exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,429
- מעורבות
- 3,335
- נקודות
- 113
תגיד איתי אתה תשלם את החשבון הנדרש לנושא אחסון ואבטחת מידע אישי כפי שמחוייב בחוק?תומך בפתרון של:
טלפון + תעודת זהות או תעודה מזהה אחרת
ל *מערכת הניהול* כפי שהוצע
בהחלט מדלל מפגעים למינהם..
תגיד איתי אתה תשלם את החשבון הנדרש לנושא אחסון ואבטחת מידע אישי כפי שמחוייב בחוק?תומך בפתרון של:
טלפון + תעודת זהות או תעודה מזהה אחרת
ל *מערכת הניהול* כפי שהוצע
בהחלט מדלל מפגעים למינהם..
נראה לי שאם כבר מחליטים לצנזר, עדיף להחליף את הטקסט הבעייתי ב"נערך ע"י XXX" במקום למחוק את ההודעה.אני מחקתי. זה היה מיותר לגמרי ולא טרם כלום מלבד עוד שמן למדורה שכבר הלכה למקומות לא טובים. באותה פעולה גם קיבלת הודעה על המחיקה ואת הסיבה למדוע.
...
את הסגנון והתצורה של משה כולם כבר מכירים. אין חדש תחת השמש איתו (בניגוד אליך אלדר שעבר שינוי בשנים האחרונות. לחיוב הכוונה). קיצור, זה הבנאדם. כזה הוא. אין צורך להזכיר את זה ולהביא ציטוטים שלו שכולם יראו. הוא עושה זאת מצוין בעצמו.
אז מה עושים ליאור?
אך ניתן בכל זאת לעקוב ולאתר?
בא נפתח מקוםאשכרה?
בוא'נה, עכשיו אני מרגיש קצת יותר טוב עם הנטייה הטבעית שלי לאגור במקום למכור (לפחות את הציוד הפחות יקר)...
כנראה שנחסכה ממני עגמת נפש![]()
אכן.@RanMoyal
אתה יותר "מזיק" ממה שאתה חושב.
אחד הדברים הכי קשים לבני אדם הוא "אובדן הרלוונטיות".
אנשים מושקעים שנים בקונספטים וצברו נסיון שמקנה להם מעמד (או "מעמד") בקהילה, ו"חצופים" כמוך מתעקשים, ועוד עם טיעונים טכניים יצוקים וידע מעמיק שאובייקטיבית לא ניתן להכחיש, שבעצם הקונספט בו הם שבויים שגוי, והנסיון שלהם לא באמת רלוונטי (או גרוע מזה לא "מרשים" את הקהילה בה יש להם "מעמד" כמו פעם).
הוסף לעניין חברים שמתפרנסים מהקונספטים, והכי גרוע, הוסף לקדרה חוויה סובייקטיבית אצלך בסלון והנה יש לך קטליזטור להתנהגויות "לא צפויות".
כן, גם @Dan-Cinemart כותב בנושא, אבל הוא עוסק בתחום ויש לו אינטרס (זו לא ביקורת, זה פרגון).
אנשים כמוך וגם @AK1 יותר קשה להכיל בקרב מול "אובדן הרלוונטיות".
ע"פ בקשת נמר: ליאור זה שם אמיתי![]()
ויש גם את העניין של שינוי סטטוס -- להפוך ממומחה -- לפחות בעיני עצמו, ובוודאי מישהו שאחרים מתייעצים איתו -- לטירון, שלא יודע/מבין לעומק לא את התיאוריה ולא את הפרקטיקה של איך מודדים, איך מפענחים מדידות, מה חשוב ומה לא, ואיך מטפלים פאסיבית ו/או אקטיבית.
אנשים לא מוכנים לוותר בקלות על הסטטוס הבטוח לטובת הטירונות הלא מוכרת, ולא אוהבים את הרעיון שכל מה שהם יודעים הופך להיות שולי והפוקוס עובר למקום אחר. אז הם נלחמים בצפורניים.
אני תמיד בעד סינתזה של רעיונות - אולי אפשר להפיק צליל באמצעות הרעדה של גמדים קטנים ע"י זרם חשמליאם מישהו היה אומר לך שהצליל שיוצא מהמערכת שלך מופק בעצם ע"י גמדים קטנים שיושבים בתוך הרמקולים ושרים, היית מתייחס לזה כאל "דעה מנוגדת" לזה שהצליל מופק באמצעות הרעדת ממברנה ע"י זרם חשמלי?

אבל ברור שאפשר -- זה אפשר אפילו עם חתולים, ראיתי פעם קריקטורה כזו, שבה יש אוסף חתולים זה לצד זה בקופסה עם מחיצות. חתול ראשון עושה מיאו בצליל דו, השני רה וכד' אפשר לנגן ע"י משיכה בזנבות החתולים המתאימים לצלילים שרוצים להפיק.אני תמיד בעד סינתזה של רעיונות - אולי אפשר להפיק צליל באמצעות הרעדה של גמדים קטנים ע"י זרם חשמלי![]()
מכונת קפה מבוססת גמדים זה כבר prior art:אבל ברור שאפשר -- זה אפשר אפילו עם חתולים, ראיתי פעם קריקטורה כזו, שבה יש אוסף חתולים זה לצד זה בקופסה עם מחיצות. חתול ראשון עושה מיאו בצליל דו, השני רה וכד' אפשר לנגן ע"י משיכה בזנבות החתולים המתאימים לצלילים שרוצים להפיק.
אבל הבעייה אינה רק הפקת צלילים, אלא כאלה המתאימים למתחים החשמליים, וקשה לי לדמיין גמדים, או אפילו בני אדם, שיכולים להפיק צלילים לפי מתחים נתונים, מעבר לקולות הפתעה או כאב שתדירויותיהם ועוצמתם אינם במיתאם למתחים.
אז תראה, אפשר ליצר קובץ כיול אינדיבידואלי לכל חתול, אח"כ ליצר לו פילטרים בהתאם. נמתג את זה cat-fi - יתכתב גם עם hi-fi וגם עם cat-5.[סוג של הומור עקום: להתייחס בסופר-רצינות למשהו שטריוויאלי שנכתב בהומור]
היי רונן ,קח בחשבון פגיעה עכשווית ועתידית ביבואנים שלא מוכרים RC. מי שאינו יכול לשנות חלל למערכת ומסתמך על תיקון החלל באמצעות RC
ומקבל פיתרון "מהחלל" לבעיות שלו , לא ירוץ להחליף רמקול או מגבר בעתיד הקרוב ואפילו הרחוק.
ממה שמתארים רן וגם דן, כנראה שתהיה פגיעה משמעותית בתחום משום שהמצב הזה של חדר לא מושלם+רמקול לא הכי מתאים הוא הקטליזטור של כל התחום הזה.
רן תירגע, למרות מה שחווית עדיין לא חווית מה שאני חוויתי עם כל מיני נוכלים ועוקצים למיניהם, ואני אומר לך זה כלום.
אנשים שרוכשים נגן רק על מנת לעקוץ את הלייזר שלו.
אנשים שקונים רמקול ורוצים להחזיר על מנת לעקוץ דרייבר שרוף שיש להם ברמקול.
הגיע אליי פעם בחור שהתלונן שהסאב של REL שרכש רק עכשיו לא נשמע לו טוב כאשר מבדיקה שלי מה שנשאר מהסאב היה רק התיבה![]()
קח בחשבון פגיעה עכשווית ועתידית ביבואנים שלא מוכרים RC. מי שאינו יכול לשנות חלל למערכת ומסתמך על תיקון החלל באמצעות RC
ומקבל פיתרון "מהחלל" לבעיות שלו , לא ירוץ להחליף רמקול או מגבר בעתיד הקרוב ואפילו הרחוק.
ממה שמתארים רן וגם דן, כנראה שתהיה פגיעה משמעותית בתחום משום שהמצב הזה של חדר לא מושלם+רמקול לא הכי מתאים הוא הקטליזטור של כל התחום הזה.
רן תירגע, למרות מה שחווית עדיין לא חווית מה שאני חוויתי עם כל מיני נוכלים ועוקצים למיניהם, ואני אומר לך זה כלום.
אנשים שרוכשים נגן רק על מנת לעקוץ את הלייזר שלו.
אנשים שקונים רמקול ורוצים להחזיר על מנת לעקוץ דרייבר שרוף שיש להם ברמקול.
הגיע אליי פעם בחור שהתלונן שהסאב של REL שרכש רק עכשיו לא נשמע לו טוב כאשר מבדיקה שלי מה שנשאר מהסאב היה רק התיבה![]()
ואני מציע לנמר לעקוב אחר IP של משתמשים
אודי.צהריים טובים
לחברי הפורום שנפגעו מהתנהלותי כלפי רן, ורן בפרט אליך קבל את התנצלותי הכנה על שלא ידעתי אותך בשם המשתמש שלי לפני הגעתי אליך.
מקבל בהבנה גם את הביקורת והתרעומת של שאר החברים.
אודי
הי דן. הובנת כהלכה. תמיד טענתי שצריך שילוב של חדר+רמקול תחילה. הרמקול חייב להתאים לחלל!!!! הרמקול צריך להיות מתוכנן היטב- ובתור מי שבנה כמה דברים בעברו, אני יודע מה החשיבות של תכנון קרוס נכון ליחידות.(מכאן גם הרקע למדידות).היי רונן ,
אולי דבריי לא הובנו כהלכה, לכן ארשם אותם בקצרה:
1.אני לא חושב שמי שאין לו RC - המערכת שלו לא טובה.מעולם לא אמרתי או רמזתי דבר כזה. RC גם יכול להרוס ואני רואה את זה המון - צריך לדעת מה עושים. גרף טוב לא אומר סאונד טוב - זאת אומרת אתה לא יכול לקחת שני חדרים שונים עם שתי מערכות שונות ולהחליט על סמך גרפים מה ישמע טוב יותר.זה לא קורה.
אבל, שיפור הגרף באופן מהותי, בחדר הקיים עם אותה מערכת- כן יתורגם כמעט תמיד לסאונד טוב יותר.
2.RC - מתחיל ברמקול .זאת עובדה שלא משתמשי ה RC ולא האודיופילים הקלאסיים אוהבים לשמוע אך זו עובדה.שם יהיה קשה מאוד להרוס - ותצטרך להיות מאוד "יצירתי".
3.אקוסטיקה - גם היא מתחילה מהרמקול ולמעלה ויש רמקולים שטובים אקוסטית לחדרי מגורים יותר מאחרים .
4.מה שאני כן מאמין בו - זה ניתוח החלל(מדידות) ובחירה נכונה של מוצרים .כיול באצעות מדידות ואוזן כמובן.
אני לא ממש בטוח שירדתי לסוף דעתך ואנא תקן אותי אם אני טועה בפרשנות הדברים.הי דן. הובנת כהלכה. תמיד טענתי שצריך שילוב של חדר+רמקול תחילה. הרמקול חייב להתאים לחלל!!!! הרמקול צריך להיות מתוכנן היטב- ובתור מי שבנה כמה דברים בעברו, אני יודע מה החשיבות של תכנון קרוס נכון ליחידות.(מכאן גם הרקע למדידות).
כוונתי היא בחלל שיש בו בעיה -וברב החללים של באי הפורום יש בעיה. גם אצלי יש. אני בוחר שלא לפתור אותה בשל אילוצי משפחה ושות'.
לפי מה שעמיר ורן מתארים מבחינת פתרון בעיות אקוסטיות-אני רואה פגיעה בעתיד התחום.
לא ידעתי שבנית רונן .הי דן. הובנת כהלכה. תמיד טענתי שצריך שילוב של חדר+רמקול תחילה. הרמקול חייב להתאים לחלל!!!! הרמקול צריך להיות מתוכנן היטב- ובתור מי שבנה כמה דברים בעברו, אני יודע מה החשיבות של תכנון קרוס נכון ליחידות.(מכאן גם הרקע למדידות).
תסביר .אני לא מבין .לפי מה שעמיר ורן מתארים מבחינת פתרון בעיות אקוסטיות-אני רואה פגיעה בעתיד התחום.
אני לא רואה את זה כך .רן הסביר היטב. רן אכן הבנת אותי. ברגע שיש תיקון אקוסטי לחלל באמצעות RC+רמקול סביר לחלל+ חלל סביר + הגברה מתאימה=סאונד בינגו
שבעליו של הסט לא יחליף אותו כל כך מהר= האטה בצריכה של רכיבי מקור, הגברה, רמקולים ,כבילה ושות'.
אני מבין.רן הסביר היטב. רן אכן הבנת אותי. ברגע שיש תיקון אקוסטי לחלל באמצעות RC+רמקול סביר לחלל+ חלל סביר + הגברה מתאימה=סאונד בינגו
שבעליו של הסט לא יחליף אותו כל כך מהר= האטה בצריכה של רכיבי מקור, הגברה, רמקולים ,כבילה ושות'.