מאז שחברת חשמל החליפה את התשתית לאלומיניום הסאונד גרוע

  • פותח הנושא פותח הנושא gse
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חבל שאתה ועוד כמה בפורום לא מוציאים את הראש מהתחת ומכיילים מחדש את תרבות השיח, זה כולה תחביב לא שאלה של אמונה דתית למרות שיש מי שחושבים שזה כך.
על מי אתם מנסים לעשות רושם? בקושי יש כאן בחורות והמתחילים לא יבואו לצחצח לכם את הנעליים.
 
חבל שאתה ועוד כמה בפורום לא מוציאים את הראש מהתחת ומכיילים מחדש את תרבות השיח, זה כולה תחביב לא שאלה של אמונה דתית למרות שיש מי שחושבים שזה כך.
על מי אתם מנסים לעשות רושם? בקושי יש כאן בחורות והמתחילים לא יבואו לצחצח לכם את הנעליים.
לכייל מחדש את תרבות השיח זה בדיוק מה שאתה צריך לעשות בעצמך. ניסוח נאה אגב.

עוד משהו שאתה צריך לעשות גדי, זה להחליט אם אתה רוצה להיות כאן או לא. אין שום הגיון בדפוס המשונה הזה שאתה חוזר ורוקד על גבול ההטרלה תוך קומץ תגובות.

הכתיבה שלך מקפיצה ביקורתיות כי אתה מערבב פסאודו-מדע ו-וודו כמעט בכל פוסט, קובע קביעות לא מנומקות ללא הרף ונעלב תוך שניה כשמישהו מגיב.
וזה לא שאתה לא מנמק טכנית או "מדעית", הרי יש פה די והותר (רוב כנראה) קהל חוויתי - אתה לא מנמק בכלל (ולא, לקרוא להגיגיו המסחריים של פול "קשישא" מקגוואן "מאמר" זה לא נימוק).

אבל אני מתרחק מהעיקר - באמת שזכותך לכתוב שטויות במיץ. רק תפנים שמישהו עשוי להגיב לזה.

רועי
 

משום מה מתעקשים לקרוא לי גדי. אני במשך זמן רב קורא את הפורום מבחוץ בלי להירשם, וכאודיופיל מזה שנים רבות ושבגיל 12 בנה את קיט מגבר ה'דקדה' בעצמו והבין שיש בתחום גם מעבר למדידות, מה שאתה בהתנשאותך קורא לו וודו. חשבתי שהפורום איבד את הפן הלא מדעי אך המרתק של האודיופיליה והחלטתי להגיב.
יש פה אדם בשם שניצל שיכול לרכוש כמעט כל שברצונו ועדיין מתנסה בדברים לכאורה פסאודו מדעיים ולכן יש לי הערכה רבה אליו כי זו מהות האודיופיליה.
אתה בניגוד אליו ועוד כמה משחיתים את כל היופי שבאודיופיליה. מצד אחד דבקים במדע היבש ומצד שני מכסחים את הצורה לכמה שמתעקשים לקנות ציוד על סמך מדידות, מה אתם רוצים באמאש'כם?! האיום שלך בהדרה למרות שאינך קשור להנהלה רק חושף את הפאשיזם הטמון בך. שימוש במילים לא נאות קשור לקונטקסט, אני בטוח שאינטיליגנט כמוך מבין מתי יופימיזם פוגע פי כמה ממילה של הרחוב.
אין לי בעיה אם יחסמו אותי כי אני לא מתאים לכת שאתה אחד מראשיה, אתר קטן בארץ קטנה עם כמה אנשים קטנים.
 

תמונות מצורפות

  • IMG_9730.png
    IMG_9730.png
    KB 306.8 · צפיות: 61
משום מה מתעקשים לקרוא לי גדי. אני במשך זמן רב קורא את הפורום מבחוץ בלי להירשם, וכאודיופיל מזה שנים רבות ושבגיל 12 בנה את קיט מגבר ה'דקדה' בעצמו והבין שיש בתחום גם מעבר למדידות, מה שאתה בהתנשאותך קורא לו וודו. חשבתי שהפורום איבד את הפן הלא מדעי אך המרתק של האודיופיליה והחלטתי להגיב.
יש פה אדם בשם שניצל שיכול לרכוש כמעט כל שברצונו ועדיין מתנסה בדברים לכאורה פסאודו מדעיים ולכן יש לי הערכה רבה אליו כי זו מהות האודיופיליה.
אתה בניגוד אליו ועוד כמה משחיתים את כל היופי שבאודיופיליה. מצד אחד דבקים במדע היבש ומצד שני מכסחים את הצורה לכמה שמתעקשים לקנות ציוד על סמך מדידות, מה אתם רוצים באמאש'כם?! האיום שלך בהדרה למרות שאינך קשור להנהלה רק חושף את הפאשיזם הטמון בך. שימוש במילים לא נאות קשור לקונטקסט, אני בטוח שאינטיליגנט כמוך מבין מתי יופימיזם פוגע פי כמה ממילה של הרחוב.
אין לי בעיה אם יחסמו אותי כי אני לא מתאים לכת שאתה אחד מראשיה, אתר קטן בארץ קטנה עם כמה אנשים קטנים.
אוקי.
ראשית, קוראים לך גדי כי אתה גדי.
קרא מחדש את מה שכתבת, רצוי פעמים. שים לב כמה מהר אתה מסלים לאמירות כמו "הפאשיזם הטמון בך" (יש עוד).
תודה על המחמאה (נגיד) לגבי האינטיליגנציה - העניין הוא, שהוורבליות שלך מסגירה שאתה גם לא בדיוק טמבל ואין לך תירוצים או סיבות להתחבא מאחורי איזה פאסאדה עממית ("נעלבתי ממילה גבוהה", אוי אוי אוי).

שחרר, יהיה לך יותר טוב
 

אוקי.
ראשית, קוראים לך גדי כי אתה גדי.
קרא מחדש את מה שכתבת, רצוי פעמים. שים לב כמה מהר אתה מסלים לאמירות כמו "הפאשיזם הטמון בך" (יש עוד).
תודה על המחמאה (נגיד) לגבי האינטיליגנציה - העניין הוא, שהוורבליות שלך מסגירה שאתה גם לא בדיוק טמבל ואין לך תירוצים או סיבות להתחבא מאחורי איזה פאסאדה עממית ("נעלבתי ממילה גבוהה", אוי אוי אוי).

שחרר, יהיה לך יותר טוב
ולמה אתה חושב שבחרתי מוניקר gse?
הרי ברור שרציתי שיחשבו שזה אני אבל עם קורטוב של ספק ויש לי הרבה IP's בעבודה.
קרא לי דון קישוט, גם לא יפתיע אם תכנה אותי הזוי או טיפש, כי בהשוואה לכל הגאונים בפורום זה מתבקש.
אני אידיאליסט מטבעי וגם חבר במקומות אחרים לא מהתחום ולאו דווקא פוליטיים, אך אודיופיליה היא חלק ממני וצר לי על מה שאתם מעוללים לה בחסות הפורום.
לא מתחבא מאחורי פסאדה עממית, פה אתה טועה בגדול (טוב, קורה פעם בשנתיים) יש למשפחתי עסק וותיק באזור פלורנטין ואני מכיר ומחובר לאוכלוסיה הוותיקה ושפתה שפתי, וכמו שהבנת שגם משכילה.
 
היי ארז, היי חני, בהחלט פתרון. גם נשאלה מקודם שאלה אם כדאי למקם אולפן הקלטות באזור בו התשתית הכללית מתאימה בסרקסטיות הנודעת למדור ועניתי שבכל אולפן שמכבד את עצמו יש שנאי מבדל.
העניין הוא ששנאי מבדל מנקה הפרעות טפיליות בחשמל הנכנס אך לא משנה את הדבר הבלתי מדיד הזה שמשפיע על הצליל כמו שקורה בכבלי רמקול מחומרים שונים מעבר להבדל במוליכות כי מדובר בד"כ במרחקים קצרים.
אודיופיליה גם עוסקת בדברים שמעבר לשידרוג ציוד וזה יופיה, חבל שנתקלים בתגובות שמטרתן "להוריד".
החלפת כבל רמקול בהחלט מדידה .
בצעתי את זה בעצמי בשביל הכיף . מדיד לגמרי .
יש עניין של איפה לשים את מירב ההשקעה - אני מגיע לכבלים רק אחרי שהכל מיושר .
חדר. רמקול , מגבר הם ביי פאר חשובים יותר - אין שום מקום להשוואה .
אני חושב שזה בונוס שיש דברים אחרים שאפשר לשחק איתם שכן משנים דברים , אבל השינוי שלהם מאוד מוגבל .
עבורך היופי של האודפיליה , זה הדברים שמעבר לשדרוג ציוד , עבורי זה הבנה של איפה אתה נמצא ואיפה הבעיות החמורות .
אתה לא תיישר מערכת לא טובה עם כבלים , אין שום סיכוי כזה .
אתה כן יכול לשפר אותה .
מערכת מיישרים בתכנון מקדים והבנה של יחסי הגומלין בין רכיב לרכיב ובעיקר בין הרמקולים לחדר . שם ההבדלים הגדולים ביותר , אך גם אלה שאינם מסבים גאוות בעלים או מוצרים נוצצים אלא מגיעים מהבנה, קריאה , נסיון ועבודה קשה.עבורי זה היופי באודיופיליה .
 
ולמה אתה חושב שבחרתי מוניקר gse?
הרי ברור שרציתי שיחשבו שזה אני אבל עם קורטוב של ספק ויש לי הרבה IP's בעבודה.
קרא לי דון קישוט, גם לא יפתיע אם תכנה אותי הזוי או טיפש, כי בהשוואה לכל הגאונים בפורום זה מתבקש.
אני אידיאליסט מטבעי וגם חבר במקומות אחרים לא מהתחום ולאו דווקא פוליטיים, אך אודיופיליה היא חלק ממני וצר לי על מה שאתם מעוללים לה בחסות הפורום.
וואו, יש לך הרבה IPs... ממש לוחם חופש דיגיטלי אתה. מי ישמע, האנשים בחליפות הטקטיות השחורות משתלשלים ממסוקים ברגע זה ממש רק כדי לגלות ששוב החמיצו את גדי (אתה חייב לבחור איזה כינוי מחתרתי יותר cool).
הרבה בהצלחה.
 

החלפת כבל רמקול בהחלט מדידה .
בצעתי את זה בעצמי בשביל הכיף . מדיד לגמרי .
יש עניין של איפה לשים את מירב ההשקעה - אני מגיע לכבלים רק אחרי שהכל מיושר .
חדר. רמקול , מגבר הם ביי פאר חשובים יותר - אין שום מקום להשוואה .
אני חושב שזה בונוס שיש דברים אחרים שאפשר לשחק איתם שכן משנים דברים , אבל השינוי שלהם מאוד מוגבל .
עבורך היופי של האודפיליה , זה הדברים שמעבר לשדרוג ציוד , עבורי זה הבנה של איפה אתה נמצא ואיפה הבעיות החמורות .
אתה לא תיישר מערכת לא טובה עם כבלים , אין שום סיכוי כזה .
אתה כן יכול לשפר אותה .
מערכת מיישרים בתכנון מקדים והבנה של יחסי הגומלין בין רכיב לרכיב ובעיקר בין הרמקולים לחדר . שם ההבדלים הגדולים ביותר , אך גם אלה שאינם מסבים גאוות בעלים או מוצרים נוצצים אלא מגיעים מהבנה, קריאה , נסיון ועבודה קשה.עבורי זה היופי באודיופיליה .
לא טענתי שלא מדידה. יש לי שאלות אליך, האם אתה מוכן להכריז שאין דבר כזה צליל של כבלי כסף לעומת צליל של כבלי נחושת?
האם תוכל לדעת במבחן עוור איזה כבל רמקול בשימוש: Tellurium q black 2 או Nordost Blue Heaven?
לפי מה תבחר בין השניים, שמיעה או מדידות?
לא טענתי ש א' חשוב מ ב'. אני טוען שאודיופיליה כמו התורה פנים רבות לה, ואם המערכת שלי ניגנה לשביעות רצוני ואחרי החלפת תשתית של חברת החשמל פחות, אני חושב שיש מקום לדיון גם על זה בפורום אודיופילי, לעזאזל כבר יא אנאליים!!!
 
וואו, יש לך הרבה IPs... ממש לוחם חופש דיגיטלי אתה. מי ישמע, האנשים בחליפות הטקטיות השחורות משתלשלים ממסוקים ברגע זה ממש רק כדי לגלות ששוב החמיצו את גדי (אתה חייב לבחור איזה כינוי מחתרתי יותר cool).
הרבה בהצלחה.
יפה לראות שיש מעריץ של MIB בפורום, הלוואי שהייתי אתה ששום דבר, שום דבר בעולם!!! לא יכול לבחבש אותי (לבחבש, כן?) כי אני כזה גאון, גם מדליה באולימפיאדת המדע ומתי שהוא גם בקפיצה במוט.
 
לא טענתי שלא מדידה. יש לי שאלות אליך, האם אתה מוכן להכריז שאין דבר כזה צליל של כבלי כסף לעומת צליל של כבלי נחושת?
האם תוכל לדעת במבחן עוור איזה כבל רמקול בשימוש: Tellurium q black 2 או Nordost Blue Heaven?
לפי מה תבחר בין השניים, שמיעה או מדידות?
לא טענתי ש א' חשוב מ ב'. אני טוען שאודיופיליה כמו התורה פנים רבות לה, ואם המערכת שלי ניגנה לשביעות רצוני ואחרי החלפת תשתית של חברת החשמל פחות, אני חושב שיש מקום לדיון גם על זה בפורום אודיופילי, לעזאזל כבר יא אנאליים!!!
למה שאכריז דבר כזה ?
איפה טענתי דבר כזה ?

אני שומע את ההבדל . חירש אני לא .
אני פשוט יודע בידיעה גמורה , שההבדלים הכי משמעותיים לא מגיעים משום דבר שציינת .

ודאי שיש להם מקום בדיון בפורום הזה .זה גם כיף .
אני בעצמי השקעתי בהם המון כסף .אז אל תקצה לי כל כבלים או תחשוב שאתה מכיר אותי .

העיקר נמצא במקום אחר לגמרי וזה טבעי שאנשים מסוימים בוחרים צד כזה או אחר . יש דבר כזה להיות בשני הצדדים - שהם לא נוגדים אחד את השני .

הם רק נוגדים אצל מי שלא חווה את שניהם על בשרו .
גם אלדר המכונס שניצל אומר בדיוק את אותו דבר ויודע בדיוק היכן ההבדלים הגדולים .

זה לא אומר שאין מקום לשיח על כל דבר שעושה שינוי . עבור זה יש פורום .

אז אם חשבת לשים אותי בצד כזה או אחר - זה לא עובד .
ותרבות השיח צריכה להשתנות - זה פורום אודיפילה . קצת פרופורציות.
 

למה שאכריז דבר כזה ?
איפה טענתי דבר כזה ?

אני שומע את ההבדל . חירש אני לא .
אני פשוט יודע בידיעה גמורה , שההבדלים הכי משמעותיים לא מגיעים משום דבר שציינת .

ודאי שיש להם מקום בדיון בפורום הזה .זה גם כיף .
אני בעצמי השקעתי בהם המון כסף .אז אל תקצה לי כל כבלים או תחשוב שאתה מכיר אותי .

העיקר נמצא במקום אחר לגמרי וזה טבעי שאנשים מסוימים בוחרים צד כזה או אחר . יש דבר כזה להיות בשני הצדדים - שהם לא נוגדים אחד את השני .

הם רק נוגדים אצל מי שלא חווה את שניהם על בשרו .
גם אלדר המכונס שניצל אומר בדיוק את אותו דבר ויודע בדיוק היכן ההבדלים הגדולים .

זה לא אומר שאין מקום לשיח על כל דבר שעושה שינוי . עבור זה יש פורום .

אז אם חשבת לשים אותי בצד כזה או אחר - זה לא עובד .
ותרבות השיח צריכה להשתנות - זה פורום אודיפילה . קצת פרופורציות.
"אני מגיע לכבלים רק אחרי שהכל מיושר ."
אבל אתה חייב להשתמש בכבלים כדי לדעת זאת, אתה יכול להסביר?
 
לעזאזל כבר יא אנאליים!!!
וואחד "כיול של תרבות השיח" הבאת פה
יפה לראות שיש מעריץ של MIB בפורום, הלוואי שהייתי אתה ששום דבר, שום דבר בעולם!!! לא יכול לבחבש אותי (לבחבש, כן?) כי אני כזה גאון, גם מדליה באולימפיאדת המדע ומתי שהוא גם בקפיצה במוט.
אתה יכול להתנחם בכך שכן הצלחת "לבחבש" אותי - אחרת לא הייתי מתיחס בכלל. קפיצה במוט לא נראה לי מושכת במיוחד, אבל אחשוב על זה קצת.

צ'מע - אם לא תשבור את הדפוס שכל דבר נתפס אצלך כעלבון אישי וכל שטות היא בסיס להסלמה מילולית - רק תמשיך להזיק לעצמך, הגישה הזאת לא עובדת בשום פורום ותכלס גם לא בחיים (אלו שלך אינם ענייני מן הסתם).
 
"אני מגיע לכבלים רק אחרי שהכל מיושר ."
אבל אתה חייב להשתמש בכבלים כדי לדעת זאת, אתה יכול להסביר?
למה חייב ?
יש לי כיוון דיי טוב איך החדר הולך להישמע עוד לפני שאני נמצא בו.
אני משתמש ברמקולים עם פיזור נכון .
רוב התקלות נשארות תמיד בבאס ,שכמובן משפיע על כל התפיסה שלנו של כל התדרים האחרים -למשל אין באס -סאונד רזה גבוהים כואבים, באס נפוח -מיד שמן וגובים חלקים וכו וכו.

ברגע השגרף תקין -בודקים שיש במה ותל מימד ומרכז יציב (שומעים ).
ואז עוברים לכבלים לליטוש הסופי .

אין לי מה לשים כבלים טובים לפני שהכל מלוטש . כי מן הסתם הכבל שאעדיף לפני ליטוש לא יהיה זה שאעדיף אחריו.
 

למה חייב ?
יש לי כיוון דיי טוב איך החדר הולך להישמע עוד לפני שאני נמצא בו.
אני משתמש ברמקולים עם פיזור נכון .
רוב התקלות נשארות תמיד בבאס ,שכמובן משפיע על כל התפיסה שלנו של כל התדרים האחרים -למשל אין באס -סאונד רזה גבוהים כואבים, באס נפוח -מיד שמן וגובים חלקים וכו וכו.

ברגע השגרף תקין -בודקים שיש במה ותל מימד ומרכז יציב (שומעים ).
ואז עוברים לכבלים לליטוש הסופי .

אין לי מה לשים כבלים טובים לפני שהכל מלוטש . כי מן הסתם הכבל שאעדיף לפני ליטוש לא יהיה זה שאעדיף אחריו.
"ואז עוברים לכבלים לליטוש הסופי"

הנה האבסורד במערומו. אם אני הייתי כותב זאת זה היה נחשב ל-וודו.
 
וואחד "כיול של תרבות השיח" הבאת פה

אתה יכול להתנחם בכך שכן הצלחת "לבחבש" אותי - אחרת לא הייתי מתיחס בכלל. קפיצה במוט לא נראה לי מושכת במיוחד, אבל אחשוב על זה קצת.

צ'מע - אם לא תשבור את הדפוס שכל דבר נתפס אצלך כעלבון אישי וכל שטות היא בסיס להסלמה מילולית - רק תמשיך להזיק לעצמך, הגישה הזאת לא עובדת בשום פורום ותכלס גם לא בחיים (אלו שלך אינם ענייני מן הסתם).
סופסוף מישהו שמדבר כמוני אחי, כבר קיבלתי חררה מהדיבור האשכנזי פה.
נכון אני נעלב בקלות אבל אני יגיד לך משו: תהיו גם פתוחים לדעות אחרות ואל תתקפו כמו אמסטף, יש לי אמסטף אני קורא לו רוקי, והכל יהיה נחמד, מה אבא, מסכים?
 
"ואז עוברים לכבלים לליטוש הסופי"

הנה האבסורד במערומו. אם אני הייתי כותב זאת זה היה נחשב ל-וודו.
אני לא יודע מה נחשב או לא נחשב .
גם לא ממש איכפת לי .

אם אתה רוצה להתסק המה נחשב או מח יחשבו - אתה מוזמן לעשות זאת לבדך
 

אני לא יודע מה נחשב או לא נחשב .
גם לא ממש איכפת לי .

אם אתה רוצה להתסק המה נחשב או מח יחשבו - אתה מוזמן לעשות זאת לבדך
זה כאילו המשך לדיבור השכונתי או שיש לך אירוע מוחי? צוחק, בריאות שלמה עד 120, יאללה גיזגזתי, אלא אם RB רוצה להוסיף משהו.
 
ועל השפעה של תשתית החשמל מהשנאי המרכזי עד לביתו מחד
1 שים לב מפלס העצבים גורם לך להכניס לי מילים לפה
את זה לא אמרתי ואני בהחלט מאמין לך בנושא זה
2 קראת מה שרשמתי על כבלים? אתה באמת מאמין שרק מאפיין החתך והחומר משפיעים על הסאונד של כבל?
3 לגבי שאר ה"ברכות" שקיבלתי חבל להגיב
 
נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: gse

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור