה את המיקס?
בול!!!
 

הבנת נכון.
אני מתבאס מאוד מהקלטות גרועות או סתם כאלו שהן לא לטעמי (לא אוהב, למשל, שהתופים מרוחים לכל רוחב הבמה). זה קשור לתקופה, אבל לא רק. למשל, אני אוהב הקלטות מהסבנטיז, למרות שטכנית יש להן את המגבלות של הטכנולוגיה של התקופה. מניח שזה קשור להרגלים וזכרונות יותר מאשר ממצויינות נטו. אני לא אוהב הקלטות עם טווח דינמי מצומצם (בד"כ. לפעמים 'קיר סאונד' ב-loudness גבוה מתאים).

PS Audio הם לא 'מומחים', הם חברה שמוכרת ציוד, חברה קטנטנה בלי יכולות R&D. מה הם יודעים שקבוצת Harman לא יודעת?
אני לא מכיר שום מחקר שמראה הבדלים בכבלי חשמל, ואם כבר חשמל הוא "סוגשל EQ", אז למה לא לעשות EQ?

אבל זו דעתי, ולא באתי לשכנע או לריב. ברור לי שלהגיד למשיהו שהשקיע כ"כ הרבה בכבלים וכו' "אתה חולמת", זה מעליב, ואני לא באתי להעליב עברתי הדגמות כבלים מסוגים שונים, מצטער, לא שומע הבדל. אז אפשר לסכם את זה בזה שאני לא רגיש מספיק שמיעתית. סבבה.

עדיין השאלה שלי, אם במיקס לא משתמשים בכל האמצעים הנ"ל, אז למה באודיו ביתי? הרי אם ההקלטה "מקולקלת", אתה לא יכול לתקן אותה בבית ולהוסיף פרטים שאין או להוריד רמת רעש או לתקן טווח דינמי וכו'? מה, אודיופיל בבית שומע דברים שהטכנאי סאונד לא שמע כשהוא עשה את המיקס?
בסדר, אעדכן את PS אודיו, מעדיף את החברה הקטנה הזו על תאגיד שרכש מותגים עם צליל אייקוני יחודי והפך אותם לחסרי זהות.
איפה כתבתי "אתה חולמת"? ברצינות, אני לא מוצא ואשמח שתראה לי.
מחקר על כבלי חשמל בצליל, אולי זה http://archimago.blogspot.com/2020/02/measurements-do-power-cables-make.html?m=1
דן ענה לי שאם אתה, אנשים, שומעים הבדל אז זה חייב להיות מדיד. ודן אומר שלאחר שמתאם את האלקטרוניקה, הרמקולים והחדר הוא מדייק את הצליל לטעמו עם הכבילה.
אם אתה לא שומע הבדל בין כבלים אני מקנא בך, נשאר לך יותר כסף בבנק. יש כאלה תתרנים שחוסכים המון על קניית יין יקר (-:
לגבי הסיפא שלך אני מבין שאתה פונה אל כולם לא רק אלי, אני מעולם לא טענתי שאפשר לעשות יהלומים מחצץ.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור