מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

10DC688B-9CEE-4FE4-BF8E-3E60F90925A3.png
 

תמונות מצורפות

  • 10DC688B-9CEE-4FE4-BF8E-3E60F90925A3.png
    10DC688B-9CEE-4FE4-BF8E-3E60F90925A3.png
    KB 106 · צפיות: 303
virgin prunes

האלבום if i die, i die

הרכב פוסט פאנק בהנהגת גאוין פריידיי gavin friday (ידיד נפש/חבר/שותף מוזיקלי של בונו ודה אדג' u2)
האלבום הפיק ברובו קולין ניומן (מנהיג להקת wire ובן זוגה של מלכה שפיגל מינימל קומפקט)

אלבום חזק עם אוירה , הפקה, תופים הבועטים חזק בבטן, שירה מיוחדת במינה של גאוין פריידי.
מי שאוהב את הגותיות של באוהוס, סיסטרס אוף מרסי, פילד אוף נפילים, לדעתי יתחבר לאלבום המכשף השבטי

חג שמח


virgin.jpg
 

תמונות מצורפות

  • virgin.jpg
    virgin.jpg
    KB 160.6 · צפיות: 293
4D01CB01-755E-4DE8-88C6-EB22FEC8A09A.png
 

תמונות מצורפות

  • 4D01CB01-755E-4DE8-88C6-EB22FEC8A09A.png
    4D01CB01-755E-4DE8-88C6-EB22FEC8A09A.png
    KB 913 · צפיות: 322
40BA68DC-31D3-43B7-9D0F-D0215A8BCB73.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 40BA68DC-31D3-43B7-9D0F-D0215A8BCB73.jpeg
    40BA68DC-31D3-43B7-9D0F-D0215A8BCB73.jpeg
    KB 242.1 · צפיות: 288
אם אני לא טועה, רודס הופיע בארץ קצת לפני שקפצה עלינו הקורונה. למישהו יצא להיות בהופעה?
ברור! גם עם דרים...
 

ברור! גם עם דרים...
וואלה? בגני התערוכה? הייתי שם.
הנגנים, כרגיל, היו נהדרים. ג'יימס לברי, לעומת זאת, נשמע כמו תרנגולת שחוטה.
סאונד חרא. נקניקיות שלשול.
I'm too old for this shit...
 
וואלה? בגני התערוכה? הייתי שם.
הנגנים, כרגיל, היו נהדרים. ג'יימס לברי, לעומת זאת, נשמע כמו תרנגולת שחוטה.
סאונד חרא. נקניקיות שלשול.
I'm too old for this shit...
תיאור מדוייק!
 
אוהב את ג’וליה
F18AA320-52BE-45C1-BE37-A788E728D9FC.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • F18AA320-52BE-45C1-BE37-A788E728D9FC.jpeg
    F18AA320-52BE-45C1-BE37-A788E728D9FC.jpeg
    KB 154.6 · צפיות: 267
8CAA006E-6865-40D5-B70E-6A62260B5D6E.jpeg


תענוג חלילי לחג
 

תמונות מצורפות

  • 8CAA006E-6865-40D5-B70E-6A62260B5D6E.jpeg
    8CAA006E-6865-40D5-B70E-6A62260B5D6E.jpeg
    KB 93.6 · צפיות: 245
נערך לאחרונה ב:
התקליטור הנפלא הזה בהוצאה יפנית משמש אותי כבר עשור כרפרנס בגזרת מטאל רוק כולל בתערוכות ומבחניי ציוד למינייהם. האלבום מוקלט כל-כך טוב,שאם משהו לא נישמע כהלכה,זה ישר צץ כמו על נייר לקמוס.;)https://tidal.com/browse/album/167044072 חג חרות שמח לכל חבריי הפורום !!!:שתוי:
 

נערך לאחרונה ב:
20A452B1-463A-45E5-A379-0AC64B1DBA03.png
 

תמונות מצורפות

  • 20A452B1-463A-45E5-A379-0AC64B1DBA03.png
    20A452B1-463A-45E5-A379-0AC64B1DBA03.png
    KB 354.8 · צפיות: 245
21BC3813-C182-42AE-8BD5-81A38DF0B94B.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 21BC3813-C182-42AE-8BD5-81A38DF0B94B.jpeg
    21BC3813-C182-42AE-8BD5-81A38DF0B94B.jpeg
    KB 21.6 · צפיות: 266
קודם שמעתי לפי הסדר הבא
מנדלסון 4 VPO
שוסטקוביץ 5 VPO
מוסורסקי ,תמונות עם שיקאגו אחד הביצועים המרטיטים התקליט השני שקניתי בחיים שלי אחרי תקליט עם תומס שיפרס והפילהרמונית NY
בCBS בילדותי המיטב של מוסורסקי היה על צד אחד ובצד השני לילה על הר קירח ומוסיקה מאופרות שלו

לפני שנים שמעתי כאן את שולטי עם הפילהרמונית הישראלית מנצח על דפניס וכלואה של רווול.
זיקוקי דינור התעופפו מעל הקהל באולם...
 

C611160A-0613-4F4F-80ED-BCF46755688F.png
 

תמונות מצורפות

  • C611160A-0613-4F4F-80ED-BCF46755688F.png
    C611160A-0613-4F4F-80ED-BCF46755688F.png
    KB 901.3 · צפיות: 224
חצי מהצמד 2cellos
עושים בעיקר קלאסי אבל גם דברים אחרים כמו נעימת הנושא מתוך משחקי הכס. צברו תאוצה, קיבלו הרבה פרסים ו-התפרקו.
14498925-127A-4CAC-B338-0582161724B5.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 14498925-127A-4CAC-B338-0582161724B5.jpeg
    14498925-127A-4CAC-B338-0582161724B5.jpeg
    KB 756.7 · צפיות: 232
מדהים
מתחיל ב0:30
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור