אם אני לא טועה, רודס הופיע בארץ קצת לפני שקפצה עלינו הקורונה. למישהו יצא להיות בהופעה?
ברור! גם עם דרים...אם אני לא טועה, רודס הופיע בארץ קצת לפני שקפצה עלינו הקורונה. למישהו יצא להיות בהופעה?
וואלה? בגני התערוכה? הייתי שם.ברור! גם עם דרים...
תיאור מדוייק!וואלה? בגני התערוכה? הייתי שם.
הנגנים, כרגיל, היו נהדרים. ג'יימס לברי, לעומת זאת, נשמע כמו תרנגולת שחוטה.
סאונד חרא. נקניקיות שלשול.
I'm too old for this shit...
יש לי אותו בהוצאה מחודשת כבר לאחר מותו של יעקוב קרייצברג ז"ל: https://www.prestomusic.com/classical/products/8175974--julia-fischer-plays-tchaikovsky
קודם שמעתי לפי הסדר הבא
מנדלסון 4 VPO
שוסטקוביץ 5 VPO
מוסורסקי ,תמונות עם שיקאגו אחד הביצועים המרטיטים התקליט השני שקניתי בחיים שלי אחרי תקליט עם תומס שיפרס והפילהרמונית NY
בCBS בילדותי המיטב של מוסורסקי היה על צד אחד ובצד השני לילה על הר קירח ומוסיקה מאופרות שלו