הבנת נכון.
אני מתבאס מאוד מהקלטות גרועות או סתם כאלו שהן לא לטעמי (לא אוהב, למשל, שהתופים מרוחים לכל רוחב הבמה). זה קשור לתקופה, אבל לא רק. למשל, אני אוהב הקלטות מהסבנטיז, למרות שטכנית יש להן את המגבלות של הטכנולוגיה של התקופה. מניח שזה קשור להרגלים וזכרונות יותר מאשר ממצויינות נטו. אני לא אוהב הקלטות עם טווח דינמי מצומצם (בד"כ. לפעמים 'קיר סאונד' ב-loudness גבוה מתאים).
PS Audio הם לא 'מומחים', הם חברה שמוכרת ציוד, חברה קטנטנה בלי יכולות R&D. מה הם יודעים שקבוצת Harman לא יודעת?
אני לא מכיר שום מחקר שמראה הבדלים בכבלי חשמל, ואם כבר חשמל הוא "סוגשל EQ", אז למה לא לעשות EQ?
אבל זו דעתי, ולא באתי לשכנע או לריב. ברור לי שלהגיד למשיהו שהשקיע כ"כ הרבה בכבלים וכו' "אתה חולמת", זה מעליב, ואני לא באתי להעליב עברתי הדגמות כבלים מסוגים שונים, מצטער, לא שומע הבדל. אז אפשר לסכם את זה בזה שאני לא רגיש מספיק שמיעתית. סבבה.
עדיין השאלה שלי, אם במיקס לא משתמשים בכל האמצעים הנ"ל, אז למה באודיו ביתי? הרי אם ההקלטה "מקולקלת", אתה לא יכול לתקן אותה בבית ולהוסיף פרטים שאין או להוריד רמת רעש או לתקן טווח דינמי וכו'? מה, אודיופיל בבית שומע דברים שהטכנאי סאונד לא שמע כשהוא עשה את המיקס?