מה היתרון בלקנות אצל יבואן?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiogod
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא מדויק
יש הנחות על הכל בחו"ל
אפילו על מרצדסים
בניגוד לארץ שפה המחיר הוא די "ברזל"
לפעמים יש הבדלים עצומים במחיר
דבר שני לפי דעתי אם הפער מספיק גדול במחיר זה כבר שווה יותר מכל עניין השירות והראש השקט.
אז נשאל אותך את אותה שאלה ששאלתי את משה:
האם אתה טוען שאתה יכול להשיג כל מכשיר אודיו רציני (חברה מובילה בעלת שם), חדש באריזה שמיוצג בארץ ע״י יבואן רשמי במחיר טוב יותר (נגיד 10%) מאשר אותו יבואן מוכר אותו בפועל פה בארץ?
 
אז נשאל אותך את אותה שאלה ששאלתי את משה:
האם אתה טוען שאתה יכול להשיג כל מכשיר אודיו רציני (חברה מובילה בעלת שם), חדש באריזה שמיוצג בארץ ע״י יבואן רשמי במחיר טוב יותר (נגיד 10%) מאשר אותו יבואן מוכר אותו בפועל פה בארץ?
לא יודע אם *כל*
יודע בוודאות שחלק, כמו כל מוצר בכל תחום אחר
שלא לדבר על שוק היד שניה שבכלל עוד יותר זול בחו"ל
מצד אחד הטענה היא שהמחירים הם זהים בארץ לחו"ל( מסופקני) ולכן שווה לבדוק לקנות אצל יבואנים
מצד שני אומרים ששווה לשלם יותר בשביל השירות
מצד שלישי חלק מהאנשים כאן אומרים שלא קיבלו שירות מושלם
אז כבר לא יודע מה לחשוב
 
אז נשאל אותך את אותה שאלה ששאלתי את משה:
האם אתה טוען שאתה יכול להשיג כל מכשיר אודיו רציני (חברה מובילה בעלת שם), חדש באריזה שמיוצג בארץ ע״י יבואן רשמי במחיר טוב יותר (נגיד 10%) מאשר אותו יבואן מוכר אותו בפועל פה בארץ?
אגב לא צריך להיות צייד דילים גדול
לפעמים המחיר בין הארץ לחו"ל כזה גדול שגם אם אתה קונה במחיר מלא פלוס מע"מ בהגעה לארץ והובלה זה עדיין משתלם
 

אגב לא צריך להיות צייד דילים גדול
לפעמים המחיר בין הארץ לחו"ל כזה גדול שגם אם אתה קונה במחיר מלא פלוס מע"מ בהגעה לארץ והובלה זה עדיין משתלם
עד היום לא מצאתי אף מכשיר שהשתלם לי להביא מחול.
לא ענית על השאלה ששאלתי ואני רציני…
 
עד היום לא מצאתי אף מכשיר שהשתלם לי להביא מחול.
לא ענית על השאלה ששאלתי ואני רציני…
עניתי
שבטח שלא *כל* מוצר ניתן לקנות יותר בזול ב10% או יותר מבארץ
מצד שני חלק מהם בוודאות כן.
 
עניתי
שבטח שלא *כל* מוצר ניתן לקנות יותר בזול ב10% או יותר מבארץ
מצד שני חלק מהם בוודאות כן.
כשאני רוכש רכיב למערכת שלי אני רוכש אותו מכיוון שאני חושב שהוא הטוב והמתאים ביותר למערכת שלי. אתה מציע לי להתפשר על מכשיר אחר שיש עליו הנחה, לא מעוניין, תודה!
 

יותר לכיוון SVSים המפלצות, מקינטושים מפלצות, KEF הדגמים היקרים, קליפשים הדגמים היקרים שאין פה, ספנדורים, עוד כמה מותגים שפה סביב ה 30-80 אלפש"ח, יש אותם בבסט-ביי, ויש שם עוד המון דברים של ה "ביוקרים" זה פשוט לראות ו לבכות.
בד״כ דגמים שכבר לא מייצרים ולא תוכל להשיג אותם פה בכל מקרה…
 
כשאני רוכש רכיב למערכת שלי אני רוכש אותו מכיוון שאני חושב שהוא הטוב והמתאים ביותר למערכת שלי. אתה מציע לי להתפשר על מכשיר אחר שיש עליו הנחה, לא מעוניין, תודה!
אין סתירה ביו הדברים, אחרי שהחלטת שהוא טוב ביותר עבורך, אתה משווה בין המחיר בארץ לחו"ל ואז בוחר איפה לקנות.
 
בד״כ דגמים שכבר לא מייצרים ולא תוכל להשיג אותם פה בכל מקרה…
לא דגמים שכבר לא מייצרים, הייתי בכמה חנויות שם סדר גודל 50 אחוז פחות מפה הכל, דגמים שלא מביאים בכלל לפה (כתבתי "מפלצות"). האמריקאים אוהבים הכל גדול מוגזם.
 

אין סתירה ביו הדברים, אחרי שהחלטת שהוא טוב ביותר עבורך, אתה משווה בין המחיר בארץ לחו"ל ואז בוחר איפה לקנות.
בהחלט! ואני יכול להגיד שבאמת תמיד השוויתי ובארץ המחיר היה זול יותר…
 
לא דגמים שכבר לא מייצרים, הייתי בכמה חנויות שם סדר גודל 50 אחוז פחות מפה הכל, דגמים שלא מביאים בכלל לפה (כתבתי "מפלצות"). האמריקאים אוהבים הכל גדול מוגזם.
מי שמתאים לו המפלצות הנ״ל ואחרי הוצאות ייבוא נשאר עם עודף ממחיר שהיה משלם בארץ אין מניעה שיביא.
 
אל תשכחו שרובכם מדברים על מוצרים באלפי/עשרות אלפי דולרים, שעליהם המחירים טובים בארץ, ואולי הטרול מדבר על דאק ב- $200 או פסגת ההיי אנד ברמקולים עבורו, שזה קף LS50.
השיקולים לקנות מיבואן מאד משתנים כשמתסכלים דרך סוג המוצר שצריכים לקנות.
אבל גם במוצרים זולים, נגיד IFI, יש טעם לקנות מהיבואן - המחירים לא מאד שונים מבחו"ל.
 

לא רוצה לומר השם כי אין לי עניין לפגוע בפרנסתו של המחלוא הזה ,בכלל קשה לומר שאני חביב היבואנים כאן , אבל זה ממש לא מעניין אותי למעט שרות נפלא של לסרי :לב:
תגיד לנו שנדע להיזהר .בשביל זה קיים הפורום
 
נערך לאחרונה ב:
עד היום לא מצאתי אף מכשיר שהשתלם לי להביא מחול.
לא ענית על השאלה ששאלתי ואני רציני…
אתה טועה . שוק היד שנייה בחול יותר זול משוק היד שנייה בארץ גם אם תוסיף מעמ והובלה {בהתיחסות למוצרים מעל 20-30 אלף}. זה בגדול כמובן .ברור שפה ושם יש מיקרים הפוכים .וזה מבלי לדבר על היצע גדול יותר .אמינות טובה יותר . גרנטי של פייפאל וכו...
 
אתה טועה . שוק היד שנייה בחול יותר זול משוק היד שנייה בארץ גם אם תוסיף מעמ והובלה {בהתיחסות למוצרים מעל 20-30 אלף}. זה בגדול כמובן .ברור שפה ושם יש מיקרים הפוכים .וזה מבלי לדבר על היצע גדול יותר .אמינות טובה יותר . גרנטי של פייפאל וכו...
אני לא מדבר על יד שניה, לא התעמקתי בשוק הזה מעולם.
 

המישהו הזה שהביא מגבר מחו"ל בסכום דמיוני (50,000 אירו) זה אני ואתה מוזמן לשאול אותי ישירות, במקום לכתוב שטויות לא מבוססות.

למעשה, בחרתי לשלם יותר מהמחיר שהיבואן המקומי הציע לי ולרכוש את המוצר בחו"ל, כי לא הייתי מוכן בשום צורה להתנהל מול היבואן הספציפי הזה, בגלל ארוע/ים מאוד חמורים שנתקלתי בהם.

בפעם הבאה תבדוק את הדברים במקום לקשקש.

רן
כן כמובן ברור ש יותר. תהנה מהם זה הכי חשוב השאר שטויות.
 
נערך לאחרונה ב:
כן כמובן ברור ש יותר. תהנה מהם זה הכי חשוב השאר שטויות.
התגובה המזלזלת שלך לא לעניין, הבנאדם אומר לך ששילם יותר, אין לו שום אינטרס לשקר.
 
אל תשכחו שרובכם מדברים על מוצרים באלפי/עשרות אלפי דולרים, שעליהם המחירים טובים בארץ, ואולי הטרול מדבר על דאק ב- $200 או פסגת ההיי אנד ברמקולים עבורו, שזה קף LS50.
השיקולים לקנות מיבואן מאד משתנים כשמתסכלים דרך סוג המוצר שצריכים לקנות.
אבל גם במוצרים זולים, נגיד IFI, יש טעם לקנות מהיבואן - המחירים לא מאד שונים מבחו"ל.
האמת שדיברתי יותר בכיוון של 20 שקל בעליאקספרס
בינתיים התגובה שלך היא הדבר הטרולי היחיד בשרשוד הזה
 

דוגמא חיה ליבואן מחורבן
קניתי לפני שנה רסיבר ממותג מוביל סדרות גבוהות. קניתי דרך היבואן הרשמי
לפני שבועיים הלך מעגל ה hdmi
הוא באחריות אז שלחתי לתיקון
אחרי שבוע במעבדה הם הודיעו לי שאין להם את המעגל ויקח 3 חודשים להזמין אותו.
זהו
יחד עם השבועיים שעברו ובהתחשב בזה שלפרק 4 ברגים ולהחליף כרטיס יקח להם עוד שבועיים זה 4 חודשים המתנה
אחלה שירות
אני כמובן הבהרתי שזה לא מקובל עלי וממתין לראות מה הם יעשו בנידון.
 
דוגמא חיה ליבואן מחורבן
קניתי לפני שנה רסיבר ממותג מוביל סדרות גבוהות. קניתי דרך היבואן הרשמי
לפני שבועיים הלך מעגל ה hdmi
הוא באחריות אז שלחתי לתיקון
אחרי שבוע במעבדה הם הודיעו לי שאין להם את המעגל ויקח 3 חודשים להזמין אותו.
זהו
יחד עם השבועיים שעברו ובהתחשב בזה שלפרק 4 ברגים ולהחליף כרטיס יקח להם עוד שבועיים זה 4 חודשים המתנה
אחלה שירות
אני כמובן הבהרתי שזה לא מקובל עלי וממתין לראות מה הם יעשו בנידון.
קח בחשבון את המשבר העולמי בתעשיית הצ'יפים, בכל העולם ציוד מושבת ולא רק אודיו במשך חודשים.

פה ושם אני שומע סיפורים מזעזעים על התנהגות יבואנים ותמיד מנסה להצליב מידע לפני שאני שופט, בתכל'ס יש בארץ מעט יבואנים וכולם מכירים את כולם, אני נכוויתי מאחד עם מוניטין לא מחמיאים ורק מקווה שיגמרו הפראיירים שעושים איתו עיסקה כי מסתבר שבארצנו הקטנטונת אנשים לא רוצים להסתבך בפרסום שמות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור