איזה אלבום מיוחד! לדעתי אין בחורה בשנות השבעים והשמונים שנשבר לה הלב ולא חרשה את האלבום הזה...
קניתי את המארז מפרסטו בדצמבר שנה שעברה,כאשר היה במבצע 21.25 יורו,שלדעתי מחיר מצוין.בהיפריון חצי מחיר...
https://www.hyperion-records.co.uk/dc.asp?dc=D_CDS44301/5
על מה שאתה ראית והיה עוד ועוד ועוד הכל מכרתי לפני7 שנים 3800 תקליטיםיש פה אוספים מדהימים ובטח כייף להחזיק אוסף גדול
אבל לעומת זאת כמה מקום זה תופס ומסורבל גורם לי לחשוב אם כדאי להכנס לאנלוגי בכלל , למרות שאני אוהב תקליטים מאוד. תכלס זה כל מה שיש לי (ורמקולים כמובן)
צפה בקובץ המצורף 48392
אחלה! המלצת לכולם, אני לוקח את ההמלצה שלך ברצינות וממליץ על המחיר הזול יותר...קניתי את המארז מפרסטו בדצמבר שנה שעברה,כאשר היה במבצע 21.25 יורו,שלדעתי מחיר מצוין.![]()