עלויות DAC וסטרימר

  • פותח הנושא פותח הנושא rainbird
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

האמת ! ברוב הסטרינמרים לדעתי הבלתי קובעת , עובדים עלינו בעיניים , חרא של תוכנה , זבל של רכיבים ,הכי הרבה מושקע בפרסומת , ובסוף תוצאה של מחשב מעופש ומוגבל , כשיהיה משהו מעניין תספרו לי !
 
נדמה לי שמחשב אפשר לחבר לדאק רק בחיבור usb שהוא רועש יותר מחיבור AES/EBU.
נדמה לי שמחשב אפשר לחבר לדאק רק בחיבור usb שהוא רועש יותר מחיבור AES/EBU.

ו- usb תומך ביותר פורמטים ,כל דבר עם היתרונות והחסרונות
 

האמת ! ברוב הסטרינמרים לדעתי הבלתי קובעת , עובדים עלינו בעיניים , חרא של תוכנה , זבל של רכיבים ,הכי הרבה מושקע בפרסומת , ובסוף תוצאה של מחשב מעופש ומוגבל , כשיהיה משהו מעניין תספרו לי !
האמת שבכל תחום רוב המכשירים חרא עם רכיבים זבל אבל מי מדבר על הרוב, נדמה לי שאתה מכוון גבוה ושם יש כמה מכשירים טובים, עם רכיבים מעולים ותכנה נוחה וייעודית שזה כל מה שצריך כדי לשמוע יותר טוב ממחשב.
 
נדמה לי שמחשב אפשר לחבר לדאק רק בחיבור usb שהוא רועש יותר מחיבור AES/EBU.
אני מחובר ב יו אס בי ולא מרגיש בעיה כול שהיא.
אך גם לרוב הסטרימרים חיבור דרך היו אס בי, יש גם יציאות יעודיות אבל הם בד״כ מיועדים לחיבור לדאק של אותה חברה ולא מתאימות לכול דאק (לא aes/ebu כמובן)
 
ו- usb תומך ביותר פורמטים ,כל דבר עם היתרונות והחסרונות
תומך בdsd ולמען האמת יש לי לא מעט מוזיקה שהורדתי בdsd אבל בסטרימר הוא נותן לך אופציה להמיר לflac. עשיתי השוואה ועדיין (לפחות אצלי עם המחשב שלי) יש ייתרון לסטרימר.
בכל מקרה אני היום מוריד flac ולא dsd והכל סבבה.
 

אני מחובר ב יו אס בי ולא מרגיש בעיה כול שהיא.
אך גם לרוב הסטרימרים חיבור דרך היו אס בי, יש גם יציאות יעודיות אבל הם בד״כ מיועדים לחיבור לדאק של אותה חברה ולא מתאימות לכול דאק (לא aes/ebu כמובן)
זה לא שהרגשתי בעיה לא עם המחשב ולא עם חיבור הusb מהמחשב שלי שהוא מחשב פצצה שנבנה במיוחד למטרה אחת והיא לשמוע מוזיקה, לא חסכתי בשום רכיב ואני מאוד מרוצה ממנו. מה שקרה זה שהשאילו לי סטרימר לסופשבוע ...
 
תומך בdsd ולמען האמת יש לי לא מעט מוזיקה שהורדתי בdsd אבל בסטרימר הוא נותן לך אופציה להמיר לflac. עשיתי השוואה ועדיין (לפחות אצלי עם המחשב שלי) יש ייתרון לסטרימר.
בכל מקרה אני היום מוריד flac ולא dsd והכל סבבה.

אני לא אומר שאין או יש אבל USB טכנית תומך ביותר פורמטים זה הכל (תבדוק תקרא בעצמך)
 
אני לא אומר שאין או יש אבל USB טכנית תומך ביותר פורמטים זה הכל (תבדוק תקרא בעצמך)
כן כן, בהחלט!
 

זה לא שהרגשתי בעיה לא עם המחשב ולא עם חיבור הusb מהמחשב שלי שהוא מחשב פצצה שנבנה במיוחד למטרה אחת והיא לשמוע מוזיקה, לא חסכתי בשום רכיב ואני מאוד מרוצה ממנו. מה שקרה זה שהשאילו לי סטרימר לסופשבוע ...
מה קיבלתה?:)
 
מה שחשוב לדעתי במחשב זה לא להשתולל עם המעבד
מעבד כמו I7 הוא הרבה יותר ״רועש״ מ- I3 לדוגמא ולכן אני לא עובר את ה-I3 , האיכות הכי טובה שהיתה לי היה עם core 2 duo , נדפק לי המאוורר אבל חלפים בדרך וישמיש אותו בקרוב.
אם חושבים על זה הסטרימרים הכי יקרים אין להם יכולת מחשוב אפילו לא ברמה של I3 , לא צריך מעבד חזק לשום פורמט , צריך מערכת הפעלה קטנה ויעילות וכך גם הגדרתי את שלי
 
האמת שבכל תחום רוב המכשירים חרא עם רכיבים זבל אבל מי מדבר על הרוב, נדמה לי שאתה מכוון גבוה ושם יש כמה מכשירים טובים, עם רכיבים מעולים ותכנה נוחה וייעודית שזה כל מה שצריך כדי לשמוע יותר טוב ממחשב.
תן דוגמה של כמה מכשירים
 

איש גשם,
אני חושב כמוך ולכן מחובר עם גוגל כרום כאסט אודיו לדאק רציני.
נכון שלא מעביר dsd וכו', זה סיפור אחר.
אגב, תמיד שמשווים בעיתונות המקצועית סטרימרים זה יחד עם הדאק...
גם אני חשבתי כמוך שהכרום קאסט מעביר ביט פרפקט ושהדבר היחידי שצריך להגביל בתוכנה זה עד 96 ושיהיה דאק סבבה.

אמנם הג'יטר שמועבר בפרוטוקול בזמן ה-cast הוא גבוה ולכן יש המלצה להשתמש בתוכנת Roon או ישירות ב-dlna עם audirvana ללא הcast מהאנדרואיד או מהדפדפן במחשב, אבל אני הייתי בהלם עד ששמעתי את ההבדל מול ה-Airplay (כי ביט זה ביט), וזו לא רק דעתי.

יש כאן עוד משתמשים שזנחו את הכרום קאסט אודיו לטובת המתחרה של אפל או לסטרימרים אחרים שמבוססים גם על רספברי פיי.
ההבדלים גדולים גם במערכת בסיסית.

חג שמח.
 
נערך לאחרונה ב:
תן דוגמה של כמה מכשירים
DCS, Totaldac, naim, lumin
לא שבדקתי את כולם, אבל זכורה לי תמונה שאחד מחברי הפורום העלה של ילד משתין והוא כתב ליד זה שככה הסטרימר שלו (totalac) משתין על כל מחשב (או משהו בסגנון) ואז הראשון שנחת אצלי נשמע כל כך הרבה יותר טוב מהמחשבים שהיו לי שהשארתי אותו ועשיתי העברה...
 
תן דוגמה של כמה מכשירים
cocktailAudio X45Pro
סטרימר + DAC

אפשר לקרוא על זה כאן:
http://www.dtown.co.il/forum/threads/תכירו-מקרוב-cocktail-audio-x45pro.55723/
 

נערך לאחרונה ב:
למי שמתעניין בספקים ליניאריים, קיבלתי היום פרסום על מוצר חדש של JCat
נראה טוב, ומכיוון שיש לי כרטיס יו אס בי שלהם שהביא שיפור של ממש יש מצב שזה גם דבר לא רעה ושווה לשקול.
https://jcat.eu/featured/optimo-3-duo-linear-power-supply/
 
למי שמתעניין בספקים ליניאריים, קיבלתי היום פרסום על מוצר חדש של JCat
נראה טוב, ומכיוון שיש לי כרטיס יו אס בי שלהם שהביא שיפור של ממש יש מצב שזה גם דבר לא רעה ושווה לשקול.
https://jcat.eu/featured/optimo-3-duo-linear-power-supply/


חשבתי על זה כם לנוק וגם לדאק ניראה לי גם משתלם יותר

https://hdplex.com/hdplex-fanless-300w-linear-power-supply-for-pc-audio-and-ce-device.html
 
חשבתי על זה כם לנוק וגם לדאק ניראה לי גם משתלם יותר

https://hdplex.com/hdplex-fanless-300w-linear-power-supply-for-pc-audio-and-ce-device.html
דבר הזה ידוע מאוד ומפורספ ולא ממש יקר, אך לא אהבתי אותו.
כאן נראה לי שMarcin עשה עבודה יפה- אבל יקר הדבר...
 

דבר הזה ידוע מאוד ומפורספ ולא ממש יקר, אך לא אהבתי אותו.
כאן נראה לי שMarcin עשה עבודה יפה- אבל יקר הדבר...

לא יודע מי זה Marcin עם זה יתפוס פחות מקום וגם 1+1 :)
 
מרסין - שם של בעל החברה- סליחה
 
למי שמתעניין בספקים ליניאריים, קיבלתי היום פרסום על מוצר חדש של JCat
נראה טוב, ומכיוון שיש לי כרטיס יו אס בי שלהם שהביא שיפור של ממש יש מצב שזה גם דבר לא רעה ושווה לשקול.
https://jcat.eu/featured/optimo-3-duo-linear-power-supply/
מוצרים לא זולים בכלל, מסקרן אותי לשדרג את הרשת של המערכת ולהפריד אותה אבל לפי הקטלוג פה זה גם ספק וגם רשת שזה יחד 4000€
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור