למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מר שרון.
המערכת שלך מחוברת לחשמל דרך כבלי חשמל, שקעים ולוח שמחלק ומגן על הצרכנים?
לפי האג'נדה שלך לשמוע את 'האמת' עליך לחבר את המערכת ישירות למונה החשמל עם חוט נחושת הכי טהור שאפשר בלי כל אלה שמוזכרים למעלה כי כל אחד מהם משנה את הסאונד, איך אני יודע? כי זה מה שעשיתי כדי להבין את השפעתו של כל חלק על הצליל ובכל פעם שיניתי והוספתי חוליה בשרשרת, ונחש מה: קו ישיר מהמונה לשנאי במכשיר נשמע הכי נייטרלי והכי לא מרגש.
אז כן. כמה שפחות יותר טוב אבל אתה רואה משוגעים שככה יעבדו עם סיכון גבוה להתחשמלות ושריפה?
כמעט ולא קיים דבר כזה צינור שקוף שמעביר דיגיטל מהשרתים של ספקי התוכן עד לסטרימר\ממיר בביתך, לפחות לא כרגע ואם אתה רוצה לשמוע איך זה נשמע טהור תשכור דירה ליד בניין השרתים ותבקש שיחברו אותך עם כבל אופטי ישירות למוצא.
בא לי לקחת מחולל זרם חד פאזי 25 אמפר ובמקום לחבר אותו למנוע דיזל לחבר אותו למנוע חשמלי תלת פאזי עם בקרת מהירות אלקטרונית, 1500 סל״ד. חשמל נקי לגמרי למערכת בלי רעש מכיוון שמנוע חשמלי לא מרעיש כמו מנוע דיזל, כמובן שמניח את כל הדבר הזה כמה שיותר רחוק במרפסת.
 
בא לי לקחת מחולל זרם חד פאזי 25 אמפר ובמקום לחבר אותו למנוע דיזל לחבר אותו למנוע חשמלי תלת פאזי עם בקרת מהירות אלקטרונית, 1500 סל״ד. חשמל נקי לגמרי למערכת בלי רעש מכיוון שמנוע חשמלי לא מרעיש כמו מנוע דיזל, כמובן שמניח את כל הדבר הזה כמה שיותר רחוק במרפסת.
לא עדיף מצברים וממיר למתח חילופין מקצועי שמוציא סינוס טהור (ולטעון את המצברים בלילה) ?
 

לא עדיף מצברים וממיר למתח חילופין מקצועי שמוציא סינוס טהור (ולטעון את המצברים בלילה) ?


המערכת המובילה בעולם של טסלה, Powerwall טרם עשתה עלייה, אבל הוא טוען את המצברים דווקא ביום :)
זה פתרון מתאים במיוחד לאקלים שלנו, אבל בעיקר לבתים צמודי קרקע.
 
לא עדיף מצברים וממיר למתח חילופין מקצועי שמוציא סינוס טהור (ולטעון את המצברים בלילה) ?
יש סינוס יותר טהור מגנרטור שמסתובב?
בלי קשר, פשוט יש לי גישה יותר נוחה למערכת שתיארתי וכבר קיבלתי הצעת מחיר ממלפף מנועי חשמל/גנרטורים שאיתו אני עובד על בסיס קבוע שהפתיע אותי לטובה…
 
המערכת המובילה בעולם של טסלה, Powerwall טרם עשתה עלייה, אבל הוא טוען את המצברים דווקא ביום :)
זה פתרון מתאים במיוחד לאקלים שלנו, אבל בעיקר לבתים צמודי קרקע.
מתוכננת כמערכת גיבוי, זאת אומרת לצרכי הפוסט הזה, צריכים להוריד ידנית את החשמל בבית על מנת שהמערכת תכנס לפעולה, לפני כל סשן מול המערכת.
אבל אין ספק שטסלה תותחים ומובילים בתחום.
 

בא לי לקחת מחולל זרם חד פאזי 25 אמפר ובמקום לחבר אותו למנוע דיזל לחבר אותו למנוע חשמלי תלת פאזי עם בקרת מהירות אלקטרונית, 1500 סל״ד. חשמל נקי לגמרי למערכת בלי רעש מכיוון שמנוע חשמלי לא מרעיש כמו מנוע דיזל, כמובן שמניח את כל הדבר הזה כמה שיותר רחוק במרפסת.

פחות בלאי ופחות EMI יתן לך Pure Sine Wave Inverter שמוציא לפעמים סינוס יותר טוב מזה של חברת חשמל.
אבל עדיין הוא לא יבטל את ההשפעות דמויות ה EQ שעושים הכבלים, השקעים והלוח.
 
נערך לאחרונה ב:
שחרר! סתם ילד מתלהב ששמע שני אלבומי ג׳אז בחיים וקרא כמה פוסטים בפורום של אנשים יותר חכמים מאיתנו ופחות פרובינציאלים…
בתור אחד שלא יודע עליי או על הידע שלי כלום זה די מרשים שאתה מגיע לתובנות כ"כ מרחיקות לכת.
 
בתור אחד שלא יודע עליי או על הידע שלי כלום זה די מרשים שאתה מגיע לתובנות כ"כ מרחיקות לכת.
עדיין ממתין בסבלנות שתיתן לנו דוגמא של מוצר שקנית לפי מדידות בלבד
בתיאוריה הכל נכון
 

עדיין ממתין בסבלנות שתיתן לנו דוגמא של מוצר שקנית לפי מדידות בלבד
בתיאוריה הכל נכון
יש המון שאלות שהבחור החליט לא לענות עליהן לאורך השרשור.
 
רכישה לא מהווה הוכחה לנכונות . גם ההיפך
 
רכישה לא מהווה הוכחה לנכונות . גם ההיפך

רכישה מהווה דוגמא ל "נאה דורש, נאה מקיים".
את התיאוריה הבנו.
היישום בפועל זה מה שמעניין.
ארז
 

רכישה מהווה דוגמא ל "נאה דורש, נאה מקיים".
את התיאוריה הבנו.
היישום בפועל זה מה שמעניין.
ארז
אני לא רואה את עצמי כחייב דין וחשבון למישהו כאן במיוחד אחרי כל המילים היפות שספגתי בשרשור הזה
 
עדיין ממתין בסבלנות שתיתן לנו דוגמא של מוצר שקנית לפי מדידות בלבד
בתיאוריה הכל נכון
כשאני אקנה אתה תדע ותהיה בטוח שהמדידות יהיו מושלמות עד כמה אפשר, כנ"ל הסאונד
 
אני לא רואה את עצמי כחייב דין וחשבון למישהו כאן במיוחד אחרי כל המילים היפות שספגתי בשרשור הזה
קיבלת יחס הוגן, נשאלת שאלות לגיטימיות ובאופן עקבי התעלמת משאלות שלא היו לך נוחות. אתה זה שהתייחסת לחברי הפורום הוותיקים בצורה לא מכובדת, קבעת עובדות לא מבוססות על החברים פה וגם ענית לעצמך מתוך אותן קביעות, כמו מישהו שמשחק שחמט עם עצמו.
מהמקום הזה מדי פעם קיבלת תגובה חסרת סבלנות…
 

כשאני אקנה אתה תדע ותהיה בטוח שהמדידות יהיו מושלמות עד כמה אפשר, כנ"ל הסאונד
כלומר עוד לא קנית
כמו שאמרתי בתיאוריה הכל נכון
כשתקנה תראה שזה לא בדיוק מדעים מדויקים
 
כלומר עוד לא קנית
כמו שאמרתי בתיאוריה הכל נכון
כשתקנה תראה שזה לא בדיוק מדעים מדויקים

הוא לא יראה וגם לא ישמע. ממגוון סיבות. יש ריבועים שאפילו את הפינות אי אפשר לעגל להם.
23 עמודים של כלום... נו טוב.
 
יש המון שאלות שהבחור החליט לא לענות עליהן לאורך השרשור.
משום שמדובר בפרובוקטור שכל תפקידו ליצור טראפיק
 

קיבלת יחס הוגן, נשאלת שאלות לגיטימיות ובאופן עקבי התעלמת משאלות שלא היו לך נוחות. אתה זה שהתייחסת לחברי הפורום הוותיקים בצורה לא מכובדת, קבעת עובדות לא מבוססות על החברים פה וגם ענית לעצמך מתוך אותן קביעות, כמו מישהו שמשחק שחמט עם עצמו.
מהמקום הזה מדי פעם קיבלת תגובה חסרת סבלנות…
האמת שעליך אני ממש מתפלא שהחלטת להתהפך עליי ללא סיבה אחרי כל ההודעות בפרטי אבל סבבה
 
כלומר עוד לא קנית
כמו שאמרתי בתיאוריה הכל נכון
כשתקנה תראה שזה לא בדיוק מדעים מדויקים
שמעתי בדקתי וחקרתי , אני יודע בדיוק מה אני רוצה לקנות, זה הכל עניין של תקציב, יקח זמן לחסוך
 
שמעתי בדקתי וחקרתי , אני יודע בדיוק מה אני רוצה לקנות, זה הכל עניין של תקציב, יקח זמן לחסוך
תחזור אלינו עם המסקנות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור