למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תודה שאתה רק מחזק את הטיעון שלי
 

בוא רק נגיד שאיבדתי את המוטיבציה לענות לכל אחד ואחד ולהשקיע אחרי כל מה שספגתי בשרשור.
לענות עשרות הודעות קצרות וחסרות משמעות יש לך מוטיבציה אבל נעלבת מדי מכדי לענות לעניין. ולא תגלה איזה דגמים שמעת. בקיצור טרול.
 
לענות עשרות הודעות קצרות וחסרות משמעות יש לך מוטיבציה אבל נעלבת מדי מכדי לענות לעניין. ולא תגלה איזה דגמים שמעת. בקיצור טרול.
איבדתי את הרצון השמחה והמוטיבציה להגיב לאנשים פה ברצינות
אפילו אנשים שהתכתבתי איתם בפרטי והגעתי איתם להסנה מסוימת התהפכו עליי מחדש ללא סיבה
האמת זה לא קרה לי באף פורום בחיים שלי ואני נמצא בהמון.
אז אני ממש לא רואה את עצמי כחייב דין וחשבון למישהו פה ואני אגיב רק למי שאני ארצה כמה שארצה ומתי שארצה.
 
איבדתי את הרצון השמחה והמוטיבציה להגיב לאנשים פה ברצינות
אפילו אנשים שהתכתבתי איתם בפרטי והגעתי איתם להסנה מסוימת התהפכו עליי מחדש ללא סיבה
האמת זה לא קרה לי באף פורום בחיים שלי ואני נמצא בהמון.
אז אני ממש לא רואה את עצמי כחייב דין וחשבון למישהו פה ואני אגיב רק למי שאני ארצה כמה שארצה ומתי שארצה.

וככה זה נראה כשאתה מאבד מוטיבציה???
 

איפה כתבתי שoff axis לא חשוב?
לא כתבת .

התכוונתי שאתה לוקח מדידה אחת והופך אותה להכל .
בעוד שישנם גם יתרונות ל פטיפון .( מבחינה טכנית טהורה וקרה )
מעבר לזה - ככל שהתקדמתי יותר בציוד דיגטלי - הוא נשמע לי ״ יותר אנאלוגי״ אז בסוף - שתי השיטות בקצב שלהן - שואפות לאותו דבר .
ריאליזם
 
איך אתה יודע? השאלה היתה לא מה המדע כמו שאתה תופס אותו אומר, אלא מה קורה בפועל במבחן האזנה. אתה בתיאוריה, ועד שלא תבין את זה לא תתקדם.
אמרת יפה - כפי שהוא תופס אותו
 
וככה זה נראה כשאתה מאבד מוטיבציה???
ראית מה זה
למרות הכל
 

לא כתבת .

התכוונתי שאתה לוקח מדידה אחת והופך אותה להכל .
בעוד שישנם גם יתרונות ל פטיפון .( מבחינה טכנית טהורה וקרה )
מעבר לזה - ככל שהתקדמתי יותר בציוד דיגטלי - הוא נשמע לי ״ יותר אנאלוגי״ אז בסוף - שתי השיטות בקצב שלהן - שואפות לאותו דבר .
ריאליזם
ממש לא לוקח מדידה אחת
לויניל יש כ"כ הרבה חסרונות מובנים שאין לו בכלל סיכוי להתמודד עם דיגיטל ובטח לא עם hi res
 
איבדתי את הרצון השמחה והמוטיבציה להגיב לאנשים פה ברצינות
אפילו אנשים שהתכתבתי איתם בפרטי והגעתי איתם להסנה מסוימת התהפכו עליי מחדש ללא סיבה
האמת זה לא קרה לי באף פורום בחיים שלי ואני נמצא בהמון.
אז אני ממש לא רואה את עצמי כחייב דין וחשבון למישהו פה ואני אגיב רק למי שאני ארצה כמה שארצה ומתי שארצה.
תתבגר בבקשה
אתה זורק פה הצהרות חסרות בסיס ומצפה מאנשים שיגיבו לך בסבלנות?
כשאתה אומר למשל: כל דאק ב 1000 דולר ישמע יותר טוב מפטיפון במליון אתה בעצם אומר לכל מי שרכש כאן פטיפונים יקרים, יצאתם פראיירים
התגובות משתנות בין כעס לגיחוך
 

יש לו יתרון אחד כלשהוא לשיטתך ?
וזה רק קצה הקרחון.
אז טכנית לא אין לו
ויניל לא נמצא בכלל באותו יקום של דיגיטל.
מצד שני זה לגמרי מגניב ונוסטלגי וגורם לרומנטיזציה לכל מה שקשור לסאונד, כי רובנו גדלנו על פטיפון, ויש אנשים שלא אוהבים סאונד אנליטי ומוצאים את הפתרון בזה שזה סבבה לגמרי
Screenshot_20210718-184808.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20210718-184808.jpg
    Screenshot_20210718-184808.jpg
    KB 128.2 · צפיות: 309
תתבגר בבקשה
אתה זורק פה הצהרות חסרות בסיס ומצפה מאנשים שיגיבו לך בסבלנות?
כשאתה אומר למשל: כל דאק ב 1000 דולר ישמע יותר טוב מפטיפון במליון אתה בעצם אומר לכל מי שרכש כאן פטיפונים יקרים, יצאתם פראיירים
התגובות משתנות בין כעס לגיחוך
לא באתי להוריד גשם על תהלוכות של אנשים כאן
יש אנשים שמעדיפים רכב וינטג על מרצדס חדשה
אז "עבדו עליהם" כי הן עולות אותו המחיר? אלה 2 דברים שונים ו2 מטרות שונות
מי שמחפש דיוק הולך על דיגיטל מי שמחפש סאונד כביכול יותר מוזיקלי ואת כל הפאן שבמדיה פיזית קונה פטיפון
אני בעצמי אם לא הייתי פנאט של דיוק ונאמנות למקור הייתי קונה פטיפון בכיף(ובכל מקרה הייתי קונה אם היה לי תקציב גם לזה)
זה כמו להעדיף פלזמה על OLED
זה לא רע בעיניי אבל טכנית OLED עולה על פלזמה בכל מדד
 
וזה רק קצה הקרחון.
אז טכנית לא אין לו
ויניל לא נמצא בכלל באותו יקום של דיגיטל.
מצד שני זה לגמרי מגניב ונוסטלגי וגורם לרומנטיזציה לכל מה שקשור לסאונד, כי רובנו גדלנו על פטיפון, ויש אנשים שלא אוהבים סאונד אנליטי ומוצאים את הפתרון בזה שזה סבבה לגמרי
צפה בקובץ המצורף 55106
תענה בכן או לא בבקשה .
באותה כתבה האם רשמו שיש יתרונות לפטיפון ?

שים לב - התשובה צריכה להיות כן או לא
 

לא באתי להוריד גשם על תהלוכות של אנשים כאן
יש אנשים שמעדיפים רכב וינטג על מרצדס חדשה
אז "עבדו עליהם" כי הן עולות אותו המחיר? אלה 2 דברים שונים ו2 מטרות שונות
מי שמחפש דיוק הולך על דיגיטל מי שמחפש סאונד כביכול יותר מוזיקלי ואת כל הפאן שבמדיה פיזית קונה פטיפון
אני בעצמי אם לא הייתי פנאט של דיוק ונאמנות למקור הייתי קונה פטיפון בכיף(ובכל מקרה הייתי קונה אם היה לי תקציב גם לזה)
זה כמו להעדיף פלזמה על OLED
זה לא רע בעיניי אבל טכנית OLED עולה על פלזמה בכל מדד
אז ככה
אתה חושב שמה שעושה את איכות הדאק זה הציפ שלו?
ממש לא
הכל זה המעגל האנלוגי אחרי ההמרה
תסתכל בנתונים הטכניים איזה אות חלש מוציאים כל הציפים המודרניים, המעגל אחרי ההמרה לאנלוג זה כמו פרה אמפ והוא מה שמשפיע הכי הרבה על הסאונד
ופטיפון זה מסלול שכולו אנלוגי
תשמע סטאפ אנלוגי של 40000 שח ותמצא לי דיגיטלי באותו מחיר שנותן את אותה איכות
אולי אם אתה משווה דאק של 500 דולר עם פטיפון של 3000 שח אתה צודק אבל ברמות הגבוהות ממש לא
היו לי דאקים מכל הרמות, האחרון היה mytek שעולה 3000 דולר ותומך הכל אבל מול סטאפ אנלוגי של מעל 50000 פשוט לא היה כוחות. לקח לי זמן עד שמצאתי דאק מתאים
תעשה סיבוב , תשמע מערכות שיש כאן לחברים במאות אלפי שח , אני בטוח שתשנה דעתך
 
כשאני ארכיב את המערכת תדע;)
שאלתי ברצינות, איזה DAC ב1000 דולר השוות לאיזה פטיפון במיליון?
(להערכתי תבחר לא לענות, אבל מי יודע, אולי...)
 

נערך לאחרונה ב:
קצת לא עד הסוף ואפילו מוטה וגם פה ציינו מספר דברים לטובת הפטיפון .אתה בוחר להתרכז במה שנוח לך וחבל.
בסופו של יום ,אנלוג טהור לא עובר את ההמרה ובכל נשאר שלם- ויש עניין של מיקרודינמיקה באנלוג שאי אפשר להתעלם ממנו.
שים לב - אני לא אומר מי טוב יותר - כמו שאני לא אומר שרמקול ריצפתי טוב מרמקול מדפי.זה הכל איזה מוצר מול איזה מוצר.

יש פה כמה כתבות יותר ניטראליות : צטט קצת משם גם אבל הפעם את היתרונות של הפטיפון :-)

https://www.headphonesty.com/2021/04/vinyl-vs-digital/

https://www.oregonlive.com/music/2014/11/does_vinyl_really_sound_better.html

https://electronics.howstuffworks.com/is-the-sound-on-vinyl-records-better-than-on-cds-or-dvds.htm
 
למה לתת אבל דוגמא של 50 דולר
האם יש DAC ב1000 דולר שישמע יותר טוב מפטיפון של מיליון?
דפנטלי
למה? כי ויניל זה פורמט עם מגבלות מטורפות לא משנה כמה יעלה הפטיפון
אתה לא יכול לתקן פורמט שהוא inherently פגום על ידי שפיכת עוד ועוד כסף
לגבי העדפה כן יד אנשים שמעדיפים סאונד אנלוגי שנשמע להם יותר מוזיקלי וזה סבבה


כולנו טועים, אבל יש כאלה שמבחינים בטעויות שלהם ומתקנים אותן, בעוד אחרים, לא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור