למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

האמת שעליך אני ממש מתפלא שהחלטת להתהפך עליי ללא סיבה אחרי כל ההודעות בפרטי אבל סבבה
שום התהפכות, לא מסכים עם הגישה שלך ומצפה ממך לתשובות ענייניות על מה ששואלים אותך בפורום חוץ מחזרה על המנטרה של מדידות ומדע.
 
שום התהפכות, לא מסכים עם הגישה שלך ומצפה ממך לתשובות ענייניות על מה ששואלים אותך בפורום חוץ מחזרה על המנטרה של מדידות ומדע.
אחרי שהתנהגו אליי בצורה לא מכובדת אני בטח לא אטרח להשיב לכל אחד ואחד ובטח לא בצורה עניינית כמו שעשיתי בתחילת השרשור
איבדתי את הרצון והמוטיבציה.
 
תחזור אלינו עם המסקנות
אוקיי תודה
אני גם אזמין את מי שרוצה לבוא ולשמוע אם אני בכלל אשאר כאן עד אז
 

אחרי שהתנהגו אליי בצורה לא מכובדת אני בטח לא אטרח להשיב לכל אחד ואחד ובטח לא בצורה עניינית כמו שעשיתי בתחילת השרשור
איבדתי את הרצון והמוטיבציה.

אם אתה מגיע לחדר שבו הרבה אנשים וחושב שרק אתה צודק וכולם טועים ומבהיר את זה שוב ושוב אז:
1. בסבירות גבוהה אתה טועה. ביחוד אם אתה מהטירונים שלא יודעים מספיק אפילו כדי להבין שהם טועים.
2. לאנשים ימאס ממך בשלבים שונים ובצורות שונות.
 
אחרי שהתנהגו אליי בצורה לא מכובדת אני בטח לא אטרח להשיב לכל אחד ואחד ובטח לא בצורה עניינית כמו שעשיתי בתחילת השרשור
איבדתי את הרצון והמוטיבציה.

תרשה לי שרון

בכל ענף בחיים יש חובבים ופורומים בהם חברים משתפים הרבה אנשים מידע ותובנות כאשר חברים חדשים שלא משופשפים לומדים ונהנים מהוותיקים שעברו כברת דרך בענף ושנמצאים פה שנים.

במקרה דנן ואני מאמין מתוך כוונה טובה ותמימה , פתחת מספר שירשורים דווקא מעניינים וטובים , אולם במקום לשאול להבין ולקבל את מה שאומרים 99% מהחברים האודיופילים הוותיקים בענף מתוך נסיון לעזור , החלטת ללא שום נסיון ומתוך קלות על המקלדת להיות מין סוג של דני ידעני .

אז במקום לחשוב שנייה ולומר , רגע , כל החברים פה עם נסיון של שנים מנסים לומר לי משהו שכדאי שאפנים ,החלטת ללכת עם ראש בקיר ופשוט להתעלם , ומכאן התגובות שקיבלת.

אל תתבלבל אין פה אנשים רעים , רובם פה חברים ואנשים טובים .

אתה לא יכול לומר לקבוצת נהגים בפורמולה 1 איך הרכב אמור להתנהג בכביש ברמה תאורתית ,כשהם נוהגים שנים עם נסיון על כמעט על כל רכב אפשרי וטוענים ההפך , אזיי כנראה שהם יודעים על מה הם מדברים , אתה לא חושב כך ?

אז פשוט תתקדם לאט,לך תשמע דברים, צבור נסיון ,ואתה תיווכח שהתאוריה שונה מהמציאות , במיוחד בענף הזה.

אמיר ארמה
 

נערך לאחרונה ב:
אם אתה מגיע לחדר שבו הרבה אנשים וחושב שרק אתה צודק וכולם טועים ומבהיר את זה שוב ושוב אז:
1. בסבירות גבוהה אתה טועה. ביחוד אם אתה מהטירונים שלא יודעים מספיק אפילו כדי להבין שהם טועים.
2. לאנשים ימאס ממך בשלבים שונים ובצורות שונות.
לא אמרתי שאני צודק ואחרים טועים, למעשה זה קרה סי ההפך.
דבר שני יש דרך להגיד את הדברים
תחזור אחורה תראה כמה מהכינויי חיבה שקיבלתי כאן
 
לא אמרתי שאני צודק ואחרים טועים, למעשה זה קרה סי ההפך.
דבר שני יש דרך להגיד את הדברים
תחזור אחורה תראה כמה מהכינויי חיבה שקיבלתי כאן
אני בטוח שזה לא נעים אבל קצת שמת את עצמך במצב הזה. יאללה לך לשמוע קצת מערכות אפילו בלי לקנות, אנחנו משחיתים זמן בדיבורי סרק.
 
תרשה לי שרון

בכל ענף בחיים יש חובבים ופורומים בהם חברים משתפים הרבה אנשים מידע ותובנות כאשר חברים חדשים שלא משופשפים לומדים ונהנים מהוותיקים שעברו כברת דרך בענף ושנמצאים פה שנים.

במקרה דנן ואני מאמין מתוך כוונה טובה ותמימה , פתחת מספר שירשורים דווקא מעניינים וטובים , אולם במקום לשאול להבין ולקבל את מה שאומרים 99% מהחברים האודיופילים הוותיקים בענף מתוך נסיון לעזור , החלטת ללא שום נסיון ומתוך קלות על המקלדת להיות מין סוג של דני ידעני .

אז במקום לחשוב שנייה ולומר , רגע , כל החברים פה עם נסיון של שנים מנסים לומר לי משהו שכדאי שאפנים ,החלטת ללכת עם ראש בקיר ופשוט להתעלם , ומכאן התגובות שקיבלת.

אל תתבלבל אין פה אנשים רעים , רובם פה חברים ואנשים טובים .

אתה לא יכול לומר לקבוצת נהגים בפורמולה 1 איך הרכב אמור להתנהג בכביש ברמה תאורתית ,כשהם נוהגים שנים עם נסיון על כמעט על כל רכב אפשרי וטוענים ההפך , אזיי כנראה שהם יודעים על מה הם מדברים , אתה לא חושב כך ?

אז פשוט תתקדם לאט,לך תשמע דברים, צבור נסיון ,ואתה תיווכח שהתאוריה שונה מהמציאות , במיוחד בענף הזה.

אמיר ארמה
האמת שלא אמרתי מי צודק ומי לא
ואני גם לא כזה מסכים עם המטפורה כי יש לי ידע של שנים, הוא פשוט שונה משל האודיפיל הממוצע, כנ"ל הגישה שלי שהיא יותר מדעית מאשר קריאת ביקורות ולקבל בצורה עיוורת המלצות של אודיופילים ולהתסנוור ממנורות ומשמות מפוצצים.
כמו שאמרתי אני מתבסס על פלויד טול ושאר פורומים עם אוריינטציה יותר מקצועית/ מדעית
לא אמרתי שזה גורם לי לדעת יותר או שאני יותר צודק בגלל זה אלא שבזה אני מאמין
Screenshot_20210713-181021.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20210713-181021.jpg
    Screenshot_20210713-181021.jpg
    KB 116.9 · צפיות: 216
תרשה לי שרון

בכל ענף בחיים יש חובבים ופורומים בהם חברים משתפים הרבה אנשים מידע ותובנות כאשר חברים חדשים שלא משופשפים לומדים ונהנים מהוותיקים שעברו כברת דרך בענף ושנמצאים פה שנים.

במקרה דנן ואני מאמין מתוך כוונה טובה ותמימה , פתחת מספר שירשורים דווקא מעניינים וטובים , אולם במקום לשאול להבין ולקבל את מה שאומרים 99% מהחברים האודיופילים הוותיקים בענף מתוך נסיון לעזור , החלטת ללא שום נסיון ומתוך קלות על המקלדת להיות מין סוג של דני ידעני .

אז במקום לחשוב שנייה ולומר , רגע , כל החברים פה עם נסיון של שנים מנסים לומר לי משהו שכדאי שאפנים ,החלטת ללכת עם ראש בקיר ופשוט להתעלם , ומכאן התגובות שקיבלת.

אל תתבלבל אין פה אנשים רעים , רובם פה חברים ואנשים טובים .

אתה לא יכול לומר לקבוצת נהגים בפורמולה 1 איך הרכב אמור להתנהג בכביש ברמה תאורתית ,כשהם נוהגים שנים עם נסיון על כמעט על כל רכב אפשרי וטוענים ההפך , אזיי כנראה שהם יודעים על מה הם מדברים , אתה לא חושב כך ?

אז פשוט תתקדם לאט,לך תשמע דברים, צבור נסיון ,ואתה תיווכח שהתאוריה שונה מהמציאות , במיוחד בענף הזה.

אמיר ארמה

יפה מאוד אמיר. אהבתי כל מילה!!
 
סליחה? איפה ראית שהוא ביקש ממישהו כאן משהו? אולי פספסתי? תביא לי הפניה בבקשה.

אתה לוקח את זה מילולית כאשר הכוונה היא שאם אתה כל כך.מצדד במדידות ובמדע (עד כדי הצהרה קיצונית של ביטול האוזניים) , בוא תראה לנו איך מיישמים את זה בפועל.
 

הגישה שלי שהיא יותר מדעית מאשר קריאת ביקורות ולקבל בצורה עיוורת המלצות של אודיופילים ולהתסנוור ממנורות ומשמות מפוצצים.

עם גישה כזו מתנשאת ומזלזלת אתה מצפה ליחס אוהד?
מי שבוחר את הציוד לא על סמך מדידות הוא "מסתנוור ממנורות ומשמות מפוצצים" או "קורא ביקורות ומקבל המלצות של אודיופילים בצורה עיוורת" ?
יש לך את זה ביותר מזלזל ומקטין ?

אל תתבכיין שחטפת.
הרווחת את זה.
אגב, אודיופילים הם האחרונים שמתרשמים מביקורות.
אודיופילים נותנים לאוזניים להחליט.
אתה כל כך נעול ומקובע שאפילו את המסר הפשוט הזה אתה מסרב להפנים.
 
נערך לאחרונה ב:
עם גישה כזו מתנשאת ומזלזלת אתה מצפה ליחס אוהד?
מי שבוחר את הציוד לא על סמך מדידות הוא "מסתנוור ממנורות ומשמות מפוצצים" או "קורא ביקורות ומקבל המלצות של אודיופילים בצורה עיוורת" ?
יש לך את זה ביותר מזלזל ומקטין ?

אל תתבכיין שחטפת.
הרווחת את זה.
אגב, אודיופילים הם האחרונים שמתרשמים מביקורות.
אודיופילים נותנים לאוזניים להחליט.
אתה כל כך נעול ומקובע שאפילו את המסר הפשוט הזה אתה מסרב להפנים.
אחרי שזלזלו בי והקטינו אותי אני חושב שמותר לי גם עקיצה קטנה (למרות שזה לא היה בכוונה או בצורה מודעת)
לא הבנתי לכולם מותר ולי אסור? אולי כשאנשים ירגישו את מה שאני מרגיש הם ישנו את הגישה
 
סליחה? איפה ראית שהוא ביקש ממישהו כאן משהו? אולי פספסתי? תביא לי הפניה בבקשה.
אני חושש להגיד לך תודה כדי שלא יכנסו בך גם כי חלילה אולי תתפס כאחד שתומך בי, אבל בכל זאת, תודה:)
 

אתה לוקח את זה מילולית כאשר הכוונה היא שאם אתה כל כך.מצדד במדידות ובמדע (עד כדי הצהרה קיצונית של ביטול האוזניים) , בוא תראה לנו איך מיישמים את זה בפועל.
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה . אם אתה אומר שלא התכוונת לזה מילולית אז פשוט חוזרים למה שאמרתי קודם : "רכישה לא מהווה הוכחה לנכונות . גם ההיפך" . ואני לא מאמין על שועל קרבות ותיק כמוך , בין היחידים במחנה האודיופילי ואולי בעצם היחיד עכשיו שעמיר איננו , שטורח לתת מענה ענייני למצדדי המדע ופתאום מעלה שאלה מיתממת כזו . אבל לא .. אתה יודע מה צריך לעשות בכדי "ליישם את זה בפועל" בעצם.. לא ? ובכלל , נראה לי נכון יותר לבקש הוכחה על פני יישום .
 
אני חושש להגיד לך תודה כדי שלא יכנסו בך גם כי חלילה אולי תתפס כאחד שתומך בי, אבל בכל זאת, תודה:)
אתה לא מכיר אותי ואת פועלי . אמנם את הניבים והציפורניים הפעלתי בעיקר באתר המקביל ובנושאים שונים לגמרי , אבל אני האחרון פה שחושש מתיוג או הוקעה , ויודע להתמודד לבד מול צבא שלם כל זמן שאני יודע שהצדק איתי
 
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה . אם אתה אומר שלא התכוונת לזה מילולית אז פשוט חוזרים למה שאמרתי קודם : "רכישה לא מהווה הוכחה לנכונות . גם ההיפך" . ואני לא מאמין על שועל קרבות ותיק כמוך , בין היחידים במחנה האודיופילי ואולי בעצם היחיד עכשיו שעמיר איננו , שטורח לתת מענה ענייני למצדדי המדע ופתאום מעלה שאלה מיתממת כזו . אבל לא .. אתה יודע מה צריך לעשות בכדי "ליישם את זה בפועל" בעצם.. לא ? ובכלל , נראה לי נכון יותר לבקש הוכחה על פני יישום .

על איזו שאלה מיתממת אתה מדבר ? על איזו עוגה מדובר ?
בא בן אדם, מטיף פה בלהט שהוא רק מדע ומדידות, זרק אמירה "אני הולך על האובייקטיבי לא הסובייקטיבי, שהאוזניים יגידו מה שבא להן, מה שקובע זה המדידות בלבד"...
ובעקבות האמירה זאת כתבתי "נאה דורש - נאה מקיים".
אם אתה מטיף ומצהיר הצהרה כזאת ("נאה דורש") , תתכבד נא להדגים איך זה מתבצע בפועל (" נאה מקיים").
אין פה שום עוגה נסתרת או היתממות.
זה לא שונה ממה ש liranbh כתב :
" אני עדיין ממתין לקרוא איזה סטאפ הוא בחר לפי מדידות".
ארז
 

אחרי שזלזלו בי והקטינו אותי אני חושב שמותר לי גם עקיצה קטנה (למרות שזה לא היה בכוונה או בצורה מודעת)
לא הבנתי לכולם מותר ולי אסור? אולי כשאנשים ירגישו את מה שאני מרגיש הם ישנו את הגישה

צר לי אבל ככה לא תשנה גישה של אף אחד.
אתה פה באתר משנת 2013 ואני מניח שבמהלך השנים קראת פה לא מעט אז אני נותן לך קרדיט שידעת שלא תמצא פה אהדה לגישה שהבאת.

אם היית מצטט מאותו פורום ומשאיר שאלה לדיון אז זה עניין אחר.
אבל בחרת לכתוב בנחרצות (אגב זלזול...) ולכן נתבקשת להדגים.
אם תדגים את גישתך, זה יכול לשנות את הגישה של חברים פה.

תחשוב לרגע איזו תגובה היה מקבל כימאי שנכנס לפורום של חובבי יינות וכותב "אני בוחר את היין שלי לפי ההרכב הכימי ולא אכפת לי מה החיך שלי יגיד"...
זה נשמע לך הגיוני או סביר ?

כתבתי לך קודם (ובחרת להתעלם) שמדובר בחוויה חושית.
פה מדובר בחוש שמיעה ובפורום חובבי יין מדובר בחוש טעם.
ארז
 
צר לי אבל ככה לא תשנה גישה של אף אחד.
אתה פה באתר משנת 2013 ואני מניח שבמהלך השנים קראת פה לא מעט אז אני נותן לך קרדיט שידעת שלא תמצא פה אהדה לגישה שהבאת.

אם היית מצטט מאותו פורום ומשאיר שאלה לדיון אז זה עניין אחר.
אבל בחרת לכתוב בנחרצות (אגב זלזול...) ולכן נתבקשת להדגים.
אם תדגים את גישתך, זה יכול לשנות את הגישה של חברים פה.

תחשוב לרגע איזו תגובה היה מקבל כימאי שנכנס לפורום של חובבי יינות וכותב "אני בוחר את היין שלי לפי ההרכב הכימי ולא אכפת לי מה החיך שלי יגיד"...
זה נשמע לך הגיוני או סביר ?

כתבתי לך קודם (ובחרת להתעלם) שמדובר בחוויה חושית.
פה מדובר בחוש שמיעה ובפורום חובבי יין מדובר בחוש טעם.
ארז
האמת שלא הייתי פה פעיל שנים
אבל רגע לא הבנתי, בגלל שמישהו חושב אחרת זה מצדיק לתקוף אותו ולזלזל בו?
כן אני מאמין במדע בתחום הזה ואני וכן חושב שהרוב לא נותנים לו מספיק מקום אלא נותנים לשיקולים שבעיניי הם שגויים להוביל אותם
וגם אמרתי שאני לא אשקול בכלל רמקול שנמדד גרוע
נקודת המוצא שלי תהיה המדידות, כמובן שהוא גם חייב יהיה להשמע לי טוב
בכל מקרה את המחקר שלי כבר עשיתי והגעתי לשילוב של מדידות וסאונד טוב לצערי אין לי תקציב כרגע וזאת הסיבה היחידה למה לא מימשתי את זה
לכן חבל למהר ולשפוט אנשים, בחיים לא נתקלתי בגישה כזאת כלפיי כמו בשרשור הזה בשום פורום אודיו אחר וגם שם יש מומחים לא קטנים, פשוט יותר סבלניים וסובלניים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור