למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה בכלל לא מה שאני טוען
מה שאני טוען זה שמדידות אובייקטיבית שמבוססות על מדע יותר אמינות בעיניי יותר מכל אוזן של כל אודיופיל
ולכן זה יהווה את הבסיס שבעזרתו אצמצם את המבחר שממנו אבחר
טוב, זו התקדמות, יש ספר של אנטוניו דה מסיו, רופא נוירולוג מארה"ב, שהתעמת עם התפיסה של הפרדה מוחלטת בין גוף לנפש. כתב ספר " השגיאה של דקרט", שבקיצור ולאחר ניתוחים והתפלפלויות, הגיע למסקנה שהתפקיד של הרציונל הוא לברור את האפשרויות, התפקיד של הרגש הוא לבחור את הבחירה שאחרי הצמצום הרציונלי. ככה שלמעשה אין בחירה רציונלית או לא רציונלית. "חושב ומרגיש משמע אני קיים" . אז ךמעשה אין ויכוח, גם אתה בסוף סומך על האיבר הזה, הלא אמין, עם הקצוות הזהובים חומים מבפנים, קרי, האוזן.
 

זו תיאוריה לא מבוססת שלך
יצרן לא היה טורח לעשות את זה אם זה בכלל אפשרי
דבר שני היה יוצא לו שם רע אם זה היה קורה שוב ושוב
דבר אחרון חלק ממה שנמדד שם נשלח על ידי אנשים פרטיים שקנו את הציוד וחלק הוא קונה
תקשיב, אתה מתפרץ לדלת פתוחה.

אין מצב שהיצרן לא שולח ל-ASR, "בנחמדות" כמו שהוא אוהב לרשום, דאק שתפור למדידה.

כל הדאקים שנשלחו על ידי החברות או על ידי המשווקים מטעם החברות, נבדקו מיליון פעמים עם APx555.

הסינים עובדים שם על כולם.
 
תכנס לASR יש שם רשימה של רמקולים עם המדידות הכי טובות הוא באחד המקומות הגבוהים
יש רמקולים שעולים גם עשרות אלפים שנמדדו גרוע ביותר
לא
לא מאמין לשום אתר
הכל מסחרי ומרופד באינטרסים
אני שואל מנסיון אישי שלך
שני מוצרים שנמדדים זהה
מחיר של אחד פי 10 מהשני
ונשמעו לך אותו דבר
 

קח את הKef LS50 ( במיוחד הMeta) למשל הוא נמדד יותר טוב גם מרמקולים שעולים פי כמה
לגבי אם אוהבים את הסאונד זה סיפור אחר
אז אתה סותר את עצמך ואת התיאוריה של פלויד, על מבחנים עיוורים של רמקולים עם עקומת הרמן.

אתה לא אמור לאהוב את הצליל.

תחליט. עשית סלט.
 
אז אתה סותר את עצמך ואת התיאוריה של פלויד, על מבחנים עיוורים של רמקולים עם עקומת הרמן.

אתה לא אמור לאהוב את הצליל.

תחליט. עשית סלט.
לא סותר כלום
יש רמקולים שנמדדים די Flat ששמעתי ואהבתי ואחרים שלא אהבתי
כמו שכתבתי מדידות מהוות את הבסיס, אבל לא את הכל
 
לא סותר כלום
יש רמקולים שנמדדים די Flat ששמעתי ואהבתי ואחרים שלא אהבתי
כמו שכתבתי מדידות מהוות את הבסיס, אבל לא את הכל
עדיין לא ברור לי שאם שמעת 2 רמקולים שנמדדים זהה, איך לא רכשת את הזול מבינהם?
 

לא סותר כלום
יש רמקולים שנמדדים די Flat ששמעתי ואהבתי ואחרים שלא אהבתי
כמו שכתבתי מדידות מהוות את הבסיס, אבל לא את הכל
מצויין, אז ענית לעצמך, רוב האודיופילים מודעים לבסיס אבל יודעים שמדידות זה לא חזות הכל. וזה בא מניסיון מסויים. ולכן הרבה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר.

next!
 
מצויין, אז ענית לעצמך, רוב האודיופילים מודעים לבסיס אבל יודעים שמדידות זה לא חזות הכל. וזה בא מניסיון מסויים. ולכן הרבה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר.

next!

ובא לציון גואל בעמוד ה 28 ?
 
שרון 100: מדען אתה כנראה לא.
א. המדידות שאתה מדבר עליהן שייכות לתחום ההנדסה ולא למדע אמיתי (כמו שמדע של החומר הוא תחום שונה מהנדסת חומרים).
ב. מדידות זהות יכולות לנבוע מרגישות נמוכה של ציוד המדידה גם כשהאותות שונים.
ג. או ממדידה של פרמטרים מסויימים ולא אחרים (שרלוונטים לאיך הסאונד נישמע).
ד. בלי קשר למה שכתבתי, לאנשים שונים טעם שונה.
אני מציע לך לכן לרדת מהנושא
 

לא מכיר מוצר שנמדד אותו דבר בכל הפרמטרים - לכן עניין "הנמדד אותו דבר -נשמע שונה" לא רלוונטי.
שרון אם אני מסכם את העניין -עשית טעות בהצהרה שלך בכותרת הפוסט ובמשפט "אני מחליט לפי מדידות- לא לפי אוזן"
כאשר מאחור יותר שינת אותו ל - מדידות הם סנן ראשוני וההחלטה הסופית היא לפי אוזן - הבנתי נכון ?
כי על זה -אני לא חושב שהרבה יחלקו עליך פה
קודם כל לאחר כל המתקפות עליי ברור שאמרתי את זה גם מתוך עצבים
אבל בייסקלי התכוונתי שמדידות הרבה יותר אמינות בעיניי מאוזניים של כל אודיופיל וגם משל עצמי
ובגלל זה אם תהיה סתירה אדירכ בין המדידות לרמקול עצמו אז אני אדע שמשהו לא בסדר בחדר עצמו או בגורם אחר
 
איך תוסיף לו SPL ב 80 ומעלה ?
אשמח ללמוד .
להוסיף סאב אתה נכנס לעניין אינטגרציה שהוא מורכב מאוד (ואני בעד ברוב המקרים) אבל לא על זה היה הדיון.
גם אם תוסיף סאב - לא תוסיף SPL במעל 80 .
בלי קשר - הרמקול מוצלח ונמדד טוב למיטב זכרוני.
אם אתה מוריד את העומס של הבס מהרמקול הוא גם ינגן חזק יותר וגם יהיה נקי יותר
בכללי מומלץ סאב, ועוד יותר מומלץ זוג סאבים
 
יש לי רעיון
פשוט תפתחו שרשור בASR
" מדידות לטעמי זה קשקוש מוחלט "
ותראו מה יכתבו לכם.
 

יש לי רעיון
פשוט תפתחו שרשור בASR
" מדידות לטעמי זה קשקוש מוחלט "
ותראו מה יכתבו לכם.
עכשיו אתה קיצוני
כולם מסכימים שמדידות זה חשוב אבל זה לא הכי חשוב וגם לא אינדיקציה לאיכות או הבדלי איכות
 
עכשיו אתה קיצוני
כולם מסכימים שמדידות זה חשוב אבל זה לא הכי חשוב וגם לא אינדיקציה לאיכות או הבדלי איכות
אם זה לא אינדיקציה לכלום אז איזה חשיבות יש למדידות בכלל?
ואני קיצוני?
תראה איזה תגובות אני מקבל כאן
 
קודם כל לאחר כל המתקפות עליי ברור שאמרתי את זה גם מתוך עצבים
אבל בייסקלי התכוונתי שמדידות הרבה יותר אמינות בעיניי מאוזניים של כל אודיופיל וגם משל עצמי
ובגלל זה אם תהיה סתירה אדירכ בין המדידות לרמקול עצמו אז אני אדע שמשהו לא בסדר בחדר עצמו או בגורם אחר
יש בעיה עם המשפט הזה , מתפרש לאנשים כאילו יש 0 חשיבות לאוזן - ניסוח של סינון על ידי מדידות ואז החלטה על פי אוזן היה מקל על כולם
 

יש בעיה עם המשפט הזה , מתפרש לאנשים כאילו יש 0 חשיבות לאוזן - ניסוח של סינון על ידי מדידות ואז החלטה על פי אוזן היה מקל על כולם
הבהרתי את זה 1000 פעם בשרשור הזה אבל לאנשים נוח להנעל על משהו כדי לתקוף אותי
ואחרי היחס שזכיתי מכמה אנשים כאן גם לא היה לי כ"כ מוטיבציה להבהיר את זה שוב
 
יש בעיה עם המשפט הזה , מתפרש לאנשים כאילו יש 0 חשיבות לאוזן - ניסוח של סינון על ידי מדידות ואז החלטה על פי אוזן היה מקל על כולם
דבר שני אף אחד לא הפריך את הנקודה שלי
סידי או סטרימינג לנצח יהיו יותר מדויקים מויניל גם אם הפטיפון יעלה מיליון דולר
 
אם אתה מוריד את העומס של הבס מהרמקול הוא גם ינגן חזק יותר וגם יהיה נקי יותר
בכללי מומלץ סאב, ועוד יותר מומלץ זוג סאבים
אם אתה מכניס סאב , ודאי שאתה מוריד עומס מהרמקול ועדיין - אתה מסתכל על ספינורמה מן הסתם שזה נהדר אבל לא כל התמונה .
גם אם תוסיף 8 סאבים עדיין יש עניין של spl בתדרים הגבוהים מ 80-100 והכל תלוי בדרישות הספציפיות .

אני אומר את זה כאחד שעובד בדרך כלל עם 2,4, 8 וגם 16 סאבים .
 

דבר שני אף אחד לא הפריך את הנקודה שלי
סידי או סטרימינג לנצח יהיו יותר מדויקים מויניל גם אם הפטיפון יעלה מיליון דולר
ומה ישמע טוב יותר לרוב האנשים - סי די ב 50 דולר או פטיפון במליון ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור