אספרסו מוזיקה ושרת

  • פותח הנושא פותח הנושא yigal monovich
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רן הסביר היטב. רן אכן הבנת אותי. ברגע שיש תיקון אקוסטי לחלל באמצעות RC+רמקול סביר לחלל+ חלל סביר + הגברה מתאימה=סאונד בינגו
שבעליו של הסט לא יחליף אותו כל כך מהר= האטה בצריכה של רכיבי מקור, הגברה, רמקולים ,כבילה ושות'.

רונן,
אנשים מחליפים מתוך רצון להתחדש ולרענן דברים - אם או בלי RC.
מה גם שלא כל הרמקולים נולדו שווים ואנשים רוצים עוד - גם כאן יש מי ששדרג את רמקולים למרות שהיה ברשותו RC.
 

הי דן. הובנת כהלכה. תמיד טענתי שצריך שילוב של חדר+רמקול תחילה. הרמקול חייב להתאים לחלל!!!! הרמקול צריך להיות מתוכנן היטב- ובתור מי שבנה כמה דברים בעברו, אני יודע מה החשיבות של תכנון קרוס נכון ליחידות.(מכאן גם הרקע למדידות).
כוונתי היא בחלל שיש בו בעיה -וברב החללים של באי הפורום יש בעיה. גם אצלי יש. אני בוחר שלא לפתור אותה בשל אילוצי משפחה ושות'.
לפי מה שעמיר ורן מתארים מבחינת פתרון בעיות אקוסטיות-אני רואה פגיעה בעתיד התחום.
אני חושש שמה שרן ועמיר מתארים מבחינת פיתרון לא הובן כראוי.

RC לא משפר רמקולים, מגברים ורכיבים אחרים. הוא רק מקטין בהרבה את ההשפעה המעוותת והגדולה של החדר על הצליל שלהם, ומאפשר לשמוע יותר אותם ופחות את עיוותי החדר.

זה אומר שגם אחרי שיש לך RC מכוייל היטב, ייתכן שלא תאהב את הטונליות של הציוד שלך, או שהתוצאה לא תהיה מספיק דינמית עבורך, או שתשמע משהו שאתה מעדיף במקום אחר, וכו'. פשוט תיתקל במגבלות הציוד עצמו, לא במגבלות החדר, ואת מגבלות הציוד עצמו, RC לא פותר.

אולי RC יכול להפחית את מספר המקרים שאנשים מחליפים ציוד כי הם סובלים מבעיה אקוסטית שלא אובחנה, אם כי ללא RC, בעיה כזו לרוב לא באמת נפתרת ע"י החלפת ציוד.
 
צהריים טובים
לחברי הפורום שנפגעו מהתנהלותי כלפי רן, ורן בפרט אליך קבל את התנצלותי הכנה על שלא ידעתי אותך בשם המשתמש שלי לפני הגעתי אליך.
מקבל בהבנה גם את הביקורת והתרעומת של שאר החברים.

אודי
אני מברך על ההתנצלות ועל קבלתה ע"י רן.

אני רק תמה אם זה מלווה בהכרה בכך ש-RC אכן יכול לתת פיתרונות ברמה שלא היכרת קודם, ובכך שרזונטורים, גם אם יש להם השפעה שמיעה, אינם פותרים בעיות אקוסטיות.
 
עמיר, אל תנתח יותר מדי. התכוונתי לכך שהציוד מצוין ומתואם ומתאים לבעליו, בהנחה שפתרת בעיות אקוסטיות שלא דורשות קיר ספוגים רחמנא ליצלן או גלילי ענק שיוצבו בסלון וכל זאת עם RC אזי יש להניח שאם מתקבלת תוצאה מדהימה, הבעלים לא ירוצו להחליף ציוד ובכך הענף ייפגע.
הרב המוחלט של השידרוגים הוא בשל בעיות חלל+רמקול ואנשים עם עיניים גדולות במיוחד ובעיות נפשיות של גודל;)
שמכניסים רמקול "מקרר" ל12 מטר ומצפים להתעופף בסטרטוספרה, או רמקול עם נצילות סבירה ששמים עליו מגבר 2KW ששוקל 60 קילו.
 

עמיר, אל תנתח יותר מדי. התכוונתי לכך שהציוד מצוין ומתואם ומתאים לבעליו, בהנחה שפתרת בעיות אקוסטיות שלא דורשות קיר ספוגים רחמנא ליצלן או גלילי ענק שיוצבו בסלון וכל זאת עם RC אזי יש להניח שאם מתקבלת תוצאה מדהימה, הבעלים לא ירוצו להחליף ציוד ובכך הענף ייפגע.
הרב המוחלט של השידרוגים הוא בשל בעיות חלל+רמקול ואנשים עם עיניים גדולות במיוחד ובעיות נפשיות של גודל;)
שמכניסים רמקול "מקרר" ל12 מטר ומצפים להתעופף בסטרטוספרה, או רמקול עם נצילות סבירה ששמים עליו מגבר 2KW ששוקל 60 קילו.
לא ניתחתי יותר/פחות מדי או בכלל. לקחתי דברים כפשוטם והתייחסתי אליהם.

אין לי סטטיסטיקות לגבי הסיבות לשדרוגים, וגם לא נראה לי סביר שרוב המשתמשים קונים רמקול בגודל מקרר ו/או מגבר 2kW ששוקל 60 קילו. אם הייתי צריך להמר, הייתי מניח שאלה מיעוט.

וכאמור, לא בטוח שהרצון לשדרוגים יקטן בהרבה. זה גם עניין של אופי, לא רק של ציוד וסאונד.

אני מסכים שייתכן שתת-הענף של הסוחרים שאינם מציעים RC עלול להיפגע, אבל מסיבה אחרת לגמרי: חלק מהתקציב של האנשים ילך ל-RC, לרוב במקום preamp. אבל עם הזמן, כנראה שיותר יצרנים יכניסו RC כ-built-in לציוד שלהם, כולל preamps, integrated amps, receivers, ואפילו בתוך רמקולים מוגברים (בתוך סאבים מוגברים יש RC כבר מזמן). אם/כאשר זה יהיה המצב, לא תהיה פגיעה מיוחדת.
 
וואלה לא הבנתי על מה כל הרעש.
עשה מישהו מעשה פתטי אבל פה זה נגמר !
מה כל העליהום המומצא הזה ?
מי שישמע יחשוב שזה פורום של סודות מדינה, סך הכל אודיו..
אגב, לא מתכוון לתת שום תעודת זהות/דרכון ועוד אילו מסמכים אישיים, גם לא מתכוון לרשום את פרטי המערכת שלי או שום פרט אישי שלי גם לא את שמי המלא או הפרטי - אקרא לעצמי איך שבא לי ולא חייב לאף אחד כלום.
מי שארצה בחברתו אני אזמין אותו/אבוא אליו.
ואם יבוא מישהו לשמוע ו"ילכלך" על המערכת שלי אדע להתמודד עם זה - אני ילד גדול..
 
עמיר, אל תנתח יותר מדי. התכוונתי לכך שהציוד מצוין ומתואם ומתאים לבעליו, בהנחה שפתרת בעיות אקוסטיות שלא דורשות קיר ספוגים רחמנא ליצלן או גלילי ענק שיוצבו בסלון וכל זאת עם RC אזי יש להניח שאם מתקבלת תוצאה מדהימה, הבעלים לא ירוצו להחליף ציוד ובכך הענף ייפגע.
הרב המוחלט של השידרוגים הוא בשל בעיות חלל+רמקול ואנשים עם עיניים גדולות במיוחד ובעיות נפשיות של גודל;)
שמכניסים רמקול "מקרר" ל12 מטר ומצפים להתעופף בסטרטוספרה, או רמקול עם נצילות סבירה ששמים עליו מגבר 2KW ששוקל 60 קילו.
רונן,
אני לא יודע מה יקרה או לא יקרה.
אני חי בעולם שבו אני צמא לידע ורוצה לדעת כמה שיותר גם במובן התאורטי וגם במובן המעשי. מה שיהיה יהיה - אני לא ממש סופר את ההשלכות .
אני מניח שיקרו דברים אחרים ברגע שאנשים יבינו יותר לעומק - והם כלל לא קשורים ל RC .
הקניות יהיו נבונות יותר ,יחזיקו לזמן רב יותר ,תוצאות טובות יותר, איתור ופתירת בעיות וכו - הדיון יתבצע על סמך סאונד בלבד ולא מיתוג .
כנראה גם האגו ירד לרצפה .(זה הדבר היחד שלא בטוח חחחחח)
אני גם בטוח שהחברות יאולצו לתת הרבה יותר בהרבה פחות -זה כבר קורה וזו מגמה שתמשיך. אולי חלילה תהיה סטנדרזיציה של מידע שהצרכן מקבל ?

עדיין ישאר השוק האקזוטי אך הוא יקוטלג ככזה ולא כאחד שיש לו תרופת קסם שאי אפשר לחשוף אותה.

אני לא רואה שום השלכה רעה מנקודת מבטי .רק דברים טובים
 

הנחה: האתר לא רוצה לעבור על החוק (שתילת cookies טורדניים, וצירוף לאתר קטעי קוד שריצים אצל המשתמש שלא הכי "מקובלים" בתעשייה שינתחו בקשות יותר לעומק), או אפילו לא לעבור על החוק, אך ליישם אמצעים שיש שיגדירו אותם "מפירי פרטיות" (אתרים יודעים לשמור מה הדפדפן שלך, מה הרזולוציה בלפטופ שלך, איזה דגם טלפון סלולרי יש לך וכו..).
אמצעים מסוג זה עשויים לחבל מאוד בדירוג האתר במנועי חיפוש כמו גוגל, ואף להוביל אותם להעניש אותו, או אפילו לגרום ל firewall בארגונים להקפיץ אזהרה.

ישנם כלים יותר מקובלים, למשל duel phase authentication , כשאתה רוצה להתחבר, האתר דורש שני אמצעים, כשאחד מהם הוא "קשיח" כמו מספר הטלפון ושליחת SMS. דבר זה יגביל גם מי שמתחבר מדפדפן במחשב וגם מי שמתחבר מטלפון לחשבון אחד בלבד (או להחזיק כמה מספרי טלפון..).

אני לא יודע מה החזון של נמר לגבי האתר.
הסיפורים על הרמאויות ביד שניה מטרידים.
dual phase/factor authentication או two step verification ושאר שמות דומים יכול להיות רעיון טוב לסינון בסיסי של כפולי/מרובי זהות שלא מוכנים לטרוח להשיג מספר מתאים של סמארטפונים, אבל למי שזה חשוב משום מה, יש מצב שיש לו זהות מרובה גם בהקשרים אחרים, ואז יש לו את כל מה שנדרש כדי לתחזק את כל הזהויות, לפעמים תוך הסתרת זהויותיו דרך VPN וכו'.

בקיצור, אין דרך אמיתית לזהות מצבים של ריבוי זהויות, ו/או כל מיני רמאויות אחרות, אבל זה חשוב באמת רק כשיש צורך ב-security רציני, כמו הגנה על מוסדות כספיים/בטחוניים. בהקשר שלנו? אני לא בטוח שאם arb היה כותב בשמו האמיתי, רן היה מקשר אותו לכותב בדיטאון. חוצמזה, הוא יכול היה לכתוב בשמו האמיתי, אבל לפנות לרן תחת שם אחר.

בקיצור, אין סוף לדברים האלה, ולא נראה לי שיש צורך לסבך את האתר בעניין אפילו ברמת נהלים, שלא לדבר על כפיית הזדהות ומסירת פרטים אישיים, שאז גם צריך להגן עליהם בפני hackers, וזה פתח לצרות קשות בהרבה מאשר הרמאות הנדירה שהייתה כאן, או אפילו התופעה הפחות נדירה של חזרה של אותו אדם, אחרי שהושעה, עם פרטים חדשים.

@נמר -- מה אתה להגיד?
 
לא בעיה אמיר. בחתימה למטה, כל אחד יכתוב את שמו. זה לא רק בגלל המקרה הספציפי הזה. זה הקטע בקהילה. זה לא אתר פורנו עם פטיש צואה שיש מה להסתתר, זה אתר אודיו שאף אחד פה לא חושף משהו מביש (מלבד הלא מבחינים בין כבלים).
 
לא בעיה אמיר. בחתימה למטה, כל אחד יכתוב את שמו. זה לא רק בגלל המקרה הספציפי הזה. זה הקטע בקהילה. זה לא אתר פורנו עם פטיש צואה שיש מה להסתתר, זה אתר אודיו שאף אחד פה לא חושף משהו מביש (מלבד הלא מבחינים בין כבלים).
עמיר ב-ע', ולי אין בעיה לכתוב את שמי ו/או שאחרים יכתבו את שמם וגם אין עם זה בעיות טכניות, חוקיות, בטיחותיות ומה לא.
 

אני מברך על ההתנצלות ועל קבלתה ע"י רן.

אני רק תמה אם זה מלווה בהכרה בכך ש-RC אכן יכול לתת פיתרונות ברמה שלא היכרת קודם, ובכך שרזונטורים, גם אם יש להם השפעה שמיעה, אינם פותרים בעיות אקוסטיות.
אני מסיר את השאלה.

אם אודי רוצה, שיכתוב על זה ביוזמתו, ואם לא, לא.
 
ברגע שיש תיקון אקוסטי לחלל באמצעות RC+רמקול סביר לחלל+ חלל סביר + הגברה מתאימה=סאונד בינגו
שבעליו של הסט לא יחליף אותו כל כך מהר= האטה בצריכה של רכיבי מקור, הגברה, רמקולים ,כבילה ושות'.

היי רונן,

אני חושב שדווקא לפתור את בעיית האקוסטיקה בחלל נתון עשוי להאיץ את הצריכה של הנ״ל.

כפי שהובהר לא אחת בפורום בכלל ובדיון זה בפרט לחדר יש את ההשפעה המכרעת ביותר על הסאונד.
כלומר, הוא צוואר הבקבוק.

ברגע שפותרים את עניין האקוסטיקה בחדר, בין אם באמצעים פאסיביים ובין אם באמצעות RC אקטיבי (או אידיאלי: שילוב של השניים ככל וישנה אפשרות וצורך לכך באותו חדר), למעשה מתגברים על צוואר הבקבוק וזה מאפשר לחלץ הרבה יותר ערך מכל רכישה פוטנציאלית אשר תבוא.

היות שהנושא כן בסופו של דבר דורש הקצאת משאבים כלשהם אז ניתן להניח שכן תהיה דחיה ברכישה של המוצרים הנ״ל, אבל זה באופן חד פעמי ולמעשה זה לא שונה מלרכוש מקור / הגברה / רמקולים או כבל, כי לרוב משדרגים כל פעם משהו אחד ולכן אפשר לטעון על רכישת כל אחד מאלו שהיא גורמת להאטה בצריכה של האחרים.

אגב, יש כמה מקרים בפורום הזה ממש של אנשים שטיפלו בנושא האקוסטיקה ומאז התניעו שדרוגים בחלק או אפילו בכל המוצרים שציינת.
 
בקיצור, אין סוף לדברים האלה, ולא נראה לי שיש צורך לסבך את האתר בעניין אפילו ברמת נהלים, שלא לדבר על כפיית הזדהות ומסירת פרטים אישיים, שאז גם צריך להגן עליהם בפני hackers, וזה פתח לצרות קשות בהרבה מאשר הרמאות הנדירה שהייתה כאן, או אפילו התופעה הפחות נדירה של חזרה של אותו אדם, אחרי שהושעה, עם פרטים חדשים

אני לא מנהל האתר, ולא מייעץ לו, ואני לא עוסק בסיעור מוחות בעניין הדרך הנכונה לאבטח את האתר. רק עניתי לשאלה ישירה של איתי. נמר יודע מה הוא רוצה ולא זקוק לעצתי.
לכן אין לי דעה לכאן או לכן.


יצרה מכך, האתר יושב בפלטפורמה של XenForo והיא תומכת בכל סטנדרט הזדהות ו sign on מודרני, גם כפולים, משולשים, נסיונות פריצה וכו.. מן הסתם נמר מכיר את היכולות של הפלטפורמה, וזה יהיה טריויאלי להפעיל חלקם.
למשל, בהתאם לדוגמא שהובאה, אדם שהושעה וירצה לחזור עם פרטים חדשים, יצטרך להחליף מספר טלפון.
 

עמיר ב-ע', ולי אין בעיה לכתוב את שמי ו/או שאחרים יכתבו את שמם וגם אין עם זה בעיות טכניות, חוקיות, בטיחותיות ומה לא.
יודע. הנייד שלי פחות. זה התיקום של הסמסונג.
 
  • Haha
Reactions: AK1
בוקר טוב פורום קפה וטרינוב,

בעוונותיי נכנסתי לשרשור הקפה והמוזיקה והזדעזעתי עמוקות.

את אודי אני מכיר יותר מ 35 שנה עוד מתחילת דרכו עם פרה של קרופט, מונובלוקים של קוואד וזוג jbl jubal שאח"כ רכשתי ממנו. האמת, עוד הרבה לפני עידן האודיו לבית...היינו נוסעים באוטוביאנקי אבארט 83 בצבע תכלת (לפני זה עם 850 ספיידר) עם המערכת של אלפיין וארבעה רמקולים 6×9 של ג'נסן, מקשיבים למיילס דייויס...
יש לו את דרכו המיוחדת אך שמץ של רוע אין בבחור.

השבוע יצא לי לדבר ולפגוש את משה. הייתי זקוק לעזרה באיתור קפיצים לפטיפון משנות ה 50 שאני משפץ, שנמצא אצלנו 40 שנה. משה הצליח לעזור לי לסיים פרוייקט של שנים, הצעתי לשלם והוא סרב.

אלה שני האנשים האלה.

לגבי השאר, אין הרבה מה לומר. נרקסיסטים, נובורישים עם בעיות זקפה.

מה שיקיר הפורום שניצל עשה עם האלטקים, הספקתי לשכוח כבר לפני 20 שנה. לא אתייחס אפילו, כי אופיו המחורבן והדו פרצופי, הוא אחד הסיבות העיקריות שאני לא כאן. סטירה שלו, כואבת יותר מאלף ליטופים. הדבר הטוב ביותר שעשיתי היא להתנתק מחבורת מובילי הדעה הזו ודיי שמח שכבר לא הכי פעיל.

שאו ברכה.

משה, שוב, המון תודה. מצרף תמונות מהפרויקט.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20221110-094419_Photos.jpg
    Screenshot_20221110-094419_Photos.jpg
    KB 34.4 · צפיות: 163
  • Screenshot_20221110-094429_Photos.jpg
    Screenshot_20221110-094429_Photos.jpg
    KB 63.5 · צפיות: 149
  • Screenshot_20221110-094552_Photos.jpg
    Screenshot_20221110-094552_Photos.jpg
    KB 51.8 · צפיות: 144
  • Screenshot_20221110-094613_Photos.jpg
    Screenshot_20221110-094613_Photos.jpg
    KB 69.8 · צפיות: 160
נערך לאחרונה ב:
בוקר טוב פורום קפה וטרינוב,

בעוונותיי נכנסתי לשרשור הקפה והמוזיקה והזדעזעתי עמוקות.

את אודי אני מכיר יותר מ 35 שנה עוד מתחילת דרכו עם פרה של קרופט, מונובלוקים של קווי וזוג jbl jubal שאח"כ רכשתי ממנו. האמת, עוד הרבה לפני עידן האודיו לבית...היינו נוסעים באוטוביאנקי אבארט 83 בצבע תכלת עם המערכת של אלפיין וארבעה רמקולים 6×9 של ג'נסן, מקשיבים למיילס דייויס...
יש לו את דרכו המיוחדת אך שמץ של רוע אין בבחור.

השבוע יצא לי לדבר ולפגוש את משה. הייתי זקוק לעזרה באיתור קפיצים לפטיפון משנות ה 50 שאני משפץ, שנמצא אצלנו 40 שנה. משה הצליח לעזור לי לסיים פרוייקט של שנים, הצעתי לשלם והוא סרב.

אלה שני האנשים האלה.

לגבי השאר, אין הרבה מה לומר. נרקסיסטים, נובורישים עם בעיות זקפה.

מה שיקיר הפורום שניצל עשה עם האלטקים, הספקתי לשכוח כבר לפני 20 שנה. לא אתייחס אפילו, כי אופיו המחורבן והדו פרצופי, הוא אחד הסיבות העיקריות שאני לא כאן. סטירה שלו, כואבת יותר מאלף ליטופים. הדבר הטוב ביותר שעשיתי היא להתנתק מחבורת מובילי הדעה הזו ודיי שמח שכבר לא הכי פעיל.

שאו ברכה.

משה, שוב, המון תודה. מצרף תמונות מהפרויקט.
נשמע שהבוקר האספרסו יצא over extracted כך שלא ניתן לשתות אותו.
לא מבין מה בתחביב הזה גורם לכותבים להפיק "מרגליות" פעם אחר פעם.

האזינו למוזיקה ושחררו את הפורום מחשבונות אישיים.
 

נשמע שהבוקר האספרסו יצא over extracted כך שלא ניתן לשתות אותו.
לא מבין מה בתחביב הזה גורם לכותבים להפיק "מרגליות" פעם אחר פעם.

האזינו למוזיקה ושחררו את הפורום מחשבונות אישיים.
מסכים מאד עם מה שאתה כותב רק שהייתי שמח שהיית מפנה את ההערה שלך לכולם ולא רק כשמישהו שהוא "לא מהחבורה" כותב משהו..
 
מסכים מאד עם מה שאתה כותב רק שהייתי שמח שהיית מפנה את ההערה שלך לכולם ולא רק כשמישהו שהוא "לא מהחבורה" כותב משהו..
הפנייה מתייחסת לכול החברים, כולל אותי.
 
43 עמודים, זה היה מרתק

200w.gif



ככה זה בפלטפורמה של פורום, זה נורמלי לחלוטין
 

לפני כמה שבועות פירסמתי פוסט על השירות המצוין שקיבלתי מעופר שחורי כי התחשב בי בגלל בעיה אורטופדית-כתוב בפוסט. כעת אני מסתובב עם סד על הרגל התחתונה למשך חודשיים לאחר ניתוח ובכל אופן אני ממשיך ללכת לעסק ששיך לקרוב משפחה שם אני עובד ליד שולחן עד שאחזור לכשרות.
מצטער לשמוע , בריאות , מישהו יודע למה מושעה ? לא הייתי בפורום מזמן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור