אהלן אני מחפש סטרימר דאק לשלב למערכת שיש לי
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים
כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים
כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .