תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.


משה, כנראה החברה בסרטון (לקסמן ומג׳יקו - בסרטון סמנכ״ל השיווק של מג׳יקו) ממש חובבנים שהם מדגימים ככה את הרמקולים שלהם.


היי
שאלה שסקרנה אותי...
למיטב זכרוני כשמעבירים את המגבר של לקסמן לברידג׳ אחד החלונות של ה VUmeter נכבה ורק אחד דולק, לא?
בסרטון, בשני המגברים 2 החלוניות דלוקות
זה אומר שלא ניגנו כמונובלוקים אולי?
 
היי
שאלה שסקרנה אותי...
למיטב זכרוני כשמעבירים את המגבר של לקסמן לברידג׳ אחד החלונות של ה VUmeter נכבה ורק אחד דולק, לא?
בסרטון, בשני המגברים 2 החלוניות דלוקות
זה אומר שלא ניגנו כמונובלוקים אולי?
לא,
אפשר גם וגם.

יש כפתור "display”
 
יפה כתבתם כולכם.
איציק : אני חושב שמשה נתן לך פה טיפ שקצת נעלם מתחת לראדר השיח. אם כבר חפצה נפשך בשני מגברי הספק נסה לחבר אותם בתצורת Biamp. יתכן ותגלה שהתוצאה הסונית עולה בהרבה על תוספת השרירים שאתה מקבל בחיבור גישור. יש על כך אין סוף דיונים ברשת וגם אפשר לקבל הסבר בצאט ג.פ.ט על ההיתרונות הטמונים בתצורה זאת.
בהצלחה.
 

היי
שאלה שסקרנה אותי...
למיטב זכרוני כשמעבירים את המגבר של לקסמן לברידג׳ אחד החלונות של ה VUmeter נכבה ורק אחד דולק, לא?
בסרטון, בשני המגברים 2 החלוניות דלוקות
זה אומר שלא ניגנו כמונובלוקים אולי?
אכן במצב BTL רק VU אחד עובד בכול מגבר, אבל אתה אתה יכול לברור אם אתה רוצה אור ב-2 החלונות, בחלון אחד או לכבות את האור בחלונות ה VU.
 
נערך לאחרונה ב:
יפה כתבתם כולכם.
איציק : אני חושב שמשה נתן לך פה טיפ שקצת נעלם מתחת לראדר השיח. אם כבר חפצה נפשך בשני מגברי הספק נסה לחבר אותם בתצורת Biamp. יתכן ותגלה שהתוצאה הסונית עולה בהרבה על תוספת השרירים שאתה מקבל בחיבור גישור. יש על כך אין סוף דיונים ברשת וגם אפשר לקבל הסבר בצאט ג.פ.ט על ההיתרונות הטמונים בתצורה זאת.
בהצלחה.
במידה וארכוש את המגבר הנוסף הוא יחובר אך ורק במצב BTL אחרת אין לי שום צורך ברכישתו!
 
לך על זה , גם היבואן הגדול של לקסמן באמריקה ( אוהלון. ) כותב על זה בפרוט, בדקתי זה אלף פעמים, עזוב עצות אחיתופל , זה לא מתאים לקסמן , אולי חברות אחרות הבריג פוגע , לא בלקסמן
 

בוא תתראה בעצמך, מוזמן
 
טוב. ניסיתי .לא יכול להכריח אותך להתנסות.
רק עצה נוספת אם יורשה לי. לא יודע איזה רמקולים יש לך, אבל 1200 וואט זה מתכון לבישול וצלייה של כל רמקול ביתי מצוי.
 
שטויות , זה מביא רוגע וחלקות. בתנאי שלא שמת פול ווליום , אני לעיתים מפעיל רמקול 101db על 2000 w
הכל תלוי לכמה יורד הרמקול במינימום , ואם המגבר לא נבהל מזה , המגבר שלי יכול להפעיל אפודי אפילו בקצר
 

שטויות , זה מביא רוגע וחלקות. בתנאי שלא שמת פול ווליום , אני לעיתים מפעיל רמקול 101db על 2000 w
הכל תלוי לכמה יורד הרמקול במינימום , ואם המגבר לא נבהל מזה , המגבר שלי יכול להפעיל אפודי אפילו בקצר
למה שטויות ? הנה אתה מציין מייד בהמשך ,בתנאי שלא שמים פול ווליום.אז יש מקום לזהירות.
אם זכרוני אינו מטעני גם אתה צלית לא מעט רמקולים בעברך !
 
למה שטויות ? הנה אתה מציין מייד בהמשך ,בתנאי שלא שמים פול ווליום.אז יש מקום לזהירות.
אם זכרוני אינו מטעני גם אתה צלית לא מעט רמקולים בעברך !
חבל שאתה מנסה להתחכם ובסוף רק מפגין את בורותך. מגבר חזק שומר על הרמקול בעוצמות גבוהות (כמובן עד הגבול של הרמקול )!
מגבר חלש שורף רמקולים בקלות בעוצמות גבוהות כי כאשר הוא מגיע לקצה היכולת- הוא לעיתים מוציא DC . גם אם הוא מתקרב לשם, הוא מחמם את הסלילים ביחידה כל פעם עד שהסליל מתפחם וניתק. בקיצור, אם אתה אוהב לשמוע בעוצמות גבוהות תמיד עדיף ספייר מחוסר.
אם אתה שם "פול ווליום" כל יום זה לא משנה איזה מגבר יש לך, אתה בסוף תשרוף את הרמקול. ד"א, הרבה פחות תקף לגבי מגברי מנורות/ שנאי מוצא.
 
חבל שאתה מנסה להתחכם ובסוף רק מפגין את בורותך. מגבר חזק שומר על הרמקול בעוצמות גבוהות (כמובן עד הגבול של הרמקול )!
מגבר חלש שורף רמקולים בקלות בעוצמות גבוהות כי כאשר הוא מגיע לקצה היכולת- הוא לעיתים מוציא DC . גם אם הוא מתקרב לשם, הוא מחמם את הסלילים ביחידה כל פעם עד שהסליל מתפחם וניתק. בקיצור, אם אתה אוהב לשמוע בעוצמות גבוהות תמיד עדיף ספייר מחוסר.
אם אתה שם "פול ווליום" כל יום זה לא משנה איזה מגבר יש לך, אתה בסוף תשרוף את הרמקול. ד"א, הרבה פחות תקף לגבי מגברי מנורות/ שנאי מוצא.
נכון. זה ידוע וברור, והאמן לי אני לא בור.
התיחסתי אך ורק לנושא הספק גבוהה מאוד מזוג מגברים בריונים לרמקולים שלא ידוע לי כמה יכולים לספוג. מה כל כך מסובך כאן ?
 

טוב. ניסיתי .לא יכול להכריח אותך להתנסות.
רק עצה נוספת אם יורשה לי. לא יודע איזה רמקולים יש לך, אבל 1200 וואט זה מתכון לבישול וצלייה של כל רמקול ביתי מצוי.
מתכון לצלייה.
מאיפה הבאת את זה?
תבדוק מותגים נוספים ביתיים מגיעים עם מגברי הספק של 2000 וואט לערוץ!
 
מתכון לצלייה.
מאיפה הבאת את זה?
תבדוק מותגים נוספים ביתיים מגיעים עם מגברי הספק של 2000 וואט לערוץ!
אמת. לרמקולים שיכולים לעמוד בכזה הספק.
אני לא מבין למה ההתנגדות הזאת לדברי. בסך הכל יעצתי לך לוודא שהרמקולים שלך יכולים לעמוד בהספק הגבוהה הזה שאתה עומד להפעיל אותם. ההיתי מצפה לתשובה כזאת : יש לי רמקולים מדגם X הנושא נבדק ואין שום בעייה עם כך, או לחלופין: תודה, לא חשבתי על כך. יבדק,. תודה על תשומת הלב.
הרי המטרה שלך להבנתי להפציץ בווליום.כי זה ההיתרון של חיבור ברידג. והמגבר הזה יודע לעשות זאת יפה.
חיבור ביאמפ נותן יתרונות אחרים עדיפים לטעמי, אבל אתה כבר תצטרך ללמוד ולהתנסות בכך בעצמך.
שבת שלום.
 
נערך לאחרונה ב:
אמת. לרמקולים שיכולים לעמוד בכזה הספק.
אני לא מבין למה ההתנגדות הזאת לדברי. בסך הכל יעצתי לך לוודא שהרמקולים שלך יכולים לעמוד בהספק הגבוהה הזה שאתה עומד להפעיל אותם.
הרי זאת המטרה שלך להבנתי. להפציץ בווליום.כי זה ההיתרון של חיבור ברידג. והמגבר הזה יודע לעשות זאת יפה.
חיבור ביאמפ נותן יתרונות אחרים עדיפים לטעמי, אבל אתה כבר תצטרך ללמוד ולהתנסות בכך בעצמך.
שבת שלום.
לפי התגובות שלך לא נראה לי שקראת את הפוסט?
לכן לא הבנתי איך הגעת למסקנה שאני מתכוון להפציץ בווליום.
יתרון ראשון בחיבור ב-BTL אינו בשביל להפציץ. זרם נכון ובריא מניב יכולת שליטה טובה יותר על הרמקול בווליום נמוך יחסי.
 

טוב. ניסיתי .לא יכול להכריח אותך להתנסות.
רק עצה נוספת אם יורשה לי. לא יודע איזה רמקולים יש לך, אבל 1200 וואט זה מתכון לבישול וצלייה של כל רמקול ביתי מצוי.
מגבר חלש שנכנס לקליפינג - מסוכן יותר לרמקולים ממגבר חזק מדי שמנגן בניקיון, עדיף תמיד מגבר חזק יותר מהרמקולים, ולנגן בעוצמות סבירות, מאשר להפך.
 
מגבר חלש שנכנס לקליפינג - מסוכן יותר לרמקולים ממגבר חזק מדי שמנגן בניקיון, עדיף תמיד מגבר חזק יותר מהרמקולים, ולנגן בעוצמות סבירות, מאשר להפך.
נכון. את זה כבר למדתי בכיתה י מגמת אלקטרוניקה הגברה לינארית בית ספר הולץ 1972.
מה עוד יש לך לחדש לי ?
 
לפי התגובות שלך לא נראה לי שקראת את הפוסט?
לכן לא הבנתי איך הגעת למסקנה שאני מתכוון להפציץ בווליום.
יתרון ראשון בחיבור ב-BTL אינו בשביל להפציץ. זרם נכון ובריא מניב יכולת שליטה טובה יותר על הרמקול בווליום נמוך יחסי.
קראתי גם קראתי. ניראה לי שאתה זה שלא מבין, ואסביר.
ההיתרון הראשון והגדול של חיבור ברידג הוא היכולת לקבל הספקים כפולים ומשולשים אפילו מאותו מגבר. באלקטרוניקה אין ארוחות חינם. שיפור תכונה אחת תמיד תבוא על חשבון הרעה בתכונה אחרת.
לעומת זאת בדרך כלל חיבור ביאמפ נותן שיפור בהיבטים מוסיקאלים אחרים. זה עניין של סדר עדיפויות וטעם.
באמת לא התכוונתי להתווכח בנושא רק להאיר היבט שאני בקיא בו מאוד לדעתי .
רק לידיעתך אני מפעיל מערכת של LINN בתצורת 3 AMp. כלומר עם שלושה מגרי הספק ,אז יש לי קצת נסיון בנושא.
 

אכן במצב BTL רק VU אחד עובד בכול מגבר, אבל אתה אתה יכול לברור אם אתה רוצה אור 2 החלונות, בחלון אחד או לכבות את האור בחלונות ה VU.
בהחלט מצטלם הרבה יותר טוב עם אור ב 2 החלונות :בעד:
 
נכון. את זה כבר למדתי בכיתה י מגמת אלקטרוניקה הגברה לינארית בית ספר הולץ 1972.
מה עוד יש לך לחדש לי ?
נכון. את זה כבר למדתי בכיתה י מגמת אלקטרוניקה הגברה לינארית בית ספר הולץ 1972.
מה עוד יש לך לחדש לי ?
נכון, העיקרון לא השתנה מאז - קליפינג הורג רמקולים מהר יותר ממגבר חזק. לכן הדברים שרשמת מוקדם יותר מפלאים, בטח למי שלמד במגמת אלקטרוניקה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור