התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

  • פותח הנושא פותח הנושא ron123123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ron123123

אוהב את התחום
הודעות
92
מעורבות
6
נקודות
8
אהלן אני מחפש סטרימר דאק לשלב למערכת שיש לי
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים

כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .
 

תבדוק rose יש להם מוצרים טובים מאוד בקטע של סטרימר-דאק ובתג מחיר סביר מאוד.
 
תבדוק ווים אולטרא תבדוק איזה דאק יש בו אולי יתאים לך ...
 
תבדוק rose יש להם מוצרים טובים מאוד בקטע של סטרימר-דאק ובתג מחיר סביר מאוד.
יש לך המלצה על דגם ספציפי ?
ראיתי את ה 250 150b .
דווקא נראים יפים
 

תבדוק ווים אולטרא תבדוק איזה דאק יש בו אולי יתאים לך ...
שמעתי ב ווים אולטרה עם ספק של תדי פרדו. שמעתי שחור מוחלט ברמה מפחידה. יופי של מוצר מבחינת עלות תועלת.
רק חסר לו ה usb למחשב.
אני עם דאק lks 04 כרגע.
 
אני כרגע עם אברסולו dmp a6 וספק של טדי פרדו מאוד מבסוט. הדאק הפנימי עושה עבודה לא רעה למחיר.
בטווח מחירים שלך יש גם את auralic שבקרוב גם אמור להגיע לארץ, שווה נסיון לפי הרבה ביקורות.
בין הדגמים שהצגת הייתי בוחר באאורנדר, אני יותר מתחבר לפילוסופיה שלהם.
 
אני כרגע עם אברסולו dmp a6 וספק של טדי פרדו מאוד מבסוט. הדאק הפנימי עושה עבודה לא רעה למחיר.
בטווח מחירים שלך יש גם את auralic שבקרוב גם אמור להגיע לארץ, שווה נסיון לפי הרבה ביקורות.
בין הדגמים שהצגת הייתי בוחר באאורנדר, אני יותר מתחבר לפילוסופיה שלהם.
זה גם האמת מה שחשבתי לעשות לקחת איזה סטרימר יד שנייה ולהוסיף לו ספק של תדי פרדו.
עם ה wiim ultra היה שקט מוחלט ממה שהאזנתי כי אני שומע דרך המחשב כרגע.. אז ההפרש היה ניכר.
השאלה נניח ולוקחים סטרימר איכותי כמו ה aurender a1000 או audiolab9000n האם מגיעים לרמה של שקט בחשמל כמו של תדי פרדו?
מאז ששמעתי זה פשוט עולם אחר.
במקרה דיפדפתי וראיתי את ה aurender לא שמעתי אליהם מעולם אבל לאחרונה אני מסתכל על ביקורות שלהם ביוטיוב.
מזה הסטרימר auralic ? יש צפי הגעה ?
אני האמת מתכנן לקנות בימים הקרובים... שווה לחכות לו ?
 

מה התקציב שלך ?
 
אהלן אני מחפש סטרימר דאק לשלב למערכת שיש לי
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים

כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .

כשאתה משוחח עם ה-Ai תבקש אסמכתאות שלא מבוססות על החומר השיווקי שהחברה עצמה מפרסמת, וקישורים לאסמכתאות, כדי שתוכל לבדוק את מהימנות המקור.
בסופו של דבר, כל חברה טוענת שה-DAC שלה "מדוייק"...
 
תלת מימדי זה נשמע טוב ... יש גם דאקים עם טכנולוגיה קצת אחרת תחפש R2R. תצליח.
 

כשאתה משוחח עם ה-Ai תבקש אסמכתאות שלא מבוססות על החומר השיווקי שהחברה עצמה מפרסמת, וקישורים לאסמכתאות, כדי שתוכל לבדוק את מהימנות המקור.
בסופו של דבר, כל חברה טוענת שה-DAC שלה "מדוייק"...
דווקא כתבו ספציפית על אודיולאב שהוא מדויק מאד.
ה aurender a1000 נוטה יותר לסאונד חם ותלת מימדי
 
תלת מימדי זה נשמע טוב ... יש גם דאקים עם טכנולוגיה קצת אחרת תחפש R2R. תצליח.
כן לפעמים בשירים זה נחמד,אבל מעדיף סאונד מדויק.
איך ה r2r ?יש דגם ספציפי?
תודה
 

אהלן אני מחפש סטרימר דאק לשלב למערכת שיש לי
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים

כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .

כשאתה משוחח עם ה-Ai תבקש אסמכתאות שלא מבוססות על החומר השיווקי שהחברה עצמה מפרסמת, וקישורים לאסמכתאות, כדי שתוכל לבדוק את מהימנות המקור.
בסופו של דבר, כל חברה טוענת שה-DAC שלה "מדוייק"...
 
זה גם האמת מה שחשבתי לעשות לקחת איזה סטרימר יד שנייה ולהוסיף לו ספק של תדי פרדו.
עם ה wiim ultra היה שקט מוחלט ממה שהאזנתי כי אני שומע דרך המחשב כרגע.. אז ההפרש היה ניכר.
השאלה נניח ולוקחים סטרימר איכותי כמו ה aurender a1000 או audiolab9000n האם מגיעים לרמה של שקט בחשמל כמו של תדי פרדו?
מאז ששמעתי זה פשוט עולם אחר.
במקרה דיפדפתי וראיתי את ה aurender לא שמעתי אליהם מעולם אבל לאחרונה אני מסתכל על ביקורות שלהם ביוטיוב.
מזה הסטרימר auralic ? יש צפי הגעה ?
אני האמת מתכנן לקנות בימים הקרובים... שווה לחכות לו ?
הרגע קראתי, יש שמועות שהם מפסיקים פעילות ככה שאין טעם לדעתי לחכות לאאורליק
 
הרגע קראתי, יש שמועות שהם מפסיקים פעילות ככה שאין טעם לדעתי לחכות לאאורליק
הבנתי תודה על העדכון.
שווה אולי סטרימר בנפרד ו דאק בנפרד?
 

מכשיר וורסטילי המשלב בתוכו קדם מגבר,ממיר,מזרים מדיה ומגבר אוזניות וגם עומד בתקציב.https://www.hifidelity.co.il/items/6602331-קדם-מגבר-דאק-וסטרימר-TEAC-UD-701N
נראה יופי של מכשיר,לא מכיר את החברה הזו כי אני די חדש בתחום.
אבל אתה מכיר ,יצא לך לשמוע או אפילו ביקורות על המכשיר הזה ?
נראה לך שהוא עדיף עך audiolab 9000n או aurender a1000 ?
 
אהלן אני מחפש סטרימר דאק לשלב למערכת שיש לי
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים

כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .
אם ההתלבטות היא בין שני היצרנים הללו, האורנדר לטעמי נמצא ברמה אחרת. הן ביצועית והן ברמת השירות והתמיכה של היצרן.
יש להם מוניטין גבוהה בהיבט הזה.
חושב שברמות הללו שווה יהי לך לבדוק גם את ROSE שגם אחרים הציעו לך לפני.
לדעתי יש גם ל-MICHI מוצר מעניין. ה-Q5. לא זוכר אם יש לו סטרימר, שווה בדיקה.

בהצלחה.
 

המלצה ראשונה היא לא לקנות בלי לשמוע בבית, תשתדל במקום שיש היצע ואפשר לבדוק מספר מכשירים בבית ולהשוות כמה שיותר.
ההמלצות שקבלת על ROSE בהחלט טובות, תמורה מצויינת למחיר. הייתי קודם כל בודק מכשיר ששמעתי לא מזמן אצל חבר טוב במערכת יקרה - blueSound Node Icon סטרימר דאק. הוא מפתיע בצורה בלתי רגילה וגם זול יחסית 5000 ש"ח. בתערוכות פה ושם משתמשים אפילו ביכולות הסטרימר שלו עם דאקים יקרים. דרך אגב יש מכשירי ROSE 130 מתצוגה בלינק למטה שווה לקבל ולבדוק בבית.


 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור