למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נקודה למחשבה.
מסכמת את הדיון.

למעשה זו הנקודה החשובה והמעניינת ביותר בכל השרשור הזה.
 

למעשה השרשור הזה הוא דיאלוג סוקראטי חדש, "על הכלום" :)

אכן מצב דומה, סוקרטס לא צית לחוקים וסטנדרטים מקובלים אז, מטעמי ערכים אידיאלוגים ונאמנות לעצמו, סופו היה שנכלא
והורעל, לא כתב דבר, אפלטון תלמידו העלה בכתב את הגותו של סוקרטס.
 

מכיוון שהתחלת את עניין המדידות, אני ממליץ לך בחום לקרוא את השרשור הבא.

https://www.audiosciencereview.com/...one-not-as-clean-sounding-as-the-other.24778/

חוץ מלשלוח את מחבר השרשור להסתכלות פסיכיאטרית, לאף אחד אין תשובה לשאלה שנשאלה, שמגובה לפי מה שקראתי, במדידות ובמבחני דאבל בליינד.


כשאני אקנה אתה תדע ותהיה בטוח שהמדידות יהיו מושלמות עד כמה אפשר, כנ"ל הסאונד
משעשע. מאוד.
 
חמור מאוד ;)
2 מכשירים שנמדדים זהה (לפי הגורו אמיר) ונשמעים שונה ?
הבן אדם אשכרה שומע באוזניים ?
לא פחות ממדהים.
פעם בכמה זמן, מגיע לכאן מדען מטעם עצמו שאין לו בכלל מושג מה הוא קורא.

יש כאן לא מעט משתתפים שצברו קילומטראג' בתחום עוד מהימים של IOL ותפוז בתחילת שנות האלפיים (אני בינהם, אגב).
 

מכיוון שהתחלת את עניין המדידות, אני ממליץ לך בחום לקרוא את השרשור הבא.

https://www.audiosciencereview.com/...one-not-as-clean-sounding-as-the-other.24778/

חוץ מלשלוח את מחבר השרשור להסתכלות פסיכיאטרית, לאף אחד אין תשובה לשאלה שנשאלה, שמגובה לפי מה שקראתי, במדידות ובמבחני דאבל בליינד.



משעשע. מאוד.
למעשה שאלתי בשרשור מה הולך, ופותח השרשור אמר שהם הגיעו למסקנה שהמכשיר פגום והוא מחזיר אותו
 
חמור מאוד ;)
2 מכשירים שנמדדים זהה (לפי הגורו אמיר) ונשמעים שונה ?
הבן אדם אשכרה שומע באוזניים ?
לא פחות ממדהים.
המכשיר פגום
ונחמד שמצטטים מASR רק כשנוח וזה כביכול סותר את מה שאני אומר ולגבי שאר הדברים שאני טוען ASR סה בדיחה ומדע לא קשור לסאונד בכלל
 
פעם בכמה זמן, מגיע לכאן מדען מטעם עצמו שאין לו בכלל מושג מה הוא קורא.

יש כאן לא מעט משתתפים שצברו קילומטראג' בתחום עוד מהימים של IOL ותפוז בתחילת שנות האלפיים (אני בינהם, אגב).
אני מדען מטעם NASA
המכשיר פגום אז הציטוט שלך די לא רלוונטי וגם התגובה
 

המכשיר פגום
ונחמד שמצטטים מASR רק כשנוח וזה כביכול סותר את מה שאני אומר ולגבי שאר הדברים שאני טוען ASR סה בדיחה ומדע לא קשור לסאונד בכלל

פגום ונמדד אותו דבר ?
אולי המדידות היו פגומות ?....
 
פגום ונמדד אותו דבר ?
אולי המדידות היו פגומות ?....
יחידה אחרת שנמדדה שהייתה תקינה נמדדה אותו הדבר, יחידה ספיצפית אחרת של פותח השרשור היא הפגומה ולכן נמדדה אחרת.
אכן המדע הוא דבר פגום מיסודו ולא אמין
אני מציע שמעכשיו נמדוד רק עם האוזניים, האיבר הכי לא מדויק שקיים
 
מקרה מעניין . אני הייתי מציע למדוד את הקלט בנקודת ההאזנה ולהשוות למכשיר השני , לפני שמתחילים לחפש מה לא בסדר במדידות , אם בכלל הוא הצליח למדוד את כל המשתנים .
 

יחידה אחרת שנמדדה שהייתה תקינה נמדדה אותו הדבר, יחידה ספיצפית אחרת של פותח השרשור היא הפגומה ולכן נמדדה אחרת.
אכן המדע הוא דבר פגום מיסודו ולא אמין
אני מציע שמעכשיו נמדוד רק עם האוזניים, האיבר הכי לא מדויק שקיים
מה לעשות שאנחנו שומעים דרך האיבר הזה שנקרא אוזניים.אתה מציע שנתעלם מהאוזניים ונשכנע את עצמינו שמה שאנחנו שומעים הוא טוב או לא טוב? בחיי שאני לא מבין... אני יכול להכין לך מאכל שיהיו בו אותם מרכיבים מדידים בדיוק,אותו כמות מלח סוכר קמח וכולי, אבל אחד יהיה לך טעים והשני פחות. כי תהליך ההכנה היה שונה למשל, או כי לכל אחד יש את הטעם שלו. אוזן כמו חיך זה טעם וטעם מתפרש במח האנושי בצורה שטרם עמדנו על טיבה בדיוק. בכל אופן אני חושב שהנקודה הובהרה, כשתבנה את מערכת מדידותיך , נשמח להבין מה היא, רק אל תעלב אם לא כולם יחלקו את התלהבותך מהתוצאה הסופית, לא כולנו גדלנו על התוכנית " רגע, אמדוד לי" וטרם נמצאה המערכת שתספק את כולם. כמו באלכוהול, סיגריות, מסטיקים ובשר.
 
"רגע אמדוד לי"??
ערן חנקת
 
המכשיר פגום
ונחמד שמצטטים מASR רק כשנוח וזה כביכול סותר את מה שאני אומר ולגבי שאר הדברים שאני טוען ASR סה בדיחה ומדע לא קשור לסאונד בכלל
רק אומר לך שאם אתה מתכוון להגיד בסוף שדאק של 350 דולר נמדד ונשמע זהה לדאק של 20000 דולר תוותר מראש
אולי יעבוד בפורום אחר. כאן לא
 

מקרה מעניין . אני הייתי מציע למדוד את הקלט בנקודת ההאזנה ולהשוות למכשיר השני , לפני שמתחילים לחפש מה לא בסדר במדידות , אם בכלל הוא הצליח למדוד את כל המשתנים .
ביקשתי מפותח השרשור המקורי שם לאמלק לי כי הסתקרנתי בעצמי, בקיצור היחידה שלו פגומה ולכן נמדדת אחרת
Screenshot_20210718-135038.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20210718-135038.jpg
    Screenshot_20210718-135038.jpg
    KB 27.7 · צפיות: 281
רק אומר לך שאם אתה מתכוון להגיד בסוף שדאק של 350 דולר נמדד ונשמע זהה לדאק של 20000 דולר תוותר מראש
אולי יעבוד בפורום אחר. כאן לא
זה הכיוון…
 
רק אומר לך שאם אתה מתכוון להגיד בסוף שדאק של 350 דולר נמדד ונשמע זהה לדאק של 20000 דולר תוותר מראש
אולי יעבוד בפורום אחר. כאן לא
אם אתה חושב שמחיר משקף ביצועים אז אתה טועה, לא רק בפורום הזה אלא בכל פורום בעולם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור