web
חבר משקיען
- הודעות
- 819
- מעורבות
- 509
- נקודות
- 93
היימשה, כנראה החברה בסרטון (לקסמן ומג׳יקו - בסרטון סמנכ״ל השיווק של מג׳יקו) ממש חובבנים שהם מדגימים ככה את הרמקולים שלהם.
שאלה שסקרנה אותי...
למיטב זכרוני כשמעבירים את המגבר של לקסמן לברידג׳ אחד החלונות של ה VUmeter נכבה ורק אחד דולק, לא?
בסרטון, בשני המגברים 2 החלוניות דלוקות
זה אומר שלא ניגנו כמונובלוקים אולי?